Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebbenquote:
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebben
Ik had altijd de neiging om de kroegbaas dan te helpen met opruimen
de hufterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
En dan gooit de kroegbaas het grote licht aan
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.quote:
Na 3 dagen festival opruimen is andere koek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik nog internationaal werkte zat ik vaak al in de auto toen de laatste nachtclubs pas sloten, geweldig alleen maar lallende mensen op straat en die paar idioten zoals ik die al op weg waren naar hun werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stil
Ik was ook altijd onder de indruk van wat voor puinzooi ik zelf wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegenquote:
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.
Is me te ver lopen. Wel een geinig plaatje.quote:
Agent Agent, uw paard moet met spoed naar de dierenarts!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
Klopt, maar daar is de prijs ook naar en nog altijd beter dan Acer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
Dat zeg ik, het ligt er maar net aan wat je ermee wil, en of je graag zelf uit wil breiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acer
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........
Agent tegen vriend: "Mijnheer..... zegt u eens tring tring"
Vriend verbaasd: "Tring... Tring...."
Agent: "Nee, OK, dan is het goed, ik dacht even dat u een auto was, maar u bent toch een tram"
En we mochten doorrijden
ik kan er ook niets mee, maar voor een gemiddelde facebook muts is het voldoendequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het ligt er maar net aan wat je ermee wil, en of je graag zelf uit wil breiden.
Alles heeft zijn prijs, gebruik thuis nooit de laptop en die gaat daarom lang mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acer
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horenquote:
Ik draai en stream via dezelfde laptop, is nog geen echt high-end laptop (was iets van 700 euro incl. studentenkorting) maar eigenlijk een prima multi-media laptopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan er ook niets mee, maar voor een gemiddelde facebook muts is het voldoende
Voor draai PC ga ik niet voor minder dan high end
stream PC mag wel een medion zijn, maar helaas kun je daar niet fatsoenlijk een geluidskaart inbouwen..
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horen
* Spezza19 oefenen gaat… maar kan en ga niks belovenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
* Spezza19 oefenen gaat… maar kan en ga niks beloven
Goede agenten zijn er ook zeker wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........
Agent: "Nee, OK, dan is het goed, ik dacht even dat u een auto was, maar u bent toch een tram"
En we mochten doorrijden
Whehe. Durft ie toch niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
aan woah hebben we niets hij moet het gewoon laten horen
Wanneer ik lange set op festival draai, heb ik altijd laptop bij met al uitgezochte lijst.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik draai en stream via dezelfde laptop, is nog geen echt high-end laptop (was iets van 700 euro incl. studentenkorting) maar eigenlijk een prima multi-media laptop
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En we mochten doorrijden
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede agenten zijn er ook zeker wel.
Bij mijn zwager op schoot op de passagiersstoel (met een redelijke slok op), fiets achterin een Renault 5.Werden aangehouden voor controle en de chauffeur deed raampje open.
"Oef ik hoop niet dat u dit bent."
- Kijk eens naast me
"Rijdt maar verder".
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
Of er geblazen moest worden weet ik niet meer zeker, maar dat was wel tof.
Volgens mij hoefde het ook niet, was die agent al lang blij dat we thuisbezorgd werden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |