Nu vergeet je 16:45quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Hij zit erin Hij zit erin Hij zit eriiin
14:30 De clash van de eeuw
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.quote:
ah dus nog een hele middag voetbal. Leukquote:Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.
Mits Vitesse het donderdag spannend houdtquote:Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart voor vijf natuurlijk. Zoals Sked zou zeggen: ''Het beste bewaart men doorgaans voor het laatst''.
Zeg ik dan dat alle Marokkaanse vrouwen het land uit moeten? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook Marokkaanse vrouwen die het beter doen. Het is gewoon een suggestief voorbeeld van je. Het gaat nu niet over Marokkanen, daarover kan je vast weer in een ander topic zeiken.
De laatste dag van het seizoen. Dan gaan we daarna de #transferjostiwereld in.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah dus nog een hele middag voetbal. Leuk
Ik heb er nu al sin in.
Hoho, de week daarna nog Barca - Juve. Verder wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste dag van het seizoen. Dan gaan we daarna de #transferjostiwereld in.
De eerste helft ga ik niet kijkenquote:Op maandag 25 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Mits Vitesse het donderdag spannend houdt
Waarom dat? Hufter.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ga ik niet kijken.
Gold Cup is sowieso op FOX Sports.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, de week daarna nog Barca - Juve. Verder wel natuurlijk.
De weken daarna moeten we het doen met de copa america en de gold cup.
Sport1 heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gold Cup is sowieso op FOX Sports.
Copa America geen idee
Ja, dat hoorde ik ook en dat was de vorige editie ook zo, maar heb nog geen reclame ofzo op Sport1 gezienquote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport1 heb ik mij laten vertellen.
Omdat jij met een fictief voorbeeld komt ''Maar Marokkaanse vrouwen spreken nog slechter Nederlands.'' Daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat alle Marokkaanse vrouwen het land uit moeten? Ik dacht het niet.
En waarom betitel je mij eigenlijk tot "PvdA/D66-flapdrol" als je kennelijk zelf nog softer bent ingesteld?
14.30 - 16.15 is het mits er geen verlenging komt hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste clash van de wedstrijd van de eeuw wordt tijdens Heerenveen - Vitesse afgerond.
Ik doelde op donderdagquote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef Sked het volgende:
[..]
14.30 - 16.15 is het mits er geen verlenging komt hoor
volgens internet zijn de rechten door Sport1 verworven dus dat zal dan wel zo zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook en dat was de vorige editie ook zo, maar heb nog geen reclame ofzo op Sport1 gezien
Ik ben wel een beetje uitgekeken op Heerenveen dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh
Dan moet je je nog steeds schamen, maar is het wat acceptabeler
Dat zou wel top zijn, lekker alles kijken 's avonds laattquote:Op maandag 25 mei 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens internet zijn de rechten door Sport1 verworven dus dat zal dan wel zo zijn.
De man van deze vrouw (de vader van die kinderen) is vermoord en de daders lopen vrij rond.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat jij met een fictief voorbeeld komt ''Maar Marokkaanse vrouwen spreken nog slechter Nederlands.'' Daar gaat het nu niet over.
Ik vind je trouwens meer een D66-flapdrol dan een PvdA-flapdrol. PvdA'ers zijn slecht, menen het wat ze zeggen. Bij D66 vinden ze zichzelf zo superieur.
Vind trouwens dat ze helemaal niet belichten waarom deze mensen terug moeten. Dan is a. hun eigen land veilig. Of b. zit hun hele asielverhaal vol leugens.
Eigenlijk komt het standpunt van fortuyn hier het dichtsbij in de buurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man van deze vrouw (de vader van die kinderen) is vermoord en de daders lopen vrij rond.
Ze zijn al 14 jaar in Nederland en goed geïntegreerd.
De procedures in Nederland falen op dit front. Dat hebben we toen ook gezien in de zaak van Mauro. Het uitzetbeleid faalt aan alle kanten.
Daarom zie je me in topics fel ageren tegen bed, bad, brood en de discussie die nu speelt met uitgeprocedeerde asielzoekers. Je ziet me ook fel ageren tegen het openen van onze grenzen voor de migrantenstroom vanaf de Middellandse Zee. We hebben hier problemen zat.
Dat zijn standpunten die mijlenver van PvdA en D66 af staan; die zijn op dit punt compleet wereldvreemd, net als GroenLinks. Maar we hebben het hier over een andere situatie: mensen waarmee zo lang is aangeklooid in de procedure dat het niet meer humaan is om ze nu nog, na 14 jaar, weg te sturen.
Precies daarom maak ik dat verschil. De discussie voeren we wel een keer in het onvolprezen NWS of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |