Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebbenquote:
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dan zie je wat een puinzooi we er van gemaakt hebben
Ik had altijd de neiging om de kroegbaas dan te helpen met opruimen
de hufterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
En dan gooit de kroegbaas het grote licht aan
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.quote:
Na 3 dagen festival opruimen is andere koek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik nog internationaal werkte zat ik vaak al in de auto toen de laatste nachtclubs pas sloten, geweldig alleen maar lallende mensen op straat en die paar idioten zoals ik die al op weg waren naar hun werkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
maar altijd heerlijk om dan 's morgens vroeg door de stad te lopen ! alles stil
Ik was ook altijd onder de indruk van wat voor puinzooi ik zelf wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegenquote:
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt dus echt wel mee. Enige aan Medion is dat de boel een beetje in de kast gepropt zit en weinig ruimte biedt voor aanpassingen, maar het is geen rotzooi.
Is me te ver lopen. Wel een geinig plaatje.quote:
Agent Agent, uw paard moet met spoed naar de dierenarts!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
Klopt, maar daar is de prijs ook naar en nog altijd beter dan Acer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kast is lowbudget, voeding net zo, moederbord uitgekleed OEM MSI ding, videokaart hetzelfde verhaal.
Dat zeg ik, het ligt er maar net aan wat je ermee wil, en of je graag zelf uit wil breiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het werkt wel in tegenstelling tot Acer
Ooit werkelijk meegemaakt hier in Amsterdam, was wezen stappen met een vriend en hij bracht mij netjes met de auto naar huis (vanaf het leidseplein, en nee hij had geen alcohol gedronken) en er was een 'opstopping' op weg naar mijn huis. Dus vriend besluit de trambaan te nemen, net voor het hoofdbureau van politie werden we door een agent aangehouden.........quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Politie te paard riepen ze in Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |