Barb, ik wens je veel plezier jongenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar.....jij snapt het niet geloof ik
Op dit moment voornamelijk mijzelf. En hequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Maar vervelend voor jezelf? Of naar anderen toe? Ik merk er nog niks van, maar dat kan gewenning zijn
Ik ben nooit te oud om te leren natuurlijk.
Dank. Als er uberhaupt een date komt. Shit's going too easy with this one.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb, ik wens je veel plezier jongen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"EEN FLITSPOPPER!"
*PFFFFRRRT*
*CRASH*
"Ik denk dat ik toch liever muziek hoor bij het eten."
Jawel. Je hebt gelijk. Je bent een gentleman, wilt weten hoe het zit want je wilt niet vroeten in iemands relatie. En aan alleen eyecandy heb je niks. Lastigquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Man up!!! En geef die Ava Gardner de groeten van mij als je haar tegen de rotsen van Valletta bestijgtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op dit moment voornamelijk mijzelf. En he![]()
She's funny. She's smart. She's geeky.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt gelijk. Je bent een gentleman, wilt weten hoe het zit want je wilt niet vroeten in iemands relatie. En aan alleen eyecandy heb je niks. Lastig
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassenquote:
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassen
Prettyquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's funny. She's smart. She's geeky.
And she looks like this:
[ afbeelding ]
I AM SO CONFUSED RIGHT NOW
Kunst is onthouden waar je kijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef artelligence het volgende:
Al die vrouwelijke nerds hier, die meer weten van pc's en games dan ik ooit zal weten
Jij bent trouwens heul niet vervelend. Niet aanstellen jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassen
Just go and fuck her.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And she looks like this:
[ afbeelding ]
De beurt van haar leven geven en terloops vragen wat haar vader voor werk doet, je bent binnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And she looks like this:
[ afbeelding ]
Oh kijk, nu begin ik het ook te merkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar nooit echt stil bij gestaan eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoor.
Dat ga ik doen zodra ze klaar is met werk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pretty
Misschien een suggestie om het gewoon te vragen aan haar?
Heel af en toe zeg ik ook nog wel iets zinnigs hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar nooit echt stil bij gestaan eigenlijk
Hoeveel ms zit er in een seconde? 1000 toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kunst is onthouden waar je kijkt.
Mooie waarheidquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoor.
Iedereen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
34586 : 1000 = 34.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel ms zit er in een seconde? 1000 toch?
Dan klopt dat gegeven toch gewoon
Zo ben ik niet en dat weet je.quote:
Do I even look like the empty headed plebeian who would do that?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beurt van haar leven geven en terloops vragen wat haar vader voor werk doet, je bent binnen
Ja, ik merk hetquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel af en toe zeg ik ook nog wel iets zinnigs hoor.
Ben bijvoorbeeld niet zo productief als ik zou willen soms.quote:
Hou er zo wel weer mee op hoorquote:
Nee, maar ik vind wel dat je je nu een beetje aansteltquote:
Misschien ben je haar rebound?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo ben ik niet en dat weet je.
[..]
Do I even look like the empty headed plebeian who would do that?
Maar het kost zoveel moeitequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, dus doe maar niet
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je je nu een beetje aanstelt
Oh, dat. Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik merk het
[..]
Ben bijvoorbeeld niet zo productief als ik zou willen soms.
Lief van je!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het kost zoveel moeite.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Als dat zo is kan ze het vergetenquote:
Zorg dan dat het niet nog langer gaat durenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijkBut this is all kinda long time ago for me, you know?
Afgerond: 34,59quote:
Ook dat komt wel eens voor zelfsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijkBut this is all kinda long time ago for me, you know?
Maar hoe kom je daarachter?quote:
Wijsneusquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zorg dan dat het niet nog langer gaat duren![]()
Stel je vragen aan haar en zorg dat ze je nog meer wil
Kwestie van disciplinequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je was tijdens de laatste meet zelfs de hele dag lief. Wel een beetje shockend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |