En dan kunnen ze in Syrië mensen onthoofden, in de brand steken en cultuurschatten kapotmaken.quote:
Dat is ook een ongelijke strijd natuurlijk. Enerzijds een genuanceerd, realistisch verhaal en anderzijds lekker makkelijk geschreeuw.quote:
Ze zegt: Mensen moeten re-integreren, levenslang opgesloten of dood.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
Nekkschot is momenteel politiek niet haalbaar aldus professor De Graaf.
Vermoeiend wijf, met d'r feiten. Gewoon lekker je onderbuik laten spreken.quote:
Inderdaad, dat is totaal geen procedure die dusdanig veel tijd in beslag neemt dat het beter is een alternatief te zoeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou lukken als we in Nederland eens onze ogen openen
Het kabinet moddert al jaren aan, dit kan er best wel bijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is totaal geen procedure die dusdanig veel tijd in beslag neemt dat het beter is een alternatief te zoeken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kabinet moddert al jaren aan, dit kan er best wel bij
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beatrice doet aan namedropping.
Zou ze pauw doen?
Het christenmeisje is toch netjes getrouwd, of zit ze ook op second love?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou ze pauw doen?
Ik denk eerder Andries Knevel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou ze pauw doen?
Nee. Nette christelijke mensen zijn trouw. Maar dat is uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou ze pauw doen?
Dat is dan wel weer hilarisch. Hoe rijmt deze vrome moslim dat met zijn religieuze opvattingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:47 schreef borisz het volgende:
Omdat Pauw ook wel eens grappige gesprekjes had met deze vent.
[ afbeelding ]
quote:Suriname gaat naar de stembus en het boeit helemaal niemand
De kleurrijke campagne is voorbij en de scholen zijn omgebouwd tot stemlokalen: het is vandaag de dag dat Suriname naar de stembus gaat. De partij van president Bouterse is volgens de peilingen favoriet, maar of de partij een tweederde meerderheid haalt om de president aan te wijzen, is nog alles behalve zeker. Aan de vooravond van welke veranderingen staat het land, hoe zit het met de vervolging van Bouterse als hij niet herkozen wordt tot president en hoe deed zijn regering het de afgelopen 5 jaar? Pauw spreekt erover met Nina Jurna, Ramon Beuk en Gerald Roethof. Muziek is er van de Surinaams-Nederlandse band Trafassi.
quote:SC Heerenveen: Nazan moet blijven!
Ze smeert iedere ochtend de broodjes van het eerste elftal, vangt als gastgezin jeugdspelers op en is er altijd als SC Heerenveen haar nodig heeft. Toch moeten Nazan Sahakyan en haar kinderen, tot woede van de Friese voetbalclub, het land uit en terug naar Armenië. De club is een actie begonnen om haar in Heerenveen te houden. In de studio spreekt Pauw met Nazan en haar zoon. Ook zijn SC Heerenveen-aanvoerder Marten de Roon, doelman Kristoffer Nordfeldt, bestuurslid Ben Takkenberg en Ron Jans (voormalig trainer van SC Heerenveen) en zijn vrouw Marjo van de partij.
quote:Een half jaar ontvoerd in Jemen: de reconstructie
Als Judith Spiegel en haar man in Jemen op weg zijn naar de wasserette worden ze door gewapende mannen een auto in gedrukt. Een half jaar lang worden ze op een geheime plek vastgehouden door hun ontvoerders. Terug in Nederland gaat Spiegel op onderzoek uit: wie heeft haar ontvoerd? Wie heeft haar vrij gekregen? En is daar voor betaald? Tijdens haar onderzoek naar de waarheid komt ze er achter dat haar zoektocht niet door iedereen in dank wordt afgenomen. Vanavond is de journaliste te gast en vertelt ze het verhaal van haar ontvoering.
Nina Jurna, ok. Maar een tv kok en een advocaat?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Grote decembermoorden, kleine decembermoorden. Boem boem boem.
Dit is Edgar toch?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:06 schreef Coco98 het volgende:
Waarom hebben ze de kabel niet uitgenodigd?
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zat zeker Koning Voetbal te kijken, engerd
Ja, maar voor een mooi stevig anti-Bouterse geluid moet je bij Gerard zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook wel eens leuk om anderen te horen.
Hier ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkiezingen gaan niet om de inhoud bij Suriname.
Wat zou Job nu eigenlijk doen? Voor het laatst dat ik iets van hem hoorde, ging hij Project X Haren onder de loep nemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Cohen is hier afgegaan door zijn dans, die man kon de polonaise niet
Zijn vrouw uitwonen op manieren die voor valide mensen niet mogelijk zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou Job nu eigenlijk doen? Voor het laatst dat ik iets van hem hoorde, ging hij Project X Haren onder de loep nemen.
Jij post echt nooit iets zinnigs he.quote:
Jouw act bij VBL is ook uitgespeeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij post echt nooit iets zinnigs he.
Zoals 75% van de FOK! usersquote:Op maandag 25 mei 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij post echt nooit iets zinnigs he.
Doe even normaal tegen Mexicanobakkerquote:Op maandag 25 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw act bij VBL is ook uitgespeeld.
Wat een levensgenieter.quote:Per 1 mei 2014 wordt hij voorzitter van Stichting voor Vluchteling Studenten UAF [12], een stichting die hoger opgeleide vluchtelingen ondersteunt bij studie en werk in Nederland. Bij de Waterschapsverkiezingen 2015 werd Cohen verkozen in het waterschap. Cohen besloot echter om geen zitting te nemen in het waterschap.
Verder is Cohen ook voorzitter van Cedris, lid van het comité van aanbeveling Ronald McDonald VU Huis/Kinderstad, ambassadeur van het Ronald McDonald Centre Only Friends.
Oké okéquote:Op maandag 25 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet verwijtend. Geen echte racismekaart.
Ik heb toen ook gejuichtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iniesta WK goal en een juichende Bakker. Not dun.
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.quote:
Ben blij dat je nooit Kekster tegen bent gekomen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iniesta WK goal en een juichende Bakker. Not dun.
Waarom?quote:
Hoeveel van de Nederlanders in onze samenleving zouden spontaan harder gaan rijden als ze een Marokkaan achter zich zien fietsen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.
Denk dat zigeuners altijd de slechtste naam blijven houden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.
Omdat ik ontiegelijk Iniesta fan ben en hij zo'n belangrijke goal imo verdiendequote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb toen niet gejuicht, alleen geglimlacht denk ik.
Kekster, leeft die nog?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben blij dat je nooit Kekster tegen bent gekomen.
Vergeet de Limburgers niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat zigeuners altijd de slechtste naam blijven houden.
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt Marokkaanse helden, ze hebben een Ruud Gullit nodig. Badr Hari is niet echt populair bij tattas.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je uitspraken op dit forum worden volgens mij met de week gekker.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.
Die post alleen maar bij interlands. Achterlijke troll.quote:
Maar het klopt gewoon hoor, wat ik zeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je uitspraken op dit forum worden volgens mij met de week gekker.
Kekster is een duidelijke troll, ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die post alleen maar bij interlands. Achterlijke troll.
InZanity was gewoon echt een domme kneus maar Kekster is echt een troll.
Marianne Rosenberg was een leuk zigeunermeisje.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.
Die staat in mijn top 5 domste FOK!kersquote:Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kekster is een duidelijke troll, ja.
inZanity, tsja.
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie nog meer?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat in mijn top 5 domste FOK!kers
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik snap heel goed wat je bedoeltquote:Op maandag 25 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.
klaas, pizzageit opzekerquote:
Niet iedere kamper is een zigeuner...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoemquote:
davy en roland dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Zijn die hier aanwezig?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.quote:
Laat ik zeggen dat één van die twee niet in mijn top vijf staatquote:Op maandag 25 mei 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.
Vind jij mij dom?quote:
Nee joh grapje haha. Onze studiebol.quote:
quote:
Jaja.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik word er altijd zo moe van dat ze steeds dezelfde beelden herhalen.
Ah... ik hoor nu dat ze dat zélf ook zat is.
Dat zie je aan haar blik. Die zou maar al te graag willen liegen en bedriegen zoals in de Rijdende Rechter.quote:
Ik ook maar half, over dat filmpje, natuurlijk zit er toneel bij. Aan de andere kant, ze zullen die angst wel echt gevoeld hebben, niet meer dan logisch.quote:
Dat er emoties zijn, is zeker. Maar met emoties kan je soms veel verbergen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ook maar half, over dat filmpje, natuurlijk zit er toneel bij. Aan de andere kant, ze zullen die angst wel echt gevoeld hebben, niet meer dan logisch.
Ik zal Iwan en Tom langs sturen. En anders wil Peter R ook wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er emoties zijn, is zeker. Maar met emoties kan je soms veel verbergen.
Maar wel ZONDER BANKquote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussendoor besef ik me dat we volgende week weer naar JINEKTROEP zitten te kijken.
Zonder #debank.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussendoor besef ik me dat we volgende week weer naar JINEKTROEP zitten te kijken.
Die 8 week zonder in de winter ben ik prima door gekomen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wil ik inderdaad, dankjewel.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was eerder, maar dat terzijde
Als je graag de credits wil zijn die je van harte gegund
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Humbertoquote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel even de vraag die gesteld moet worden: WAAR IS DE ONDERTITELING?
Ze werkt tenminstequote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef MrSalazar het volgende:
14 jaar en dan zo belabberd nederlands spreken
Hier mag je niks van zeggen, foei.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zonder het over de kern van de hele zaak te willen hebben ... Als je van 1994 al naar Nederland gevlucht bent zou je je toch al iets verstaanbaarder in het Nederlands mogen kunnen uitdrukken. Toch?
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef MrSalazar het volgende:
14 jaar en dan zo belabberd nederlands spreken
*Geen Nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.
Zal me niets verbazen dat De Speld zijn grappen van internet jat.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dagjesmens.... van mij gejat:
KLB / Dagjesmensen
zie mn vorige postquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.
Wil je een Plaaggeest?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij nou die kutkop van Ayaan als avatar?
Elfletterig sleept er Marokkaanse vrouwen met de haren bij.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
14 Jaar zeiden ze, dus dat is 2001. Ben het verder wel redelijk met je eens, al weet je niet hoe dat hele proces verlopen is. Afhankelijk van je status is het niet voor iedereen toegestaan om Nederlands te leren, te werken, etc. etc.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zonder het over de kern van de hele zaak te willen hebben ... Als je van 1994 al naar Nederland gevlucht bent zou je je toch al iets verstaanbaarder in het Nederlands mogen kunnen uitdrukken. Toch?
De Speldquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen dat De Speld zijn grappen van internet jat.
Friezen zijn wel de laatsten die mogen klagen dat iemand geen verstaanbaar Nederlands spreekt.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
:wquote:Op maandag 25 mei 2015 23:44 schreef bombmannl het volgende:
Leuk wit voetje halen op tv.![]()
Gewoon als overheid naar de feiten kijken en onderzoeken of het in Armenië veilig is. :w
Ja, waarom niet? Als mensen hier gaan vallen over de mate waarin deze vrouw Nederlands spreekt, mag dat best in perspectief worden geplaatst. Ze komt in elk geval over als een fatsoenlijk geïntegreerde vrouw.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elfletterig sleept er Marokkaanse vrouwen met de haren bij.
Inburgeringscursus ook het land uitschoppen.twitter:luci_1960 twitterde op maandag 25-05-2015 om 23:43:40Alweer 1 die vreselijk slecht Nederlands praat. Inburgeringscursus is toch wel erg slecht in NL #pauw reageer retweet
Dit snap ik ook niet. Ik snap dat men in beroep kan gaan, maar volgens mij moet het binnen een half jaar te regelen zijn. In de praktijk groeien kinderen hier op tot tiener en moeten ze vervolgens alsnog weg...quote:
Ze spreekt slecht Nederlands, maar het kan slechter kijk maar naar Marokkaanse vrouwen. Die jij er even met de haren bijsleept.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Als mensen hier gaan vallen over de mate waarin deze vrouw Nederlands spreekt, mag dat best in perspectief worden geplaatst. Ze komt in elk geval over als een fatsoenlijk geïntegreerde vrouw.
Dit is te veel nuance voor fokkers.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
14 Jaar zeiden ze, dus dat is 2001. Ben het verder wel redelijk met je eens, al weet je niet hoe dat hele proces verlopen is. Afhankelijk van je status is het niet voor iedereen toegestaan om Nederlands te leren, te werken, etc. etc.
Als ze lange tijd op een vluchtelingenkamp gehouden is, is het leren van Nederlands lastig. En een internationale omgeving (veel buitenlandse spelers) en de Friese taal bevordert het eea natuurlijk ook niet.
Wel welkom. Veel te lang aangeklooid met die mensen. Humaan zijn, deze mensen toelaten, zorgen dat je de procedures verbetert zodat dit soort misstanden niet meer voorkomen. (Zie de zaak Mauro).quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Niet welkom, zo lang mogelijk blijven plakken en dan geworteld zijn.
Dit schijnt een mooi item geworden te zijn. Was het echt zo slecht? Moet het nog terugkijken...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een heel ongemakkelijk item, jongens. Op het moment geef ik nog liever de voorkeur aan een interview met Patrick Kluivert.
Je blijft een PvdA/D66 flapdrol.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel welkom. Veel te lang aangeklooid met die mensen. Humaan zijn, deze mensen toelaten, zorgen dat je de procedures verbetert zodat dit soort misstanden niet meer voorkomen. (Zie de zaak Mauro).
Volkomen terecht om daar op te wijzen. Sommigen zijn hier al 30-40 jaar en spreken geen woord Nederlands.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze spreekt slecht Nederlands, maar het kan slechter kijk maar naar Marokkaanse vrouwen. Die jij er even met de haren bijsleept.
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit schijnt een mooi item geworden te zijn. Was het echt zo slecht? Moet het nog terugkijken...
Ik heb een dejavu bij deze opmerking.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.
Tot zover deze korte recensie, maak er wat moois van Djoet.
Volkomen met de haren erbij gesleept.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volkomen terecht om daar op te wijzen. Sommigen zijn hier al 30-40 jaar en spreken geen woord Nederlands.
Ik ben voor humaan beleid. Mensen na 14 jaar nog uitzetten, kan gewoon niet. Had ze er binnen een paar jaar uitgetrapt, niet nu nog. Verbeter de procedures.quote:
Kluivert docu:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.
Tot zover deze korte recensie, maak er wat moois van Djoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Deze mensen hebben de procedures zelf zo lang gerekt en vervolgens is het een argument om te blijven. Ze hadden ook meteen na 'nee' terug kunnen gaan zoals veel anderen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben voor humaan beleid. Mensen na 14 jaar nog uitzetten, kan gewoon niet. Had ze er binnen een paar jaar uitgetrapt, niet nu nog. Verbeter de procedures.
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kluivert docu:100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit toch niet.quote:
Ik vind de klesj tussen Heerenveen en Vitesse anders wel degelijk van belangquote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet.
Iedereen kijkt met grote ogen naar de clash van de eeuw: NAC Breda - Rrrrrrrroda JC.
Nee hoor. Relevant, omdat er een punt wordt gemaakt van haar mate van taalbeheersing. Trap die Marokkaanse wijven desnoods dit land uit. Laat goed geïntegreerde mensen die hun best doen hier.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volkomen met de haren erbij gesleept.
wat is het schema zondag?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet.
Iedereen kijkt met grote ogen naar de clash van de eeuw: NAC Breda - Rrrrrrrroda JC.
Er zijn ook Marokkaanse vrouwen die het beter doen. Het is gewoon een suggestief voorbeeld van je. Het gaat nu niet over Marokkanen, daarover kan je vast weer in een ander topic zeiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Relevant, omdat er een punt wordt gemaakt van haar mate van taalbeheersing. Trap die Marokkaanse wijven desnoods dit land uit. Laat goed geïntegreerde mensen die hun best doen hier.
en hveen - vitas?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Hij zit erin Hij zit erin Hij zit eriiin
14:30 De clash van de eeuw
Nu vergeet je 16:45quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Hij zit erin Hij zit erin Hij zit eriiin
14:30 De clash van de eeuw
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.quote:
ah dus nog een hele middag voetbal. Leukquote:Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.
Mits Vitesse het donderdag spannend houdtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.
Zeg ik dan dat alle Marokkaanse vrouwen het land uit moeten? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook Marokkaanse vrouwen die het beter doen. Het is gewoon een suggestief voorbeeld van je. Het gaat nu niet over Marokkanen, daarover kan je vast weer in een ander topic zeiken.
De laatste dag van het seizoen. Dan gaan we daarna de #transferjostiwereld in.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah dus nog een hele middag voetbal. Leuk
Ik heb er nu al sin in.
Hoho, de week daarna nog Barca - Juve. Verder wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste dag van het seizoen. Dan gaan we daarna de #transferjostiwereld in.
De eerste helft ga ik niet kijkenquote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Mits Vitesse het donderdag spannend houdt
Waarom dat? Hufter.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ga ik niet kijken.
Gold Cup is sowieso op FOX Sports.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, de week daarna nog Barca - Juve. Verder wel natuurlijk.
De weken daarna moeten we het doen met de copa america en de gold cup.
Sport1 heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gold Cup is sowieso op FOX Sports.
Copa America geen idee
Ja, dat hoorde ik ook en dat was de vorige editie ook zo, maar heb nog geen reclame ofzo op Sport1 gezienquote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport1 heb ik mij laten vertellen.
Omdat jij met een fictief voorbeeld komt ''Maar Marokkaanse vrouwen spreken nog slechter Nederlands.'' Daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat alle Marokkaanse vrouwen het land uit moeten? Ik dacht het niet.
En waarom betitel je mij eigenlijk tot "PvdA/D66-flapdrol" als je kennelijk zelf nog softer bent ingesteld?
14.30 - 16.15 is het mits er geen verlenging komt hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste clash van de wedstrijd van de eeuw wordt tijdens Heerenveen - Vitesse afgerond.
Ik doelde op donderdagquote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef Sked het volgende:
[..]
14.30 - 16.15 is het mits er geen verlenging komt hoor
volgens internet zijn de rechten door Sport1 verworven dus dat zal dan wel zo zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook en dat was de vorige editie ook zo, maar heb nog geen reclame ofzo op Sport1 gezien
Ik ben wel een beetje uitgekeken op Heerenveen dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh
Dan moet je je nog steeds schamen, maar is het wat acceptabeler
Dat zou wel top zijn, lekker alles kijken 's avonds laattquote:Op maandag 25 mei 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens internet zijn de rechten door Sport1 verworven dus dat zal dan wel zo zijn.
De man van deze vrouw (de vader van die kinderen) is vermoord en de daders lopen vrij rond.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat jij met een fictief voorbeeld komt ''Maar Marokkaanse vrouwen spreken nog slechter Nederlands.'' Daar gaat het nu niet over.
Ik vind je trouwens meer een D66-flapdrol dan een PvdA-flapdrol. PvdA'ers zijn slecht, menen het wat ze zeggen. Bij D66 vinden ze zichzelf zo superieur.
Vind trouwens dat ze helemaal niet belichten waarom deze mensen terug moeten. Dan is a. hun eigen land veilig. Of b. zit hun hele asielverhaal vol leugens.
Eigenlijk komt het standpunt van fortuyn hier het dichtsbij in de buurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man van deze vrouw (de vader van die kinderen) is vermoord en de daders lopen vrij rond.
Ze zijn al 14 jaar in Nederland en goed geïntegreerd.
De procedures in Nederland falen op dit front. Dat hebben we toen ook gezien in de zaak van Mauro. Het uitzetbeleid faalt aan alle kanten.
Daarom zie je me in topics fel ageren tegen bed, bad, brood en de discussie die nu speelt met uitgeprocedeerde asielzoekers. Je ziet me ook fel ageren tegen het openen van onze grenzen voor de migrantenstroom vanaf de Middellandse Zee. We hebben hier problemen zat.
Dat zijn standpunten die mijlenver van PvdA en D66 af staan; die zijn op dit punt compleet wereldvreemd, net als GroenLinks. Maar we hebben het hier over een andere situatie: mensen waarmee zo lang is aangeklooid in de procedure dat het niet meer humaan is om ze nu nog, na 14 jaar, weg te sturen.
Precies daarom maak ik dat verschil. De discussie voeren we wel een keer in het onvolprezen NWS of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |