Ik heb toen ook gejuichtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iniesta WK goal en een juichende Bakker. Not dun.
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.quote:
Ben blij dat je nooit Kekster tegen bent gekomen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iniesta WK goal en een juichende Bakker. Not dun.
Waarom?quote:
Hoeveel van de Nederlanders in onze samenleving zouden spontaan harder gaan rijden als ze een Marokkaan achter zich zien fietsen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.
Denk dat zigeuners altijd de slechtste naam blijven houden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marokkanen staan er wel heel slecht voor qua populariteit. Denk dat zelfs zigeuners populairder zijn.
Omdat ik ontiegelijk Iniesta fan ben en hij zo'n belangrijke goal imo verdiendequote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb toen niet gejuicht, alleen geglimlacht denk ik.
Kekster, leeft die nog?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben blij dat je nooit Kekster tegen bent gekomen.
Vergeet de Limburgers niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat zigeuners altijd de slechtste naam blijven houden.
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt Marokkaanse helden, ze hebben een Ruud Gullit nodig. Badr Hari is niet echt populair bij tattas.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je uitspraken op dit forum worden volgens mij met de week gekker.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.
Die post alleen maar bij interlands. Achterlijke troll.quote:
Maar het klopt gewoon hoor, wat ik zeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je uitspraken op dit forum worden volgens mij met de week gekker.
Kekster is een duidelijke troll, ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die post alleen maar bij interlands. Achterlijke troll.
InZanity was gewoon echt een domme kneus maar Kekster is echt een troll.
Marianne Rosenberg was een leuk zigeunermeisje.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.
Die staat in mijn top 5 domste FOK!kersquote:Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kekster is een duidelijke troll, ja.
inZanity, tsja.
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie nog meer?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat in mijn top 5 domste FOK!kers
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik snap heel goed wat je bedoeltquote:Op maandag 25 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.
klaas, pizzageit opzekerquote:
Niet iedere kamper is een zigeuner...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoemquote:
davy en roland dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Zijn die hier aanwezig?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.quote:
Laat ik zeggen dat één van die twee niet in mijn top vijf staatquote:Op maandag 25 mei 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |