SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Bij blokker kan je van die anti-slip rollen kopen, werken ook perfect in bad (ja ik ben ook wel eens op mijn muil gegaan)quote:
Geeft toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen was ik toch al een tiener zie ik nu.
Sandra Kim.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
En dan had je dat belgische winnaaresje van 14 jaar met haar tulp-rokje met j'aime, j'aime la vie
Die is niet vrolijk.quote:
Dan verleng ik tot half 12quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Blijven er nog mensen hangen? Ik ben half 12 thuis ongeveer. Dus kan wel wat draaien
Die zijn nog gevaarlijkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij blokker kan je van die anti-slip rollen kopen, werken ook perfect in bad (ja ik ben ook wel eens op mijn muil gegaan)
[..]
Dank jequote:
Sandra Kim vond ik niks, maar ik heb sowieso niks met ESF, ik vond gewoon Catherine Ferry - Un, Deux, Trois lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij blokker kan je van die anti-slip rollen kopen, werken ook perfect in bad (ja ik ben ook wel eens op mijn muil gegaan)
[..]
Geeft toch niet
ToT vind Joe Le Taxi ook nog steeds geweldig....
En dan had je dat belgische winnaaresje van 14 jaar met haar tulp-rokje met j'aime, j'aime la vie
Maar serieus wat ik tegenwoordig doe is een handdoek in de badkuip leggen als anti-slip. werkt perfectquote:
Volgende nummer is de enige 'hit' die MediaMonkey bij mij geeft, dus je mag het zo zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan MediaMonkey ook uitvinden wie die leuke Belgische inzending was met Pas de Deux?
OK... Ik wil ooit mn bad vervangen voor een 180x90/100 douche cabinequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar serieus wat ik tegenwoordig doe is een handdoek in de badkuip leggen als anti-slip. werkt perfect
Deze ja, maar ben de naam van de band kwijt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Volgende nummer is de enige 'hit' die MediaMonkey bij mij geeft, dus je mag het zo zeggen
Pas de Deux dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze ja, maar ben de naam van de band kwijt.
Kwestie van inzending met de titel door elkaar halen.quote:
Ik zou mijn 'voorraadkast' nog eens op kunnen geven om daar de wasmachine te plaatsen, dan kan op de plek van de wasmachine een normale douche geplaatst worden. Maar ik zie op tegen verbouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik wil ooit mn bad vervangen voor een 180x90/100 douche cabine
verbouwen is ook niet leuk, maar dit klinkt wel als een goede oplossing. Ik heb gelukkig ook een losse douche.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou mijn 'voorraadkast' nog eens op kunnen geven om daar de wasmachine te plaatsen, dan kan op de plek van de wasmachine een normale douche geplaatst worden. Maar ik zie op tegen verbouwen.
Zo hebben we hier heel lang gedacht dat Dschinghis Khan - Moskau ook een ESF nummer was, maar dat was niet het nummerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van inzending met de titel door elkaar halen.
Dat heb ik met het eerste kinderen voor kinderen koorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Les Poppy's
Die gastjes zijn ongeveer net zo oud als ik, ik zie die kapsels nog voor me.
Die zijn toch nog hartstikke jong Mo ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Les Poppy's
Die gastjes zijn ongeveer net zo oud als ik, ik zie die kapsels nog voor me.
Jazeker, net als ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Die zijn toch nog hartstikke jong Mo ?
Loop al een paar jaar wél met een verbouw idee rond. Dan zou de badkamer 'en suite' kunnen worden met apart bad en douche. Ik heb nu een stukje 'verloren' gang wat anders gebruikt zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verbouwen is ook niet leuk, maar dit klinkt wel als een goede oplossing. Ik heb gelukkig ook een losse douche.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
Net 'n vriend aan de telefoon "mag ik even bellen?" Tis net een wijf, heb maar afgekapt na 50 minuten
![]()
(
Een vriend die belt .. Mag ik ff bellen ..:??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
Net 'n vriend aan de telefoon "mag ik even bellen?" Tis net een wijf, heb maar afgekapt na 50 minuten
![]()
(
en waar ging het ook alweer overquote:
jij mag wel ff bellen Sjoef maar geen 50 minutenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vriend die belt .. Mag ik ff bellen ..:??
Morgenavondquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik ff bellen ? Als je klaar bent met draaien dan .. OK ?
Hierna nog een ESF liedje en dan ga ik weer verder met meuk uit mijn oude showsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die ESF liedjes zijn allemaal hetzelfde van opzet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond
Na 22:00 neem ik geen telefoontjes van vrienden meer aan, die hebben de neiging om langer dan 50 minuten te duren
Denk dat ze nog scheurt als een Trijn.quote:
oud (?) fokker Doordevil of te wel Nico Dijkshoorn was weer briljant op twitter vanavondquote:
zolang het geen diepvries is vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Een beetje frieten voor een beetje vreten
OK als je je nummer ff dm/pm-ef bel ik je om 21:59quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond
Na 22:00 neem ik geen telefoontjes van vrienden meer aan, die hebben de neiging om langer dan 50 minuten te duren
Scherp zoals altijd zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
oud (?) fokker Doordevil of te wel Nico Dijkshoorn was weer briljant op twitter vanavond
De Nederlandse versie was toch van Angelique?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Een beetje frieten voor een beetje vreten
Nee mijn oren toeteren nogquote:
Uh, als ik 1 kilo frieten heb gemaakt gaat 3/4 daarvan na de eerste voorbak wel de vriezer inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
zolang het geen diepvries is vind ik het best
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Nederlandse versie was toch van Angelique?
jij hebt gekeken? Why?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry er zijn drie aonden per jaar dat ik niet hier ben en vandaag was er een van
En damn wat as het slecht
er was eerder in 'n ander topic een discussie over diepvries bramen, aardbeien en dat soort meukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, als ik 1 kilo frieten heb gemaakt gaat 3/4 daarvan na de eerste voorbak wel de vriezer in
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry er zijn drie aonden per jaar dat ik niet hier ben en vandaag was er een van
En damn wat as het slecht
Dat wordt dan wel pas om 22:48 op zn vroegstquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nee mijn oren toeteren nogDoe maar morgen nadat je MM gebeld hebt
PP is terechtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind de halve finales eik beter dan de finale.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK als je je nummer ff dm/pm-ef bel ik je om 21:59
komt goed uit heb tot 22.00 mediterenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel pas om 22:48 op zn vroegst
quote:
Joh, MM en Sasha wilden al bijna een Amber Alert uit laten gaanquote:
Ik zie er geen gezicht bij, het liedje heb ik ooit wel eens gehoord merk ik nu. had die info eigenlijk gewist, maar is ergens blijven hangen blijkbaar.quote:
Ik ben nooit te beroerd om weer wat herinneringen naar boven te halen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie er geen gezicht bij, het liedje heb ik ooit wel eens gehoord merk ik nu. had die info eigenlijk gewist, maar is ergens blijven hangen blijkbaar.
Sas zocht hem, ik weet niet wat ze van hem wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, MM en Sasha wilden al bijna een Amber Alert uit laten gaan
Of was dat Mo
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Symph
Ik ben spontaan in een ESF pre-show beland
ik kende het niet en dat had ik graag zo gehoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie er geen gezicht bij, het liedje heb ik ooit wel eens gehoord merk ik nu. had die info eigenlijk gewist, maar is ergens blijven hangen blijkbaar.
Fruit kan prima ingevroren worden, maar moet je daarna niet meer als 'vers' verwerken. Prima voor bijv milkshakes en zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
er was eerder in 'n ander topic een discussie over diepvries bramen, aardbeien en dat soort meuk
Muziek waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas zocht hem, ik weet niet wat ze van hem wil.
de afgang was volledig en volkomen terechtquote:
Die Belg wel door.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de afgang was volledig en volkomen terecht
maar mijn huwelijk met Trijntje is ook heel broos
Mooi, ik blijf bij mijn weigering om hem te draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de afgang was volledig en volkomen terecht
maar mijn huwelijk met Trijntje is ook heel broos
Net 10 seconden te laat, maar komt eraanquote:
Guusquote:
Dat zei ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fruit kan prima ingevroren worden, maar moet je daarna niet meer als 'vers' verwerken. Prima voor bijv milkshakes en zo
Sjoef wil alleen maar het oordeel van DDM wetenquote:
Oei, dames gaan voor, dus uit de queuequote:
vanavond beterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dames gaan voor, dus uit de queue
Van rokers neemt ie niets aan op culinair gebied.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoef wil alleen maar het oordeel van DDM weten
Je was gewoon een paar dagen niet hier, maar sommige mensen maken er gelijk een spekatel van...quote:
Hmmm, ik ken een rokende chef-kok die toch hele goed weet te kokenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van rokers neemt ie niets aan op culinair gebied.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal
Je moet het paard dan ook niet op het spekatel binden...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon een paar dagen niet hier, maar sommige mensen maken er gelijk een spekatel van...
Maak je niet druk Piet... Je hebt een paard minder
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
ik sluit me aan bij die weigeringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ik blijf bij mijn weigering om hem te draaien
Eenmaal door mij op R49 gedraaid was genoeg om voor de rest van mijn leven een wai wai wai trauma op te lopen
Ik ook! Soort van danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik feest nog even door, kan uitslapen morgen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoiets verwachte ik al ... EN op het Duitse platteland heb je weinig dekkingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ff op mijn landgoed om wat dingen te regelen.
4 zelfsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's 3 strafpunten dan en geen barrage...
*insert zwijmel smiley*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Deze komt geloof ik uit mijn pre-show voor Symph zijn , 'RIP' show einde 2014
mag ik voor mijn RIP show van dit jaar bij wijze van uitzondering 6 uur zendtijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Deze komt geloof ik uit mijn pre-show voor Symph zijn , 'RIP' show einde 2014
graagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz al binnen?
Of moet ik een kwartiertje langer door?
mag ook wel langer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz al binnen?
Ik ga nog een kwartiertje langer door, maar dan sluit ik echt afquote:
je hebt toch al langer gedraaid dan de bedoeling was !quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga nog een kwartiertje langer door, maar dan sluit ik echt af
Geen probleem hierquote:
Is niet ergquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt toch al langer gedraaid dan de bedoeling was !
Dekkingen genoeg daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets verwachte ik al ... EN op het Duitse platteland heb je weinig dekking
Ik nu ook....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet erg
Zit vanavond goed in mijn vel
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz al binnen?
quote:
het ligt ook niet aan airtime...quote:
ik ben serieus blij dat te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet erg
Zit vanavond goed in mijn vel
Tuurlijk heb ik diequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...
Jij hebt weer een lunch verdiendquote:
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan airtime...
en nee
Ik ga voor een andere kijken, nooit meer Acer
De Nederlandse?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die
En ook beide versie's van Bella Perez, maar ik draai zo Mecano
Is er ook een Nederlandse versiequote:
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...
Mijn twee vorige ASUS-laptops (waaronder mijn huidige draailaptop) komen bij surfspot vandaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!
ik heb die van Belle met Voice Male live mogen horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die
En ook beide versie's van Bella Perez, maar ik draai zo Mecano
Die dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.
Ow, dat wist ik niet. Ik kende alleen het speelgoed met die metalen stripjes waarmee je bijv. een draaimolen kon makenquote:
Dacht ik wel.quote:
ik wil weer een Toshiba of een Asusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn twee vorige ASUS-laptops (waaronder mijn huidige draailaptop) komen bij surfspot vandaan
dat had ik nog vroegerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat wist ik niet. Ik kende alleen het speelgoed met die metalen stripjes waarmee je bijv. een draaimolen kon maken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wist het![]()
je hebt gewoon een super ufo
wel goffer, ik vraag alleen waar Piet isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon een paar dagen niet hier, maar sommige mensen maken er gelijk een spekatel van...
Maak je niet druk Piet... Je hebt een paard minder
doet ie ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hij rijdt ook gewoon zalig![]()
Overmorgen weer de mooie wielen eronder, dan weer gewoon lekker gaan tuffen
Ik ben weer thuis.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goffer, ik vraag alleen waar Piet is
mijn ervaring is precies andersom..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell maakt klote PC's maar de laptops zijn wel ok.
Acer is pas erg. Gelukkig nooit een gehad, maar ik hoor daar alleen negativiteit over.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell maakt klote PC's maar de laptops zijn wel ok.
Ik heb netjes om 23:20 gevraagd of je al binnen was, geen reaktie, dus ik draai tot 23:45quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
Boe!
Wat is dit nou?
Probeer in te loggen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Denk dat de 'oudjes' hier dit nummer beter kunnen waarderen dan Osdorp Posse
Ja, ben onderweg he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb netjes om 23:20 gevraagd of je al binnen was, geen reaktie, dus ik draai tot 23:45
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Uiteraard is dat een aannamequote:
en die mogen toch niet ?quote:
ja dat pleurisding gaat eerdaags door het dichte raam naar buiten...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Acer is pas erg. Gelukkig nooit een gehad, maar ik hoor daar alleen negativiteit over.
Misschien is dit meer iets voor A´dammers.quote:
Heb je een plank?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!
ik ben een West Fries en vind dit geweldigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is dit meer iets voor A´dammers.
PC's bouw ik zelf en mijn Dell 11" laptoppie van inmiddels 6 jaar oud werkt nog steeds prima, 1x nieuwe accu gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn ervaring is precies andersom..
jaren naar volle tevredenheid een Dell PC gehad..
die ik nu heb is mijn eerste niet Dell PC
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Possequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
dat swingt niet echt lekker hèquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Posse
Ik had natuurlijk ook 'waar in het bronsgroen eikenhout' kunnen draaien
Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PC's bouw ik zelf en mijn Dell 11" laptoppie van inmiddels 6 jaar oud werkt nog steeds prima, 1x nieuwe accu gekocht.
Iets met tulpen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Dan sluit ik zo af met de enige echte Amsterdamse afsluiter die er bestaat
Nou, dat hoeft ook weer niet, en zelfs dat is weer een aanname.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Posse
Ik had natuurlijk ook 'waar in het bronsgroen eikenhout' kunnen draaien
Dellquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..
ik had hiervoor een high end Dell en die is gestolen tijdens mijn vorige vakantie
Nahquote:
Ik was maar aan het plagenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet, en zelfs dat is weer een aanname.![]()
Omdat ik toevallig een zuiderling ben betekent niet dat ik van Benny Neyman enzo hou.
Amsterdam van Maggie ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Dan sluit ik zo af met de enige echte Amsterdamse afsluiter die er bestaat
Dell is de buitenkant, dat staat op de kast, de inhoud is gewoon van AMD, Intel, Seagate en Western Digital etc. etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..
ik had hiervoor een high end Dell en die is gestolen tijdens mijn vorige vakantie
quote:
kan toch ook niet andersquote:
Je wil niet weten wat een hekel ik aan carnaval heb.quote:
Bij Dell moet je goed opletten met acties en kortingscodes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreselijk !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
En dan gooit de kroegbaas het grote licht aan
Ik had even zin om te draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter
het was kort maar toch nog even heel erg genoten![]()
![]()
Wie verzint dat ook hèquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebbenquote:
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebben
Ik had altijd de neiging om de kroegbaas dan te helpen met opruimen
de hufterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.quote:
Na 3 dagen festival opruimen is andere koek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik nog internationaal werkte zat ik vaak al in de auto toen de laatste nachtclubs pas sloten, geweldig alleen maar lallende mensen op straat en die paar idioten zoals ik die al op weg waren naar hun werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stil
Ik was ook altijd onder de indruk van wat voor puinzooi ik zelf wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegenquote:
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.
Is me te ver lopen. Wel een geinig plaatje.quote:
Agent Agent, uw paard moet met spoed naar de dierenarts!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
Klopt, maar daar is de prijs ook naar en nog altijd beter dan Acer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
Dat zeg ik, het ligt er maar net aan wat je ermee wil, en of je graag zelf uit wil breiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acer
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........
Agent tegen vriend: "Mijnheer..... zegt u eens tring tring"
Vriend verbaasd: "Tring... Tring...."
Agent: "Nee, OK, dan is het goed, ik dacht even dat u een auto was, maar u bent toch een tram"
En we mochten doorrijden
ik kan er ook niets mee, maar voor een gemiddelde facebook muts is het voldoendequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het ligt er maar net aan wat je ermee wil, en of je graag zelf uit wil breiden.
Alles heeft zijn prijs, gebruik thuis nooit de laptop en die gaat daarom lang mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acer
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horenquote:
Ik draai en stream via dezelfde laptop, is nog geen echt high-end laptop (was iets van 700 euro incl. studentenkorting) maar eigenlijk een prima multi-media laptopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan er ook niets mee, maar voor een gemiddelde facebook muts is het voldoende
Voor draai PC ga ik niet voor minder dan high end
stream PC mag wel een medion zijn, maar helaas kun je daar niet fatsoenlijk een geluidskaart inbouwen..
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horen
* Spezza19 oefenen gaat… maar kan en ga niks belovenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
* Spezza19 oefenen gaat… maar kan en ga niks beloven
Goede agenten zijn er ook zeker wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........
Agent: "Nee, OK, dan is het goed, ik dacht even dat u een auto was, maar u bent toch een tram"
En we mochten doorrijden
Whehe. Durft ie toch niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horen
Wanneer ik lange set op festival draai, heb ik altijd laptop bij met al uitgezochte lijst.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik draai en stream via dezelfde laptop, is nog geen echt high-end laptop (was iets van 700 euro incl. studentenkorting) maar eigenlijk een prima multi-media laptop
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En we mochten doorrijden
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede agenten zijn er ook zeker wel.
Bij mijn zwager op schoot op de passagiersstoel (met een redelijke slok op), fiets achterin een Renault 5.Werden aangehouden voor controle en de chauffeur deed raampje open.
"Oef ik hoop niet dat u dit bent."
- Kijk eens naast me
"Rijdt maar verder".
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
Of er geblazen moest worden weet ik niet meer zeker, maar dat was wel tof.
Volgens mij hoefde het ook niet, was die agent al lang blij dat we thuisbezorgd werden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuik
Ga flink zuipen, dan kom je vanzelf uiteindelijk in een goed ritme.quote:
Mijn vader was bij de politie, ik kreeg altijd te horen wanneer ik de auto thuis moest latenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuik
Hehe I like that idea!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga flink zuipen, dan kom je vanzelf uiteindelijk in een goed ritme.
Geen Slaap Tot Osdorp...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Je moet ook niet gaan slapen tot nu, voorlopig ben je nog wel wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe I like that idea!Morgen toch maar wat gaan halen. Nu heb ik niks in huis, ook amper wat te eten.
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een autoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vader was bij de politie, ik kreeg altijd te horen wanneer ik de auto thuis moest laten
Amateurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe I like that idea!Morgen toch maar wat gaan halen. Nu heb ik niks in huis, ook amper wat te eten.
Nou ik kan zo weer terug m'n nest in kruipen hoor. Ik ben kapot!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan slapen tot nu, voorlopig ben je nog wel wakker.
het ging hem er meer om dat ik niet in een 2CV moest rijden waar de champignons achterin aan het groeien waren!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een auto
Alcohol en verkeer gaan niet samen
Tevens meteen (mits Spezz aan verzoekjes doet): Suzanna Vega - Luka
Ik heb nog eens een uitnodiging gehad om mee te gaan naar die 'nieuwe band' Osdorp Posse in, hmmm, het was niet de Meervaart, maar een kleiner cultureel centrum daar wel vlakbij. Ik bedankte want dat was hip-hop/rap herriequote:
3 man op de achterbank met waterpijp was ook wel aardig wat lullen voordat ik door mocht rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
Maar iemand van +- 1.90 op schoot bij iemand van vergelijkbare lengte in een Renault 5 is natuurlijk al komischEn dan de fiets achterin
Ik vind The Queen and the Soldier van haar zo mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een auto
Alcohol en verkeer gaan niet samen
Tevens meteen (mits Spezz aan verzoekjes doet): Suzanna Vega - Luka
ff rukken en weer verder slapen dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik kan zo weer terug m'n nest in kruipen hoor. Ik ben kapot!
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
het ging hem er meer om dat ik niet in een 2CV moest rijden waar de champignons achterin aan het groeien waren!
Alleen als je ook een half uur pist.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
ff pissen is tegenwoordig ook een half uur teruglezen hier ...
Tis Tong nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff rukken en weer verder slapen dan.
had ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ooit jaren terug had ik mijn lease-auto bij de garage afgeleverd, en 's middags was een collega zonder lease-auto zo netjes om mij bij de garage af te zetten. Ik ben nog nooit eerder zo bang geweest dat een auto op de snelweg met 90km per uur uit elkaar zou vallen![]()
Was 'zijn trots' en 2CV waar letterlijk de gaten in het corroserie zaten
Volle blaasquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen als je ook een half uur pist.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff rukken en weer verder slapen dan.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:04 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje: rowwen heze - de peel in brand
En alvast truste
mijn deur was eruit gevallen, vastgezet met popnagelsquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een oude collega had er 1 met triplex platen eronder geschroefd.
Ik meen trouwens dat 2CV's eigenlijk volgens de WvW niet eens meer op de Nederlandse weg toegelaten zouden mogen worden, maar omdat ze 'historisch' zijn nog welquote:
Ik heb nog Saab gereden, heerlijk oude bak maar werd te duur in onderhoud, mijn trouwe peugeot ook en nu heel saai een Mazdaquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen trouwens dat 2CV's eigenlijk volgens de WvW niet eens meer op de Nederlandse weg toegelaten zouden mogen worden, maar omdat ze 'historisch' zijn nog wel2CV in extreem goede staat zijn leuke auto's, maar m.i. doen ze hun 'ouwe' eer van franse auto's zijn roestbakken wel aan
En ik rij al jaren peugeots
Dat zou ik even moeten navragen...ze zijn er wel in getrouwd ook geloof ikquote:
Mijn ex heeft er eentje total los gereden, en ik zat er verdomme naast, het is dat ik de botsing aan zag komen en kon springen anders had mijn been het niet overleefd.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou ik even moeten navragen...ze zijn er wel in getrouwd ook geloof ik
R4 heb ik ook gehad, ging een hele tap achterinquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb 1 keer in een R4 gereden..
kutversnellingsbak..
ging op een gegeven moment bijna op 2 wielen de bocht door en toen ik achteruit moest, moest ik duwen
Kindermishandelingquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Wij hebben vroeger nooit een auto gehad
Beide ouders hadden ook geen rijbewijs dus het was altijd OV-en voor ons
dat dan weer welquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
R4 heb ik ook gehad, ging een hele tap achterin
Na de Dyane hadden die van mij ook lang geen auto.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Wij hebben vroeger nooit een auto gehad
Beide ouders hadden ook geen rijbewijs dus het was altijd OV-en voor ons
Heb elke knakenbak weer thuis weten krijgen met strotouwtjes, plakband, lege blikjes, tierips, veel olie en rustig op 3 cilinders het thuishonk zien te bereiken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
mijn deur was eruit gevallen, vastgezet met popnagels
Haarlem was nog wel te doen, maar bijv. de Eftelingquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na de Dyane hadden die van mij ook lang geen auto.
Met de trein naar opa en oma in Haarlem
vastlopen omdat de olie op was en rook wolken:Dquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb elke knakenbak weer thuis weten krijgen met strotouwtjes, plakband, lege blikjes, tierips, veel olie en rustig op 3 cilinders het thuishonk zien te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |