verbouwen is ook niet leuk, maar dit klinkt wel als een goede oplossing. Ik heb gelukkig ook een losse douche.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou mijn 'voorraadkast' nog eens op kunnen geven om daar de wasmachine te plaatsen, dan kan op de plek van de wasmachine een normale douche geplaatst worden. Maar ik zie op tegen verbouwen.
Zo hebben we hier heel lang gedacht dat Dschinghis Khan - Moskau ook een ESF nummer was, maar dat was niet het nummerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van inzending met de titel door elkaar halen.
Dat heb ik met het eerste kinderen voor kinderen koorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Les Poppy's
Die gastjes zijn ongeveer net zo oud als ik, ik zie die kapsels nog voor me.
Die zijn toch nog hartstikke jong Mo ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Les Poppy's
Die gastjes zijn ongeveer net zo oud als ik, ik zie die kapsels nog voor me.
Jazeker, net als ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Die zijn toch nog hartstikke jong Mo ?
Loop al een paar jaar wél met een verbouw idee rond. Dan zou de badkamer 'en suite' kunnen worden met apart bad en douche. Ik heb nu een stukje 'verloren' gang wat anders gebruikt zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verbouwen is ook niet leuk, maar dit klinkt wel als een goede oplossing. Ik heb gelukkig ook een losse douche.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
Net 'n vriend aan de telefoon "mag ik even bellen?" Tis net een wijf, heb maar afgekapt na 50 minuten
![]()
(
Een vriend die belt .. Mag ik ff bellen ..:??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
Net 'n vriend aan de telefoon "mag ik even bellen?" Tis net een wijf, heb maar afgekapt na 50 minuten
![]()
(
en waar ging het ook alweer overquote:
jij mag wel ff bellen Sjoef maar geen 50 minutenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vriend die belt .. Mag ik ff bellen ..:??
Morgenavondquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik ff bellen ? Als je klaar bent met draaien dan .. OK ?
Hierna nog een ESF liedje en dan ga ik weer verder met meuk uit mijn oude showsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die ESF liedjes zijn allemaal hetzelfde van opzet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond
Na 22:00 neem ik geen telefoontjes van vrienden meer aan, die hebben de neiging om langer dan 50 minuten te duren
Denk dat ze nog scheurt als een Trijn.quote:
oud (?) fokker Doordevil of te wel Nico Dijkshoorn was weer briljant op twitter vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |