Ga flink zuipen, dan kom je vanzelf uiteindelijk in een goed ritme.quote:
Mijn vader was bij de politie, ik kreeg altijd te horen wanneer ik de auto thuis moest latenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij hoefden niet te blazen, en de 'opstopping' werd juist veroorzaakt door een alcohol-fuik
Hehe I like that idea!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga flink zuipen, dan kom je vanzelf uiteindelijk in een goed ritme.
Geen Slaap Tot Osdorp...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Denk dat de 'oudjes' hier dit nummer beter kunnen waarderen dan Osdorp Posse
Je moet ook niet gaan slapen tot nu, voorlopig ben je nog wel wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe I like that idea!Morgen toch maar wat gaan halen. Nu heb ik niks in huis, ook amper wat te eten.
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een autoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vader was bij de politie, ik kreeg altijd te horen wanneer ik de auto thuis moest laten
Amateurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe I like that idea!Morgen toch maar wat gaan halen. Nu heb ik niks in huis, ook amper wat te eten.
Nou ik kan zo weer terug m'n nest in kruipen hoor. Ik ben kapot!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan slapen tot nu, voorlopig ben je nog wel wakker.
het ging hem er meer om dat ik niet in een 2CV moest rijden waar de champignons achterin aan het groeien waren!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een auto
Alcohol en verkeer gaan niet samen
Tevens meteen (mits Spezz aan verzoekjes doet): Suzanna Vega - Luka
Ik heb nog eens een uitnodiging gehad om mee te gaan naar die 'nieuwe band' Osdorp Posse in, hmmm, het was niet de Meervaart, maar een kleiner cultureel centrum daar wel vlakbij. Ik bedankte want dat was hip-hop/rap herriequote:
3 man op de achterbank met waterpijp was ook wel aardig wat lullen voordat ik door mocht rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
Maar iemand van +- 1.90 op schoot bij iemand van vergelijkbare lengte in een Renault 5 is natuurlijk al komischEn dan de fiets achterin
Ik vind The Queen and the Soldier van haar zo mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de middelbare school is een klasgenoot nota bene 's ochtends op weg naar school doodgereden door een dronkelap in een auto
Alcohol en verkeer gaan niet samen
Tevens meteen (mits Spezz aan verzoekjes doet): Suzanna Vega - Luka
ff rukken en weer verder slapen dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik kan zo weer terug m'n nest in kruipen hoor. Ik ben kapot!
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
het ging hem er meer om dat ik niet in een 2CV moest rijden waar de champignons achterin aan het groeien waren!
Alleen als je ook een half uur pist.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
ff pissen is tegenwoordig ook een half uur teruglezen hier ...
Tis Tong nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff rukken en weer verder slapen dan.
had ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ooit jaren terug had ik mijn lease-auto bij de garage afgeleverd, en 's middags was een collega zonder lease-auto zo netjes om mij bij de garage af te zetten. Ik ben nog nooit eerder zo bang geweest dat een auto op de snelweg met 90km per uur uit elkaar zou vallen![]()
Was 'zijn trots' en 2CV waar letterlijk de gaten in het corroserie zaten
Volle blaasquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen als je ook een half uur pist.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff rukken en weer verder slapen dan.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:04 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje: rowwen heze - de peel in brand
En alvast truste
| Forum Opties | |
|---|---|