Volgende maand PC en dan inhalen geblazen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil wel weer verder met Witcher 3, maar het komt er maar niet van deze week, misschien vanavond even maar das ook nog niet zeker.
Ik ben maar voor de PS4 versie gegaan, PC is rap zat, maar waren wat issues in het begin, is nu wel beter, maar goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende maand PC en dan inhalen geblazen.
Wolfenstein, Far Cry 3 + Blood Dragon, ROTT, Witcher 3
Quake was laatst in de aanbieding als complete collectie voor 20 euro. Plus voor 1 en 2 hebben ze patches uitgebracht om het er wat mooier uit te laten zien. Speel het met veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om op steam te kopen maar is nog best prijzig
Zou zachtjes knijpenquote:
PC is hier aan vervanging toe. Ga even goed investeren en dan kan ik ermee vooruit en is ie gebouwd op de toekomst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben maar voor de PS4 versie gegaan, PC is rap zat, maar waren wat issues in het begin, is nu wel beter, maar goed.
Welcome to the Witcherquote:
Dat is met ETS2 ook, nieuwe engine in dlc geloof ik, dus als je een beetje spel wil hebben moet je gelijk 30-40 euro neertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Quake was laatst in de aanbieding als complete collectie voor 20 euro. Plus voor 1 en 2 hebben ze patches uitgebracht om het er wat mooier uit te laten zien. Speel het met veel plezier
[..]
Zou zachtjes knijpen
Dunno, don't care maar wel blij dat ik daar in mijn jeugd geen last van heb gehadquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En, zijn ze daar zelf ook blij mee of?
Oh, dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is zo lastig als ik het over moeder en moeder heb. Dus ook om dat verschil aan te geven, maar echt een moeder band heb ik niet. Maar ik accepteer haar wel in mijn omgeving. Maar met verbouwen zijn we elkaar een beetje kwijt geraakt. Ik hou er niet van om dingen 15 keer te moeten uitleggen en de ja maars elke keer aan te horen
eerst Dragon age inquisition uitspelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil wel weer verder met Witcher 3, maar het komt er maar niet van deze week, misschien vanavond even maar das ook nog niet zeker.
Zou ik kunnen doen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Je kunt ze toch ook al het geluk toewensen die in een fijne nieuwe relatie te vinden zijn?
Dat is dan best klote jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is met ETS2 ook, nieuwe engine in dlc geloof ik, dus als je een beetje spel wil hebben moet je gelijk 30-40 euro neertellen.
Oh ja, die ook.quote:
hij is vetquote:
Ik heb mijn pa laatst voor het eerst weer gezien na 2 jaar. En daarvoor ging het 3/4 jaar goed en daarvoor ook 2 jaar niet gezien etc etc. Dus heel slecht. En wel een vechtscheiding. Mijn pa en ma hebben afgelopen jaar voor het eerst bij een verjaardag gezeten. Ik word volgende maand 24.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me wel voorstellen jaVooral 'ja maar'
![]()
Wel goede band met je vader en moeder verder? En geen vechtscheiding gehad, hoop ik?
Gezien bij een maat van me, zag er goed uit. Moet DA2 nog snel beaten en dan overweeg ik het.quote:
Heb je uberhaupt in m'n library gekeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan best klote ja
Als ik iets zie wat wellicht jou ook aanspreekt zal ik het je laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er eigenlijk niet goed over oordelen, mijn ouders zijn al vanaf jonge leeftijd bij elkaar en ik ben een nakomertje, ze knuffelen nog iedere dag en zijn tevreden maar ik vind ze eigenlijk voor geen meter bij elkaar passen op welk gebied dan ook, en toch gelukkig op een ouderwetse manier.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt in m'n library gekeken.
Al heb ik straks in de vakantie wel meer tijd, als ik dan tijd heb om geen tijd te hebben voor andere dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ah dat klinkt wel sneuquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vader zegt dat hij nooit door had gehad dat mijn moeder van hem wilde scheiden.
Ik zat al 5 jaar te wachten tot ze het zou durven te zeggen.
Soms is de man echt blind.
Is altijd verouderd zodra je ermee de deur uitlooptquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PC is hier aan vervanging toe. Ga even goed investeren en dan kan ik ermee vooruit en is ie gebouwd op de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |