Volkomen terecht om daar op te wijzen. Sommigen zijn hier al 30-40 jaar en spreken geen woord Nederlands.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze spreekt slecht Nederlands, maar het kan slechter kijk maar naar Marokkaanse vrouwen. Die jij er even met de haren bijsleept.
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit schijnt een mooi item geworden te zijn. Was het echt zo slecht? Moet het nog terugkijken...
Ik heb een dejavu bij deze opmerking.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.
Tot zover deze korte recensie, maak er wat moois van Djoet.
Volkomen met de haren erbij gesleept.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volkomen terecht om daar op te wijzen. Sommigen zijn hier al 30-40 jaar en spreken geen woord Nederlands.
Ik ben voor humaan beleid. Mensen na 14 jaar nog uitzetten, kan gewoon niet. Had ze er binnen een paar jaar uitgetrapt, niet nu nog. Verbeter de procedures.quote:
Kluivert docu:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was heel gênant. Ik voelde mijn avondeten opborrelen. Een heel debiele vraag aan hem nog op het eind maakte het af.
Tot zover deze korte recensie, maak er wat moois van Djoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Deze mensen hebben de procedures zelf zo lang gerekt en vervolgens is het een argument om te blijven. Ze hadden ook meteen na 'nee' terug kunnen gaan zoals veel anderen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben voor humaan beleid. Mensen na 14 jaar nog uitzetten, kan gewoon niet. Had ze er binnen een paar jaar uitgetrapt, niet nu nog. Verbeter de procedures.
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kluivert docu:100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit toch niet.quote:
Ik vind de klesj tussen Heerenveen en Vitesse anders wel degelijk van belangquote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet.
Iedereen kijkt met grote ogen naar de clash van de eeuw: NAC Breda - Rrrrrrrroda JC.
Nee hoor. Relevant, omdat er een punt wordt gemaakt van haar mate van taalbeheersing. Trap die Marokkaanse wijven desnoods dit land uit. Laat goed geïntegreerde mensen die hun best doen hier.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volkomen met de haren erbij gesleept.
wat is het schema zondag?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet.
Iedereen kijkt met grote ogen naar de clash van de eeuw: NAC Breda - Rrrrrrrroda JC.
Er zijn ook Marokkaanse vrouwen die het beter doen. Het is gewoon een suggestief voorbeeld van je. Het gaat nu niet over Marokkanen, daarover kan je vast weer in een ander topic zeiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Relevant, omdat er een punt wordt gemaakt van haar mate van taalbeheersing. Trap die Marokkaanse wijven desnoods dit land uit. Laat goed geïntegreerde mensen die hun best doen hier.
en hveen - vitas?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Hij zit erin Hij zit erin Hij zit eriiin
14:30 De clash van de eeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |