Bij Humbertoquote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel even de vraag die gesteld moet worden: WAAR IS DE ONDERTITELING?
Ze werkt tenminstequote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef MrSalazar het volgende:
14 jaar en dan zo belabberd nederlands spreken
Hier mag je niks van zeggen, foei.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zonder het over de kern van de hele zaak te willen hebben ... Als je van 1994 al naar Nederland gevlucht bent zou je je toch al iets verstaanbaarder in het Nederlands mogen kunnen uitdrukken. Toch?
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:40 schreef MrSalazar het volgende:
14 jaar en dan zo belabberd nederlands spreken
*Geen Nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.
Zal me niets verbazen dat De Speld zijn grappen van internet jat.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dagjesmens.... van mij gejat:
KLB / Dagjesmensen
zie mn vorige postquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef niet graag de kost aan alle Marokkaanse vrouwen die al veel langer in Nederland zijn en nauwelijks Nederlands spreken.
Wil je een Plaaggeest?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij nou die kutkop van Ayaan als avatar?
Elfletterig sleept er Marokkaanse vrouwen met de haren bij.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
14 Jaar zeiden ze, dus dat is 2001. Ben het verder wel redelijk met je eens, al weet je niet hoe dat hele proces verlopen is. Afhankelijk van je status is het niet voor iedereen toegestaan om Nederlands te leren, te werken, etc. etc.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zonder het over de kern van de hele zaak te willen hebben ... Als je van 1994 al naar Nederland gevlucht bent zou je je toch al iets verstaanbaarder in het Nederlands mogen kunnen uitdrukken. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |