Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PC's bouw ik zelf en mijn Dell 11" laptoppie van inmiddels 6 jaar oud werkt nog steeds prima, 1x nieuwe accu gekocht.
Iets met tulpen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Dan sluit ik zo af met de enige echte Amsterdamse afsluiter die er bestaat
Nou, dat hoeft ook weer niet, en zelfs dat is weer een aanname.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Posse
Ik had natuurlijk ook 'waar in het bronsgroen eikenhout' kunnen draaien
Dellquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..
ik had hiervoor een high end Dell en die is gestolen tijdens mijn vorige vakantie
Nahquote:
Ik was maar aan het plagenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet, en zelfs dat is weer een aanname.![]()
Omdat ik toevallig een zuiderling ben betekent niet dat ik van Benny Neyman enzo hou.
Amsterdam van Maggie ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Dan sluit ik zo af met de enige echte Amsterdamse afsluiter die er bestaat
Dell is de buitenkant, dat staat op de kast, de inhoud is gewoon van AMD, Intel, Seagate en Western Digital etc. etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dell is wel mijn favo merk, maar ik vind de laptops wel redelijk hoog geprijsd..
ik had hiervoor een high end Dell en die is gestolen tijdens mijn vorige vakantie
quote:
kan toch ook niet andersquote:
Je wil niet weten wat een hekel ik aan carnaval heb.quote:
Bij Dell moet je goed opletten met acties en kortingscodes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreselijk !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
En dan gooit de kroegbaas het grote licht aan
Ik had even zin om te draaienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter
het was kort maar toch nog even heel erg genoten![]()
![]()
Wie verzint dat ook hèquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
En dan gooit de kroegbaas het grote licht aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |