SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wist ik niet. Bij GTA Online bijvoorbeeld kan je ook oude xbox savegame importeren naar de ps4.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Was toch allang bekendZeker op de PS$ aangezien daar geen oude games op uit kwamen.
Dit was wel het enige waar ik me aan zat te irriterenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:16 schreef Disker91 het volgende:
Tevens hebben ze die bomen nog niet gefixt, lijkt wel windkracht 20 de hele dag daar
Ik hoop dat ze de radius dat het kan iets groter makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Je moet precies op de juiste plek staan om dingen te pakken of om op je paard te springen. En als je de camera draait gaat dat niet soepel.
Beetje RDRquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wel echt superchill dat je paard gewoon de weg volgt zonder dat je hoeft te sturen.
vind juist helemaal van niet, misschien qua grootte. De combat is tot nu toe ook een beetje saai.quote:
voor mij is het ook RDR tot dat uitkomt. Heb al wat gameplay gekeken en het ziet er superchill uit ondanks dat de graphics niet top notch zijn is het design heel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beetje RDR
Moet zeggen op de PC is het net iets mooier met het licht enz maar voor de rest speelt het precies hetzelfde
wel paypal hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Godver wat is de PS Store kut, zo omslachtig om te betalen, en nee geen CC of PayPal maar dat weerhoudt vrijwel geen enkel ander platform om iets fucking aan te kunnen schaffen.
maar ik niet, heb nu 50 euro met iDEAL overgemaakt (volgende mogelijk was 150 euroquote:
Ik vind de graphics meer dan prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Je moet precies op de juiste plek staan om dingen te pakken of om op je paard te springen. En als je de camera draait gaat dat niet soepel.
En grafisch is het niet veel bijzonders idd, maanlicht lijkt op een soort verf![]()
Toch begint ie nu wel wat leuker te worden.
prima idd, dacht dat het prachtig zou zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de graphics meer dan prima.
Potato potatoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
prima idd, dacht dat het prachtig zou zijn
Koop dat gewoon een psn card? Doe ik ook altijd, zowel in de winkel als ik er aan denk als op de vele sites die codes aanbieden via de mail. Binnen 5 minuten heb ik tegoed om shit te kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar ik niet, heb nu 50 euro met iDEAL overgemaakt (volgende mogelijk was 150 eurowtf, beide achterlijk als alle spellen 70e kosten) en daarna nog 30 toegevoegd met m'n creditcard. Wordt er vrij chaggo van, zeker omdat ik vervolgens m'n PS4 nog op mag starten om de downloads aan te zetten.
Vind het vanuit de store best makkelijk werken. Betalen met ideal en klaar. Op de Vita werkt het veel kutter: Moet je eerst via een website geld in je portemonnee stoppen en daarmee in de winkel je aankopen doen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Godver wat is de PS Store kut, zo omslachtig om te betalen, en nee geen CC of PayPal maar dat weerhoudt vrijwel geen enkel ander platform om iets fucking aan te kunnen schaffen.
dit jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo, in het eerste dorpje gelijk gaan looten, sidequests en gaan exploren. Lang geleden dat ik zo'n enorme wereld tot mijn beschikking had om te ervaren... heerlijk dit
Langs het water kan je ze vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Begin the witcher toch wel leuk te vinden, je moet alleen de camera niet bewegen en combat blijft een beetje matig. En ik ben op zoek naar een drowner brain maar heb geen idee wat het is of waar ik het kan vinden, zou wel handig zijn als je dat ergens terug kon vinden.
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft bij The Witcher nog meer dat die crashed bij het eerste minispel gwent?
dat leek me ook maar ik kom daar niks meer tegen, zijn dat die blauwe beesten? heb ze alleen in t begin gezien.quote:
vind het een beetje traag, blokken gaat langzaam en je kan veel wegrennen om ff op adem te komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de combat nog best een uitdaging op hard, je kan echt niet hersenloos slashen maar je moet je wel degelijk focussen op attack patterns en uitvogelen wat de weakness is. Helemaal als je tegen grotere groepen vecht. Daarbij regenerate je health ook niet als je mediteert.
Ook heel even op normal gespeeld maar dat is imo echt veel te makkelijk en saai.
is het niet te makkelijk met die protective shield sign? Die is so far best overpowered (speel wel op normalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de combat nog best een uitdaging op hard, je kan echt niet hersenloos slashen maar je moet je wel degelijk focussen op attack patterns en uitvogelen wat de weakness is. Helemaal als je tegen grotere groepen vecht. Daarbij regenerate je health ook niet als je mediteert.
Ook heel even op normal gespeeld maar dat is imo echt veel te makkelijk en saai.
Ben vooral gefocussed op aanvallende signs en probeer veel te parryen (bloodborne ftw!!!), misschien eens proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is het niet te makkelijk met die protective shield sign? Die is so far best overpowered (speel wel op normal) die kan je blijven gebruiken lijkt het wel en je verliest amper meer leven
hahah ja probeer die ook eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben vooral gefocussed op aanvallende signs en probeer veel te parryen (bloodborne ftw!!!), misschien eens proberen.
Dat had ik ook. Ik kreeg een hele mooie foutcode.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft bij The Witcher nog meer dat die crashed bij het eerste minispel gwent?
zal het eens proberen maar als ik het vergelijk met de app store is dit echt een heel gedoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het vanuit de store best makkelijk werken. Betalen met ideal en klaar. Op de Vita werkt het veel kutter: Moet je eerst via een website geld in je portemonnee stoppen en daarmee in de winkel je aankopen doen..
ja ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Nog mensen die de Rocket League beta spelen?
Ja, alleen rage ik telkens om mijn ''team''quote:
Dat haalt juist de sfeer bij mij weg. Ik snap dat nooit hoor dat mensen de muziek uitzetten in games. Hoeft ook niet super hard te staan maar wil wel wat muziek horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb trouwens ook de muziek uitgezet, komt de sfeer zwaar ten goede imo.
ja dat wel ja, of kan je net scoren en dan beuken ze je wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, alleen rage ik telkens om mijn ''team''
Blocken, eigen goals, alles.
Echt hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat wel ja, of kan je net scoren en dan beuken ze je weg
ja dan kan je ten minste fatsoenlijk samenspelen. Moest laatst tegen zo'n team die sowieso vaker speelt. 14-2 verloren ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he
Maar dit lijkt me ook meer iets om met friends te spelen.
Ouchquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dan kan je ten minste fatsoenlijk samenspelen. Moest laatst tegen zo'n team die sowieso vaker speelt. 14-2 verloren ofzo
ligt eraan, in het begin bij de 'aftrap' ligt het eraan waar je begint maar dan beuk ik er gewoon vol in. Dan een beetje verdedigend van een afstandje toekijken en dan met boost die bal erin schieten als hij goed valtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch![]()
![]()
Meeste goals in 1 match; 3 (van mij dan)
Al ben ik meestal de ''verdediger''. En jij? Of rush je gewoon achter die bal aan?:D
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
ligt eraan, in het begin bij de 'aftrap' ligt het eraan waar je begint maar dan beuk ik er gewoon vol in. Dan een beetje verdedigend van een afstandje toekijken en dan met boost die bal erin schieten als hij goed valtmijn meeste goals is 4 ofzo en wat assists, had toen meer dan 1000 punten
ja beste strategiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Zo doe ik dat ook, en dat werkt behoorlijk!
Ben wel nieuwsgierig naar de customization mogelijkheden later.
instabuy hier. heel lang geleden dat ik zoveel lol met een game gehad hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja beste strategie![]()
Ik houd de game ook in de gaten. Ik ga hem denk ik niet gelijk kopen, maar ik haal hem wel denk ik. Even kijken wat de prijs wordt en wat voor features enzo erbij zitten.
Onder de 20 euro zeggen ze, dus dat is voor mij in dit geval een insta-buy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja beste strategie![]()
Ik houd de game ook in de gaten. Ik ga hem denk ik niet gelijk kopen, maar ik haal hem wel denk ik. Even kijken wat de prijs wordt en wat voor features enzo erbij zitten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
instabuy hier. heel lang geleden dat ik zoveel lol met een game gehad heb
Onder de 20 is wel nice! Ik wacht eerst wel even af hoe iedereen het vindt, kan altijd nog tegenvallen. Maar daar ga ik niet van uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Onder de 20 euro zeggen ze, dus dat is voor mij in dit geval een insta-buy.
Ben vooral van de AMA op Reddit uitgegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Onder de 20 is wel nice! Ik wacht eerst wel even af hoe iedereen het vindt, kan altijd nog tegenvallen. Maar daar ga ik niet van uit.
oke nice! Ik heb er vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben vooral van de AMA op Reddit uitgegaan
En de antwoorden klinken iig positief.
Helemaal eens met dit verhaal, ik heb de gevoeligheid op 0.7 gezet... werkt perfect idd. Net een level 6 beer gesloopt, ik was trots op mezelf. De exploration is oh zo tof in deze game... zit nog steeds in het eerste gedeelte om alles daar te ontdekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Na een paar uur The Witcher begrijp ik iig echt niet hoe je dit matige graphics kunt vinden, maar misschien is het een kwestie van smaak?
Camera gestotter merk ik amper op tijdens het spelen en ik heb de gevoeligheid naar 0.75 gezet wat het voor mij goed te besturen maakt. Ook loot pakken of op je paard springen vind ik niet lastiger dan bij andere games, de combat uitdagend genoeg... (1 na hoogste moeilijkheidsgraad)
En wat de wereld, quests en karakters betreft ben ik tot nu toe ook erg tevreden.
Klote alleen dat zo'n doordeweekse avond zo snel weer voorbij is...
de graphics zijn prima maar de filmpjes die je voor de release zag waren toch echt wel een stuk mooier. Heb de camera nu op het allerlaagste gezet maar als je rondjes rent en de camera draait dan stottert ie alsnog, alleen als je heel langzaam de camera draait zijn er geen problemen. Combat is zeker wel moeilijk genoeg maar niet echt spectaculair, vooral omdat blokken niet echt lekker gaat en je (nu iig nog) vaak een stukje weg moet rennen om te healen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Na een paar uur The Witcher begrijp ik iig echt niet hoe je dit matige graphics kunt vinden, maar misschien is het een kwestie van smaak?
Camera gestotter merk ik amper op tijdens het spelen en ik heb de gevoeligheid naar 0.75 gezet wat het voor mij goed te besturen maakt. Ook loot pakken of op je paard springen vind ik niet lastiger dan bij andere games, de combat uitdagend genoeg... (1 na hoogste moeilijkheidsgraad)
En wat de wereld, quests en karakters betreft ben ik tot nu toe ook erg tevreden.
Klote alleen dat zo'n doordeweekse avond zo snel weer voorbij is...
ik zal het even lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ue_ama_with_psyonix/
In vergelijking met de eerste gameplay reveal is het zeker minder spectaculair, dat ben ik met je eens! Maar alsnog vind ik het hele mooie graphics voor een open world RPG op de PS4.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de graphics zijn prima maar de filmpjes die je voor de release zag waren toch echt wel een stuk mooier. Heb de camera nu op het allerlaagste gezet maar als je rondjes rent en de camera draait dan stottert ie alsnog, alleen als je heel langzaam de camera draait zijn er geen problemen. Combat is zeker wel moeilijk genoeg maar niet echt spectaculair, vooral omdat blokken niet echt lekker gaat en je (nu iig nog) vaak een stukje weg moet rennen om te healen.
Verder wel een prima spel, alleen de 10en vind ik erg overdreven.
vind de camera echt het meest storende, wil graag rustig om me heen kijken terwijl ik rond rijd maar dat ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In vergelijking met de eerste gameplay reveal is het zeker minder spectaculair, dat ben ik met je eens! Maar alsnog vind ik het hele mooie graphics voor een open world RPG op de PS4.
Dat gestotter zie ik ook wel als ik de camera draai maar het valt me iig 100% mee na vanmiddag een boel posts te hebben gezien op allerlei fora over dit probleem. Maar de een zal zich er misschien meer aan storen dan een ander.
Combat vind ik vooralsnog vermakelijk, misschien dat er nog genoeg irritatie aan zit te komen maar dat zien we dan wel weer.
Niet waard. Zit nu te wachten op Witcherquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
die moet je jatten uit die vrachtwagen achter de MM
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Serieus, welk gestotter hebben jullie het nou over met de camera? Bij mij is er geen gestotter of ben ik nou scheel
http://gfycat.com/BraveDistortedAruanas
dit loopt toch gewoon soepel?
boh die quest heb ik net gedaan. en idd ook nergens last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Serieus, welk gestotter hebben jullie het nou over met de camera? Bij mij is er geen gestotter of ben ik nou scheel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heen
beta loopt vandaag af. maar binnenkort komt ie dan hoorquote:
Free?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beta loopt vandaag af. maar binnenkort komt ie dan hoor
dat spel
hier ook geen last van gestotter. Misschien spelen ze op een oude televisie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
ik zie nog steeds het probleem niet.
De camera spaced hem niet het scherm.... Maar volgens mij is het nu beter dan gisterquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
hier ook geen last van gestotter. Misschien spelen ze op een oude televisie?
ik denk dat je met jouw paard richting logopedist moet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heel vreemd dat jij daar zo'n last van hebt.quote:
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:23 schreef Akilla het volgende:
Na een 2 uurtjes gespeeld te hebben moet ik zeggen... wauw![]()
Eerste rpg ooit denk ik, maar wel gelijk op death march begonnen (trophy hoer dat ik ben) Ik merk dat er kleine bugs en andere rare dingen in zitten, maar de sfeer maakt het wel goed. Zit pas in het eerste dorpje, maar heb wel 1 of andere ghost by the well verslagen. Hier merkte ik dat het zwemmen echt een hel is... voor nu iig.
Verder geen last van camera gestotter gehad, alleen 1 van de tussenfilmpjes liep een beetje gestotterd. Ohw en het is continu windkracht 10 geloof ik
De crashes zijn allesbehalve charmant.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.
Dan moet het wel goed gaan komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.
Dat is geen kleine bugquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De crashes zijn allesbehalve charmant.
Oh dat gaat een probleem worden voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed gaan komen![]()
Iemand anders trouwens last van dat het lettertype veel te klein is? De ondertiteling is te lezen, maar zodra ik in mn inventory oid ben is het voor mij klaar (50 inch op 4,2 meter, en dan te bedenken dat ik dalijk naar een ander huis ga waar ik waarsch op 5,3 meter zit)
Dat wordt naar voren leunen elke xquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is geen kleine bug
[..]
Oh dat gaat een probleem worden voor mij
Ik zit op een meter of 4.
Ohw, nou dat ga ik dan veel gebruiken in dit spelquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
PS button + vierkant zoomt in trouwens.
Lees het ook maar ergens anders hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ohw, nou dat ga ik dan veel gebruiken in dit spel
dit was ook wel het lelijkste, maar heb de hele tijd wel van die hickups, ligt volgens mij aan hoe het spel de controller registreert ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij zeker niet.
fast travel gaat wel snel bij mij, als je dood gaat duurt t laden langer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:37 schreef DownBusiness het volgende:
Spel loopt bij mij ook echt heel soepeltjes. Nog geen enkele frame dip meegemaakt en laadtijden na dood gaan of fast travel duren niet langer dan 10 seconden. (ongeveer 5 uur gespeelt).
Dit, ik zit op 3,5 meter en ik kan het nieteens lezen. Moet echt focussen op de letters wil ik het kunnen lezen. Heb geprobeerd te kloten met instellingen maar lukte niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed gaan komen![]()
Iemand anders trouwens last van dat het lettertype veel te klein is? De ondertiteling is te lezen, maar zodra ik in mn inventory oid ben is het voor mij klaar (50 inch op 4,2 meter, en dan te bedenken dat ik dalijk naar een ander huis ga waar ik waarsch op 5,3 meter zit)
Voor de lettertype? Ik heb grotere letters ingeschakeld op het ps4 menu maar merk geen verschil ingamequote:Op woensdag 20 mei 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Je moet die zoom optie nog wel aanzetten in toegankelijkheid geloof ik.
Ja, maar dan moet je dus nog inzoomen (handmatig).quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Voor de lettertype? Ik heb grotere letters ingeschakeld op het ps4 menu maar merk geen verschil ingame
Is dat dan heel het scherm of alleen de ondertiteling? Want lijkt me onhandig als het het eerste isquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus nog inzoomen (handmatig).
Dunno, heb het spel nog nog, las het alleen ergens als tip voor mensen die de loot-tekst etc te klein vonden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is dat dan heel het scherm of alleen de ondertiteling? Want lijkt me onhandig als het het eerste is
Ah, bedankt voor de tip dan!quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, heb het spel nog nog, las het alleen ergens als tip voor mensen die de loot-tekst etc te klein vonden.
Komt het eindelijk een beetje op gang ja?quote:
Ik vind van wel, maar ik vond de vorige episodes ook leuk. Weet niet hoe deze je zal bevallen als je de vorige niet tof vindt, maar anders zeker spelen!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Komt het eindelijk een beetje op gang ja?
Mijn broertje heeft gisteren ook besloten om een PS4 te nemenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Gister mijn PS4 ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een apparaat mensen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit was ook wel het lelijkste, maar heb de hele tijd wel van die hickups, ligt volgens mij aan hoe het spel de controller registreert ofzo.
Welke games heb je al of wil je nog hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Gister mijn PS4 ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een apparaat mensen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt nog volop gespeeld hoor, nooit problemen om servers te vinden iig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Duradonna het volgende:
Ik heb sinds gisteren een PS4 en ik dacht om Battlefield 4 aan te schaffen, hoor er goede dingen over en heb in het verleden ook redelijk veel Battlefield gespeeld.
Alleen lees ik nu dat de servers langzamerhand o.a. door de nieuwe COD een beetje aan het uitsterven zijn, klopt dat?
En zo ja welke andere shooter raad je dan aan voor de PS4 en moet je Battlefield 4 met alle uitbreidingen kopen of is de standaard versie genoeg omdat andere maps nauwelijks worden gespeeld?
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gespeeld hoor, nooit problemen om servers te vinden iig.
En de Premium editie is nu 28 euro in de store, dat is dus met alle DLC.
https://store.playstation(...)_00-BF4PREMIUMEDITIO
veel mensen die hardline hebben zijn alweer terug te vinden in de bf4 servers en ook zonder hen is het altijd druk zatquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.
Ik twijfelde daarom om COD AW te kopen, heel iets anders en persoonlijk ook iets te futuristisch, vliegen door je schoenen etc gaat mij iets te ver.
Black Ops III ga ik dan wel kopen denk ik als afwisseling zo lang het niet ook enorm diezelfde kant op gaat, de trailer doet me twijfelen maar wachten op de E3 presentatie.
Werd mij vertelt in het filmpje van GameKings over de laatste DLC, weet niet hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Donderjagers het volgende:
Weet niet waar je de bron vandaan hebt, maar Battlefield 4 heeft voldoende volle servers.
Gamekingsquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Werd mij vertelt in het filmpje van GameKings over de laatste DLC, weet niet hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.
Ja ik geef heel eerlijk toe dat ik er geen verstand van heb daarom vraag ik hier een mening en kijk filmpjes / reviews van mensen die er hun geld mee verdienen, of het klopt weet ik niet, daarom hoor en wederhoorquote:
Heb sowieso wel wat ruzie met de controle eerlijk gezegd. Is (nog) geen gamebreaker maar toch. De optie om op je knol alleen x in te drukken gebruik ik daardoor wel veelquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Wel leuk dat witcher maar de controls in combat laat veel te wensen over.
Ik vind het allemaal wel meevallen, het is geen Bloodborne natuurlijk maar voor een game als deze vind ik het goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Wel leuk dat witcher maar de controls in combat laat veel te wensen over.
Ik ook altijd wel maar met de eerste boss wordt het aardig irritant door de camera, ben zelf alleen God of War gewend qua slash & parry en daar was ik al geen ster in al was dat smooth als boter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb sowieso wel wat ruzie met de controle eerlijk gezegd. Is (nog) geen gamebreaker maar toch. De optie om op je knol alleen x in te drukken gebruik ik daardoor wel veel
Meh na net 10 keer dood te zijn gegaan ondanks voor mn gevoel ruim op tijd weg te rollen en toch een hit te ontvangen ben ik maar even gestoptquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen, het is geen Bloodborne natuurlijk maar voor een game als deze vind ik het goed te doen.
Cameragevoeligheid al naar beneden gedaan?
Die Griffin?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:05 schreef n8n het volgende:
Meh na net 10 keer dood te zijn gegaan ondanks voor mn gevoel ruim op tijd weg te rollen en toch een hit te ontvangen ben ik maar even gestopt
Ja heb die bommen niet alleen die oil, even op yt gekeken en dan lijkt het super-easyquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Griffin?
Weer niet of je het al gedaan hebt maar in de beastiary kun je zijn zwakke plekken vinden.
Zelf had ik 3 pogingen nodig, vnl. quick attacks gedaan, weggerold en soms rennen terwijl ik wat food at.
Gewoon BF4 nemen! Zitten nog zat spelers op. CoD AW is namelijk slechtquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.
Ik twijfelde daarom om COD AW te kopen, heel iets anders en persoonlijk ook iets te futuristisch, vliegen door je schoenen etc gaat mij iets te ver.
Black Ops III ga ik dan wel kopen denk ik als afwisseling zo lang het niet ook enorm diezelfde kant op gaat, de trailer doet me twijfelen maar wachten op de E3 presentatie.
Met alle uitbreidingen of gewoon de basis game?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon BF4 nemen! Zitten nog zat spelers op. CoD AW is namelijk slecht
Gewoon Premium! Er zitten wel leuke maps tussen. Zeker die besneeuwde mapsquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:25 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Met alle uitbreidingen of gewoon de basis game?
Die griffin lukte in 1 keer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja heb die bommen niet alleen die oil, even op yt gekeken en dan lijkt het super-easy
Bij mij lukte het ook in 1x op normaal. Denk dat ik hem nog een standje hoger ook zo had kunnen slopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die griffin lukte in 1 keer.
Wel met hack en slash uiteraard.
ging wel heel simpel op normalquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij mij lukte het ook in 1x op normaal. Denk dat ik hem nog een standje hoger ook zo had kunnen slopen.
welk level was je dan? Ik snap er echt de kloten niet vanquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die griffin lukte in 1 keer.
Wel met hack en slash uiteraard.
heb m makkelijk verslagen nadat ik alle behalve 1 sidequest had gedaan (moet een brief lezen maar er gebeurt niets?) en alle vraagtekens had bezocht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
welk level was je dan? Ik snap er echt de kloten niet van
volgens mij kiest die automatisch dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef Keltie het volgende:
Wat doet die savegame emulation eigenlijk?
Ik was lvl 2.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je die aan hebt gezet moet je in het spel na een tijd vragen beantwoorden over je keuzes in deel 2.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef Keltie het volgende:
Wat doet die savegame emulation eigenlijk?
Ik kreeg een trophy bij die 3 kerels waardoor je werd opgewacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ook vandaag even Witcher gedaan, 1-2 uurtjes.
Auto-finishers (ofzo) uitgezet in de opties, Save-game emulation ook geweigerd, en de tutorial gedaan en na de nachtmerrie naar het eerste dorpje.
Wel al een aantal technische probleempjes gemerkt, zoals wannee rje onderweg naar dat dorp die aanval op dat paard meemaakt, dat was even gewoon screenshots ipv een CGI-filmpje, zo choppy was dat.
Buiten het cafe in dat dorp werd ik opgewacht en was ik kansloos want op de een of andere manier eindigde ik op mijn paard plus de camera had zich achter het gebouw verstopt... maar ik ging niet dood en opeens waren die 3 gasten weg. Vreemd.
Verder redelijk tevreden ove rhoe het eruit ziet. Sommigen klaagden dat het te kleurrijk en cartoony is, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik hoef niet van die idioot grauwe grijze games. Doe maar lekker mooie kleurtjes.
Ook beetje vervelend dat wanneer je onderweg bent naar info over Yennefer dat je opeens een vijand tegenkomt die veel sterker is, dus kansloos dood, zonder dat ik echt de kans had om het te ontwijken of het gevecht niet aan te gaan. Ik kreeg een melding dat ik uit moest kijken voor tegenstanders met een rood cijfer of doodskop naast hun status-bar, en vervolgens binnen 1-2 klappen dood.
Nu dus weer terug in de Inn.
Ik neem aan dat ze die probleempjes met de CGI-tussenstukjes nog wel even fixen. Het vechten moet ik nog even onder de knie krijgen. Had het liefst nog even die tutorial een tweede keer willen doen, maar toen werd Geralt dus wakker...
2 ook hier, wel op makkelijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Is zeker tof jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef Rijst het volgende:
Die ciri heeft wel vette powers. Deed me een beetje denken aan infamous first light.
Potions maken, kijk eens in het Alchemy menu.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:42 schreef Massief het volgende:
Wat kan je nu doen met alle plantjes en chemische stoffen die je verzameld? En hoe?
Speel nooit dit soort spellen.
Cod Aw is echt vermakelijk, maar ik denk dat als je niet van de exo-suits houdt je ver weg moet blijven van deze titel als je van multiplayer houdt... BF4 zal je dan alsnog meer bevallen. Kijk of je em voor een koopje kan krijgen en houdt ondertussen de nieuwe Cod voor over een halfjaar in de gaten. Schijnt ook wel in de toekomst te zijn, maar geen volledige exo suits meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ben je goed met survival mode?quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:29 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Cod Aw is echt vermakelijk, maar ik denk dat als je niet van de exo-suits houdt je ver weg moet blijven van deze titel als je van multiplayer houdt... BF4 zal je dan alsnog meer bevallen. Kijk of je em voor een koopje kan krijgen en houdt ondertussen de nieuwe Cod voor over een halfjaar in de gaten. Schijnt ook wel in de toekomst te zijn, maar geen volledige exo suits meer.
Ikzelf doe nog wel eens bf4 en Cod aw maar zit toch veel meer ik Bloodborne de laatste tijd
Maar niet zo goed als het kaartenspel van Final Fantasy VIII, daar hoopte ik eigenlijk op. Een (tutorial) potje gespeeld, maar verder niet nog, ben nog bezig met wat side-questen in het aller eerste dorpje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:34 schreef Drankster het volgende:
Dat Gwent is best tof, net een paar potjes gespeeld.
Hoe kan dat een spoiler zijn? Dat was toch al duidelijk na 10 minuten spelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als het kaartenspel van Final Fantasy VIII, daar hoopte ik eigenlijk op. Een (tutorial) potje gespeeld, maar verder niet nog, ben nog bezig met wat side-questen in het aller eerste dorpje.
En ben nu wel heel benieuwd naar de powers van Ciri, al dacht ik dat die geen Witcher was dus bedankt voor de spoiler
Ik mis wel een beetje de party die ik bij RPG's gewend ben. En ik speel het spel natuurlijk gewoon op easy. Uitdaging hoef ik niet bij dit soort spellen. Lekker rustig op de bank een beetje rondrennen en hakken
Niet bij mij, alleen de tutorial gedaan en ik dacht dat ze daar zei dat ze geen Witcher powers had. Maar misschien had ik dat verkeerd begrepen en besparen jullie mij verwarringquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kan dat een spoiler zijn? Dat was toch al duidelijk na 10 minuten spelen?
ze was in training dus semi-spoiler is het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Niet bij mij, alleen de tutorial gedaan en ik dacht dat ze daar zij dat ze geen Witcher powers had. Maar misschien had ik dat verkeerd begrepen en besparen jullie mij verwarring
Heb 1 en 2 ook niet gespeeld dus misschien mis ik hier en daar wat voorkennis
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef n8n het volgende:
Ha, nu net in 1 keer de griffin dood met maar 2 tegenhits. Woopwoop
Nou inderdaad... van Bloodborne naar Witcher 3, griffin was echt easy peasyquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef n8n het volgende:
Ha, nu net in 1 keer de griffin dood met maar 2 tegenhits. Woopwoop
Ik moest een vriend helpen via shareplay want die kreeg m niet neer, op ''hard'' dan wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou inderdaad... van Bloodborne naar Witcher 3, griffin was echt easy peasy
werkt alleen bij legale spellen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef Jiang153 het volgende:
Share play werkt toch niet bij alle spellen?
Heb heel de tijd zo'n probleem met Apotheon
Na paar min spelen krijg ik steeds een error en sluit die af...
Oke mooi dan.quote:
Koop je hem toch gewoonquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke mooi dan.
Witcher nog steeds in backorder
Krijg denk ik TES nog eerder binnen
LOL Dat heb ik ook bij DS2. Zo simpel na Bloodborne.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou inderdaad... van Bloodborne naar Witcher 3, griffin was echt easy peasy
Eerlijk gezegd nog nooit aangeraaktquote:
zeker. blijft volgens mij geen 48 dus je moet snel zijn danquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmmm zit er ook aan te denken om Witcher 3 te halen. Klinkt allemaal toch wel erg vet.
Misschien maar eens lanfs de MM gaan. Het is de 48 euro wel waard zo te zien.
hmm zal pas van het weekend kunnen denk. Anders eens kijken om via internet te bestellenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker. blijft volgens mij geen 48 dus je moet snel zijn dan
Is ook geen ruk aan, maar heb Hulp nodig met ronde 50 halen zodat ik de game platinum hebquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:02 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nog nooit aangeraakt
Meer de reguliere multiplayer die ik vrij veel gespeeld heb ;p
Wat is dan de toegevoegde waarde en wanneer doe je zoiets?quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Potions maken, kijk eens in het Alchemy menu.
Als je eenmaal een potion hebt gemaakt dan vul je die bij door te mediteren, je moet dan wel alcohol bij je hebben.
Wanneer je wat doet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:15 schreef Massief het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde en wanneer doe je zoiets?
quote:"This is a full reboot of the franchise and not a sequel. We've been listening to what people are wanting so you can expect deep customisation, a nocturnal open world and a narrative experience."
quote:Need for Speed will launch worldwide in Fall 2015 on Origin™ for PC , PlayStation®4 computer entertainment system and Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft.
Dat helpt bij combat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:27 schreef Massief het volgende:
[..]
Weet ik veel. DINGen maken met de zooi die je verzameld hebt?
Had hem gisteren bij MM gehaald en dat rek van de Witcher 3 was bijna helemaal leeg. Stonden nog 2 exemplaren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm zal pas van het weekend kunnen denk. Anders eens kijken om via internet te bestellen
Dat verschilt, de ene potion zorgt voor health, een ander voor extra damage etc.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:15 schreef Massief het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde en wanneer doe je zoiets?
zwakkelingquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:09 schreef Massief het volgende:
Wtf man ik moet bij die pellar wat soldaten wegjagen maar die zijn veel te sterk.
Bluray lasers kunnen geen cd's lezen. Daar kon Sony inderdaad wat aan doen toen ze hem ontwierpen, maar dat is ondertussen ook weer 10 jaar geledenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:38 schreef Drankster het volgende:
Net de OST van TW3 willen gaan checken die ik bij het spel kreeg. Dus ik stop het in de PS4 aangezien dat het enige apparaat in huis waar nog cd's in kunnen, leest dat apparaat geen audio cd's.
wtf Sony________________!
Hoe zit het dan bij de PS3? Die kon wel audio cd's lezen..quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bluray lasers kunnen geen cd's lezen. Daar kon Sony inderdaad wat aan doen toen ze hem ontwierpen, maar dat is ondertussen ook weer 10 jaar geleden
dubbele kop (zowel buray als dvd-lezer), hoewel de laatste slim versie dat volgens mij ook niet meer kon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe zit het dan bij de PS3? Die kon wel audio cd's lezen..
Is toch maar beperkt tot max 720p?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is die video-kwaliteit van opgenomen gameplay zo matig/brak!? Net een filmpje gemaakt maar wanneer je het terug kijkt op de PC is dat absoluut niet 1080p.
Ik weet nu dat ik met een potion me attacks gaan verzwaren. Morgen lukt het me wel :pquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zwakkeling![]()
Die botchling die later komt
kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik met een potion me attacks gaan verzwaren. Morgen lukt het me wel :p
Volgens mij heb ik geen enkele sidequest gedaan? Zijn dat gewoon losse opdrachten in de omgeving?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter?heb je wel alle sidequests gedaan? Ik was level 6 ofzo en toen versloeg ik ze met gemak.
met mensen praten in dorpjes, de vraagtekens op je map bezoeken en de notes in je inventory lezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Massief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen enkele sidequest gedaan? Zijn dat gewoon losse opdrachten in de omgeving?
Ik had wel een keer van zo'n prikbord een keer een soort opdracht (een burger had last van een beest ofzo, tegen beloning kon je die doden) maar geen idee hoe ik die moet activeren of vinden.
Vergeef mij de amateuristische vraagstelling. Ben echt een noob met dit soort spellen (speel normaal alleen fifa).
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Terwijl de meeste mensen hier hyped zijn van the Witcher 3, kijk ik juist uit naar volgende week naar iets wat de meeste totaal niet zal boeien. Namelijk: de pinballtafel van Portal![]()
Portal is 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb en hoewel minder leuk heb ik ook enorm genoten van Portal 2.
Dat hele wereldje en de bijbehorende sfeer is gewoon uniek en ik hoop dat ze daar iets van kunnen overbrengen in de pinballtafel. Nog even afwachten dus.
Dat klopt.........alleen net iets minder dan Portal 1.quote:
vond m juist veel vetter, deel 1 was eigenlijk een soort demo. Portal 2 had een tof verhaal en leuke liedjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat klopt.........alleen net iets minder dan Portal 1.
Ga je deze Portal kast ook kopen? Hij gaat ¤2,99 kosten
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?
Ahja, die tent tipte je mij ook voor die X-Box stickjes. Heb ze inmiddels binnen maar nog niet vervangenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.
Bestellen voor 10 ct bij Aliexpress en over 2 weken weer z.g.a.n.
Ja, tent, toko, bedrijf. Ik snap wat Aliexpress is, heb ze 20 mails moeten sturen eer dat het fatsoenlijk geregeld was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:15 schreef Rossdale het volgende:
tent?Aliexpress is een soort ebay, of amazon maar dan voor goedkope meuk uit china he
#achtergesteld_gebiedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:27 schreef Keltie het volgende:
Gvd..stroomstoring op je Playstationdag.. Euh.. Papadag.
Alles buiten de randstad is voor zulke bedrijven achtergesteld gebiedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:31 schreef jackson het volgende:
[..]
#achtergesteld_gebied
Verwachten het rond 11.15 weer op de rit te hebben.
Ahh, ok. Dat werd afgegeven die tijd, door Liander zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is voor zulke bedrijven achtergesteld gebied
Wat dat betreft valt het alles mee dat we hier al een glasvezel binnen hebben liggen
Maar de tijd klopt niet (hoorde ik ook op het noodnummer): Het is er weer
De vids die ik via share play opneem kunnen maar tot en met 720P, dus tenzij je wil investeren in een aparte game capture machine heb je helaas geen keusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ziet er niet uit in FullHD op je PC, dus dat is een beetje jammer.
Klopt heb ik ook gedaan alle 4 de knoppen + veertjes voor 1,50 incl. Verzenden. Je vraagt je toch soms af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken he.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.
Bestellen voor 10 ct bij Aliexpress en over 2 weken weer z.g.a.n.
Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:31 schreef lel86 het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gedaan alle 4 de knoppen + veertjes voor 1,50 incl. Verzenden. Je vraagt je toch soms af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken he.
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam net op Marktplaats hier in de buurt Dragon Age Inquisition tegen met een MA 15+ sticker op de hoes.
Exact zoals op onderstaande foto:
[ afbeelding ]
Een rondje Google leerde mij dat dat een Australisch Classificatie systeem is.
- Kan ik die game gewoon hier in Nederland spelen of zit er iets van een regio lock op games?
- Zit er verschil tussen de Australische en Nederlandse versies, qua censuur, graphics, etcetera?
Voor minder dan blauw bloed doe ik het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef wdn het volgende:
[..]
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.
- Als je mazzel heb krijg je groen bloed
Yi-Long speelt alleen games in de originele bloedkleur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor minder dan blauw bloed doe ik het niet![]()
Over bloed gesproken, zometeen maar weer eens verder wandelen in de Unseen City
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:13 schreef Pheno het volgende:
Lomp met controllers gooien als het niet lukt
Ja nieuwe is al besteld duurt alleen evenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?
Bij Wehkamp was hij ¤42,- met de code: happy. Geen idee of ze nog op voorraad zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Iemand een leuke aanbieding gezien voor ps plus abbo ? Moet weer verlengen. Liefst voor een jaar.
Dat is een van die account share toko's geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
Ze maken een account en daar kopen ze een spel op. En die verkopen ze dan door aan meerdere mensenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:55 schreef Duradonna het volgende:
Ik ben een leek dus wat houdt dat precies in?
Dit is inderdaad weer 1 van de vele aanbieders van het illegale accountsharing. Nooit doen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
Fok! is over het algemeen heel betrouwbaar. Plaats je vraag in V&A en de kans is groot dat je GTA voor 35 over kan nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:21 schreef Duradonna het volgende:
Liever niet, of iemand moet om de hoek wonen dat je hem kan oppikken.
partnership net zoals bol.comquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Huh, Fok! maakt automatisch een link daarvan
Op die fiets, ik vond het al zo vreemdquote:
Haha ik heb ook een keer iemand gehad die helemaal ging tripper tegen mij omdat ik bol telkes als een link hadquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op die fiets, ik vond het al zo vreemd
En weer zo'n partnership link dingesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef s0ul1991 het volgende:
Blijkbaar komt er volgende week een 3=2 actie bij de MediaMarkt
Je moet ook echt (denk ik) voor de aanbiedingen naar Bol gaan. Want die games zijn vaak boven de adviesprijs mits je ze normaal koopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Duradonna het volgende:
Bol is ook al tot 1 Juni zeer netjes in zijn prijs, altijd tegen de zomer komen de beste acties, goed dat ik dus heb gewacht met aanschaffen van de PS4.
Hou gewoon budgetgaming in de gaten!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Duradonna het volgende:
Bol is ook al tot 1 Juni zeer netjes in zijn prijs, altijd tegen de zomer komen de beste acties, goed dat ik dus heb gewacht met aanschaffen van de PS4.
Dit slaat ook nergens op! Als je ergens anders een game erbij koopt dan heb je en 2 controllers en een game voor bijna dezelfde prijsquote:PS4 + gratis game naar keuze (bijvoorbeeld The Witcher 3, Fifa 15, GTA V, Bloodborne enz.): 399
PS4 + 2 controllers: 359
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
En wat is Bloodborne toch een gaaf spel![]()
Al zullen mijn buren soms wel eens denken dat er een Gilles de la Tourette patient naast hun woont
Haha mooi toch dat zijn goede herinneringen toen je zelf ook te veel tijd had om te gamen !quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.
Heb ik zo'n buurjongen die nonstop zit te gamen (deed ik vroeger ook). Hoe ik daarachter kwam? Zijn raam staat altijd open en lopen vloeken en van die uitspraken als: "DUDE FUCK OFF!!! YOU'RE IN MY LINE OF FIRE!!" "Gast! Linkerzijde LINKERZIJDE GAST- AH GODVERDOMME KEREL!!!"
Heerlijke geluiden terwijl ik mijn pintje op drink
Ik zou weg lopen en het later nog een keer proberenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Ook leuk, wordt er een pakket van die buren (zijn moeder wss) afgedropt bij ons. Wil ik deze langsbrengen bij hun, bel ik aan. Hoor ik die gast boven zeggen:" Godverdomme ik moet effe AFK, er staat één of andere lul aan te bellen!"
hij rent 1x weg naar die beer toe, verder gewoon veel rinkelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:12 schreef Massief het volgende:
Wat is dat voor enorm debiel stuk met die geit in tha witcher. Helemaal verkeerde kant opgelopen en dat tyfus beest luistert amper naar dat belletje.
Hoor ook hele tijd die gast allemaal uitspraken door elkar heen doen.
Beetje crappy allemaal
Tegenwoordig game ik meestal 's avonds na het werk 1 of 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Haha mooi toch dat zijn goede herinneringen toen je zelf ook te veel tijd had om te gamen !
Moet je terug zeggen; hey ik ben die lul hallo. Moet je dan zijn gezicht eens zienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.
Heb ik zo'n buurjongen die nonstop zit te gamen (deed ik vroeger ook). Hoe ik daarachter kwam? Zijn raam staat altijd open en lopen vloeken en van die uitspraken als: "DUDE FUCK OFF!!! YOU'RE IN MY LINE OF FIRE!!" "Gast! Linkerzijde LINKERZIJDE GAST- AH GODVERDOMME KEREL!!!"
Heerlijke geluiden terwijl ik mijn pintje op drink
-edit-
Ook leuk, wordt er een pakket van die buren (zijn moeder wss) afgedropt bij ons. Wil ik deze langsbrengen bij hun, bel ik aan. Hoor ik die gast boven zeggen:" Godverdomme ik moet effe AFK, er staat één of andere lul aan te bellen!"
Hier ook ja qua tijd. Als ik game is het alleen maar in de avond. Overdag heb ik andere dingen te doen. Of er moet iets van een nieuwe Fallout game uitkomen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegenwoordig game ik meestal 's avonds na het werk 1 of 2 uurtjes.
Heel soms ook wel 3 of 4 uur achter elkaar in het weekend, maar daarna heb ik er ook echt geen zin meer in. Vroeger kon ik ook uren en uren achter elkaar gamen, maar dat trekt deze oude lul niet meer.
Ik denk dat ik zo'n 15 uur gemiddeld game per week, met uitschieters naar boven en beneden.
Dat had ik net met Pro Evo 15. Sinds gisteren weer even mee begonnen, maar fuck wat doen die spelers soms absoluut NIET wat je wilt....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
En wat is Bloodborne toch een gaaf spel![]()
Al zullen mijn buren soms wel eens denken dat er een Gilles de la Tourette patient naast hun woont
Gistermiddag was ik vrij en toen heb ik (bleek later) 5 uur achter elkaar Bloodborne gespeeld. Toen was ik er wel weer even helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier ook ja qua tijd. Als ik game is het alleen maar in de avond. Overdag heb ik andere dingen te doen. Of er moet iets van een nieuwe Fallout game uitkomen voor mijJa dan kan het nog weleens voorkomen dat ik echt heel de dag zit te gamen. Was met Fallout 3 in het begin ook
Ook wel meegemaakt in de tijd met MW2. Damn daar was ik ook echt verslaafd aan en kon ik dagen en dagen gamen. Nu boeien veel games me niet meer lang en heb ik er ook geen zin meer in
![]()
Ach ja tijden veranderen ook. Soms wel jammer maar ook wel goed
Toen ik nog thuis woonde, ook over vet veel shit ragen!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Haha mooi toch dat zijn goede herinneringen toen je zelf ook te veel tijd had om te gamen !
Nou niet altijd hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gistermiddag was ik vrij en toen heb ik (bleek later) 5 uur achter elkaar Bloodborne gespeeld. Toen was ik er wel weer even helemaal klaar mee.
Vandaag was ik ook vrij, maar omdat ik gisteren zo lang gegamed had, had ik er vandaag helemaal geen zin in.
Volgens mij denk jij altijd dat ik héél veel game (tenminste, ik krijg die indruk van je), maar dat valt reuze mee hoor.
Maar ik heb wel dat ik een hele lijst met games heb die ik wíl spelen, en daarom ben ik altijd als ik met een game bezig ben ook op zoek naar games voor dáárna. Ik wil niet kiezen of/of, ik wil ze allemaal, vroeg of laatGewoon, omdat ik gamen na al die jaren nog steeds leuk vind
Ik heb een vrij brede smaak en games die ik tof vind wil ik gewoon spelen. Is het niet day one dan is het wel over een paar maanden of desnoods over een jaar pas, maar spelen zal ik het.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou niet altijd hoor![]()
![]()
Ik hoor je inderdaad vaak zeggen dat je een hele backlog hebt en als je een spel uit hebt meteen weer doorgaat naar een andere. Dat bedoelde ik eigenlijk ermeeMaakt verder ook niet uit hoor.
Bij mij is het helaas wel anders geworden. Vroeger wilde ik ook alles perse spelen, maar helaas is dat tegenwoordig wel anders. Eigenlijk speel ik alleen nog maar Action RPG's en open wereld games zoals GTA of er moet een leuke en goede horrorgame zijn. En ja ik game ook al vanaf de Super Nintendoen vind het ook nog steeds super. Helemaal stoppen zou me niet lukken
Je weet toch...!?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde, ook over vet veel shit ragen!
"FUCKING BULLSHIT MAN, FUCKING VALSSPELER!!"
En dan niet met voicechat ofzo.
Hoor je je ouders: "Leuk spelletje Rick?l"
Of "Als het niet leuk is doe je die computer maar uit en ga je naar beneden!"
Een half jaar te laat en nog voor de hoofdprijs ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 04:42 schreef Yi-Long het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)-ps3-ps4-next-month/
Guilty Gear X -Sign- komt over zo'n kleine 2 weken naar Europa btw. Digital Only.
Ik ook volgens mij. Enige probleem dat ik heb is a: dat ik de combat nog niet helemaal goed doorheb, en b: dat de camera me een beetje tegenwerkte en ik op een paard belandde, beide in het zelfde gevecht, net buiten die bar. Daarna per ongeluk een veels te sterke tegenstander tegengekomen en toen was ik meteen dood, dus nu ben ik weer terug in die bar, wat blijkbaar mijn laatste auto-save was... dus wanneer ik het weer speel krijg ik ene nieuwe kans om die 3 etters buiten af te slachten...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:26 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 lastig, maar gelukkig niet onmogelijk.
Speel op de derde moeilijkheidsgraad
Ik las het net ook idd. Zeer veelbelovend bericht, helemaal opnieuw opgebouwd, oftewel straks gewoon waardige next-gen versies van deze 2 klassiekers, en inclusief ALLE DLC. Heel fijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Geen simpele remasters, helaas ontbreekt WB's Batman Arkham Origins....
Ik acht de kans ook wel groot, dat ik de bundel koop. Asylum had gewoon een briljante sfeerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het net ook idd. Zeer veelbelovend bericht, helemaal opnieuw opgebouwd, oftewel straks gewoon waardige next-gen versies van deze 2 klassiekers, en inclusief ALLE DLC. Heel fijn![]()
Nu dus hopen dat ze het niet alsnog weten te verneuken, maar zo niet, dan absoluut een dag 1 aanschaf voor mij. Wil ze beide graag weer eens spelen.
Dan wacht je 3-4 maanden langer en dan gooien ze hem wel een keer richting 20 euro.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie ze der wel voor aan om origins ook nog te maken en hier weer 40e voor te vragen
Ik denk dat je Far Cry 4 beter gewoon kunt verkopen aan iemand voor 25 euro ofzo en dan BF4 Premium digitaal aanschaffen. Is momenteel ook in de aanbieding op PSN.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe werkt dat inruilen bij Game Mania eigenlijk?
Ik heb geen nog geen goede multiplayer game voor mijn PS4 en ik zat te denken om mijn Far Cry 4 dan te ruilen voor BF4.
Nu heeft Far Cry 4 een hogere verkoopwaarde dan BF4, maar dat boeit mij niet zo.
Kan ik dan mijn duurdere Far Cry 4 1 op 1 ruilen met gesloten portemonnee of hoe zit dat precies?
Ik heb ze wel gebeld, maar ze nemen niet op.
dit. Met premium voor 28, gaat je niet lukken bij die toko. Hoef je meteen geen disk te wisselen om een potje te knallen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je Far Cry 4 beter gewoon kunt verkopen aan iemand voor 25 euro ofzo en dan BF4 Premium digitaal aanschaffen. Is momenteel ook in de aanbieding op PSN.
Je bedoeld dat je voor jouw FC4 een 2e handse BF4 wilt halen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe werkt dat inruilen bij Game Mania eigenlijk?
Ik heb geen nog geen goede multiplayer game voor mijn PS4 en ik zat te denken om mijn Far Cry 4 dan te ruilen voor BF4.
Nu heeft Far Cry 4 een hogere verkoopwaarde dan BF4, maar dat boeit mij niet zo.
Kan ik dan mijn duurdere Far Cry 4 1 op 1 ruilen met gesloten portemonnee of hoe zit dat precies?
Ik heb ze wel gebeld, maar ze nemen niet op.
Premium was in de intertoys winkel 20 euro. Weet niet of deze er nog zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gamemania zijn echt oplichters wat games inkopen betreft. Je maakt meer kans door het via marktplaats te verkopen. En van dat geld (zoals hierboven al vermeld) bf4 digitaal aan te schaffen.
Ehm. Je weet toch waar je aan begint als je het via GM verkoopt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gamemania zijn echt oplichters wat games inkopen betreft. Je maakt meer kans door het via marktplaats te verkopen. En van dat geld (zoals hierboven al vermeld) bf4 digitaal aan te schaffen.
Japanse games: jRPGs die zijn vaak zeer gaaf. Tales, FF, Ar om er 3 te noemen. Geweldige games. Persona ook. Qua verhaal zijn die meesterlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede smaak en games die ik tof vind wil ik gewoon spelen. Is het niet day one dan is het wel over een paar maanden of desnoods over een jaar pas, maar spelen zal ik het.
De enige games die ik niet speel zijn sportgames, dat interesseert mij echt helemaal niks, en van die games in die Japanse Anime/Manga stijl, dat vind ik echt vér-schrikkelijk.
Verder kan ik genieten van uitdagende games (de Souls games, Bloodborne, dat soort werk), maar ook van grote openwereld games als GTA, Assassins Creed, Far Cry, noem ze maar op. Niet moeilijk of uitdagend, maar ik amuseer me er goed mee.
Ook grote (action) RPG's vind ik geweldig, net zoals verhalende singleplayergames en actie/platformers als Tombraider bijvoorbeeld, en survival/horror games.
Shooters zijn leuk voor tussendoor.
Indies met jaren '80/'90 graphics heb ik niks meer mee aangezien ik die in de jaren '80/'90 wel heb gezien, maar er zitten ook een hoop pareltjes tussen.
Zo, en nu weer verder met het bier
Ik eigenlijk alleen maar bij GM. Die punten van hun levert me geregeld 15 euro korting op op een game. Ze hebben ook de meer exotische games die ik leuk vind (ik kan er altijd de nieuwe Atelier games vinden bijvoorbeeld). Plus ze kunnen me altijd de LE of CE leveren van die games waar ik die echt van wil hebben. En dan ben ik best bereid een paar euro meer te betalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had ze (Gamemania) uiteindelijk aan de lijn gekregen: 12 euro gaven ze voor Far Cry 4![]()
Ik heb ze hard uitgelachen![]()
Ik haal mijn games eigenlijk altijd via Bart Smit, Intertoys, Bol, Fok en Marktplaats.
GameMania kom ik nooit, en met dat soort praktijken voel ik ook niet de neiging daar ooit nog te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |