doet ie ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hij rijdt ook gewoon zalig![]()
Overmorgen weer de mooie wielen eronder, dan weer gewoon lekker gaan tuffen
Ik ben weer thuis.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goffer, ik vraag alleen waar Piet is
mijn ervaring is precies andersom..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell maakt klote PC's maar de laptops zijn wel ok.
Acer is pas erg. Gelukkig nooit een gehad, maar ik hoor daar alleen negativiteit over.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell maakt klote PC's maar de laptops zijn wel ok.
Ik heb netjes om 23:20 gevraagd of je al binnen was, geen reaktie, dus ik draai tot 23:45quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
Boe!
Wat is dit nou?
Probeer in te loggen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Denk dat de 'oudjes' hier dit nummer beter kunnen waarderen dan Osdorp Posse
Ja, ben onderweg he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb netjes om 23:20 gevraagd of je al binnen was, geen reaktie, dus ik draai tot 23:45
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Denk dat de 'oudjes' hier dit nummer beter kunnen waarderen dan Osdorp Posse
Uiteraard is dat een aannamequote:
en die mogen toch niet ?quote:
ja dat pleurisding gaat eerdaags door het dichte raam naar buiten...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Acer is pas erg. Gelukkig nooit een gehad, maar ik hoor daar alleen negativiteit over.
Misschien is dit meer iets voor A´dammers.quote:
Heb je een plank?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!
ik ben een West Fries en vind dit geweldigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is dit meer iets voor A´dammers.
PC's bouw ik zelf en mijn Dell 11" laptoppie van inmiddels 6 jaar oud werkt nog steeds prima, 1x nieuwe accu gekocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn ervaring is precies andersom..
jaren naar volle tevredenheid een Dell PC gehad..
die ik nu heb is mijn eerste niet Dell PC
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Possequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
dat swingt niet echt lekker hèquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog, denk ik dat ik de oudere Amsterdammers meer plezier doe met Drukwerk dan met Osdorp Posse
Ik had natuurlijk ook 'waar in het bronsgroen eikenhout' kunnen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |