De Speldquote:Op maandag 25 mei 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen dat De Speld zijn grappen van internet jat.
Friezen zijn wel de laatsten die mogen klagen dat iemand geen verstaanbaar Nederlands spreekt.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zonder het over de kern van de hele zaak te willen hebben ... Als je van 1994 al naar Nederland gevlucht bent zou je je toch al iets verstaanbaarder in het Nederlands mogen kunnen uitdrukken. Toch?
:wquote:Op maandag 25 mei 2015 23:44 schreef bombmannl het volgende:
Leuk wit voetje halen op tv.![]()
Gewoon als overheid naar de feiten kijken en onderzoeken of het in Armenië veilig is. :w
Ja, waarom niet? Als mensen hier gaan vallen over de mate waarin deze vrouw Nederlands spreekt, mag dat best in perspectief worden geplaatst. Ze komt in elk geval over als een fatsoenlijk geïntegreerde vrouw.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elfletterig sleept er Marokkaanse vrouwen met de haren bij.
Inburgeringscursus ook het land uitschoppen.twitter:luci_1960 twitterde op maandag 25-05-2015 om 23:43:40Alweer 1 die vreselijk slecht Nederlands praat. Inburgeringscursus is toch wel erg slecht in NL #pauw reageer retweet
Dit snap ik ook niet. Ik snap dat men in beroep kan gaan, maar volgens mij moet het binnen een half jaar te regelen zijn. In de praktijk groeien kinderen hier op tot tiener en moeten ze vervolgens alsnog weg...quote:
Ze spreekt slecht Nederlands, maar het kan slechter kijk maar naar Marokkaanse vrouwen. Die jij er even met de haren bijsleept.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Als mensen hier gaan vallen over de mate waarin deze vrouw Nederlands spreekt, mag dat best in perspectief worden geplaatst. Ze komt in elk geval over als een fatsoenlijk geïntegreerde vrouw.
Dit is te veel nuance voor fokkers.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
14 Jaar zeiden ze, dus dat is 2001. Ben het verder wel redelijk met je eens, al weet je niet hoe dat hele proces verlopen is. Afhankelijk van je status is het niet voor iedereen toegestaan om Nederlands te leren, te werken, etc. etc.
Als ze lange tijd op een vluchtelingenkamp gehouden is, is het leren van Nederlands lastig. En een internationale omgeving (veel buitenlandse spelers) en de Friese taal bevordert het eea natuurlijk ook niet.
Wel welkom. Veel te lang aangeklooid met die mensen. Humaan zijn, deze mensen toelaten, zorgen dat je de procedures verbetert zodat dit soort misstanden niet meer voorkomen. (Zie de zaak Mauro).quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Niet welkom, zo lang mogelijk blijven plakken en dan geworteld zijn.
Dit schijnt een mooi item geworden te zijn. Was het echt zo slecht? Moet het nog terugkijken...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een heel ongemakkelijk item, jongens. Op het moment geef ik nog liever de voorkeur aan een interview met Patrick Kluivert.
Je blijft een PvdA/D66 flapdrol.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel welkom. Veel te lang aangeklooid met die mensen. Humaan zijn, deze mensen toelaten, zorgen dat je de procedures verbetert zodat dit soort misstanden niet meer voorkomen. (Zie de zaak Mauro).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |