Ik nu ook....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet erg
Zit vanavond goed in mijn vel
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz al binnen?
Of moet ik een kwartiertje langer door?
quote:
het ligt ook niet aan airtime...quote:
ik ben serieus blij dat te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet erg
Zit vanavond goed in mijn vel
Tuurlijk heb ik diequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...
Jij hebt weer een lunch verdiendquote:
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan airtime...
en nee
Ik ga voor een andere kijken, nooit meer Acer
De Nederlandse?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die
En ook beide versie's van Bella Perez, maar ik draai zo Mecano
Is er ook een Nederlandse versiequote:
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het alweer bijna volle maan... Heb je Mecano ? Hijp de la luna...
Mijn twee vorige ASUS-laptops (waaronder mijn huidige draailaptop) komen bij surfspot vandaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg vandaag weer aanbiedingen binnen van Surfspot!!
ik heb die van Belle met Voice Male live mogen horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die
En ook beide versie's van Bella Perez, maar ik draai zo Mecano
Die dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken een hele andere Mecano, een Amsterdamse band met Dirk Polak. Jaren 80.
Ow, dat wist ik niet. Ik kende alleen het speelgoed met die metalen stripjes waarmee je bijv. een draaimolen kon makenquote:
Dacht ik wel.quote:
ik wil weer een Toshiba of een Asusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn twee vorige ASUS-laptops (waaronder mijn huidige draailaptop) komen bij surfspot vandaan
dat had ik nog vroegerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat wist ik niet. Ik kende alleen het speelgoed met die metalen stripjes waarmee je bijv. een draaimolen kon maken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wist het![]()
je hebt gewoon een super ufo
wel goffer, ik vraag alleen waar Piet isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon een paar dagen niet hier, maar sommige mensen maken er gelijk een spekatel van...
Maak je niet druk Piet... Je hebt een paard minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |