quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet wachten tot het zomervakantie is![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt:owja, dit is R&P he, dan moet alles Mad Men en is anchorman te plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Ik speel Witcher daarom ook gewoon op easyquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk spel ja, wel minder hardcore dan Witcher. Meer casual RPG. Wel heel lekker speelbaar.
Nee hoor. Alleen daar waar Barbusse en ik samen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dit is R&P he, dan moet alles Mad Men en is anchorman te plebs
Niet bepaalt nee. Slechts een beetje van mijn a propos gebracht.quote:
Ik heb dan pas weekendquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En tot het weekend is. Nog 2 uur.
Ik zou jouw leven niet kunnen handelen.quote:
Wat jij nu doet lijkt op ikke die klaagt over slaaptekortquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet bepaalt nee. Slechts een beetje van mijn a propos gebracht.
Nee, maar aangespast menu met die noodlevreters daar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom hij noodles eet bij de McDonalds?
ik dacht; aziatische mac = noodles ipv french friesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aan hun uiterlijk te zien is dat daar standaard mcfoodquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen daar waar Barbusse en ik samen zijn
'noodlevreters'quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar aangespast menu met die noodlevreters daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |