Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke Marokkaan, zigeuners zijn allemaal genetisch afval. Al hun hele bestaan.
Wie nog meer?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat in mijn top 5 domste FOK!kers
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik snap heel goed wat je bedoeltquote:Op maandag 25 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik het moeten nuanceren tot Roma, ofzo. Ach je kent dat volk wel.
klaas, pizzageit opzekerquote:
Niet iedere kamper is een zigeuner...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fransje Bauer is een gezellige zigeuner hoor.
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoemquote:
davy en roland dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Zijn die hier aanwezig?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar users die een goede kans maken en heel mad worden als ik die nu benoem
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.quote:
Laat ik zeggen dat één van die twee niet in mijn top vijf staatquote:Op maandag 25 mei 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken jou goed genoeg om die gedachten te doorgronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |