Fok! is over het algemeen heel betrouwbaar. Plaats je vraag in V&A en de kans is groot dat je GTA voor 35 over kan nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:21 schreef Duradonna het volgende:
Liever niet, of iemand moet om de hoek wonen dat je hem kan oppikken.
partnership net zoals bol.comquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Huh, Fok! maakt automatisch een link daarvan
Op die fiets, ik vond het al zo vreemdquote:
Haha ik heb ook een keer iemand gehad die helemaal ging tripper tegen mij omdat ik bol telkes als een link hadquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op die fiets, ik vond het al zo vreemd
En weer zo'n partnership link dingesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef s0ul1991 het volgende:
Blijkbaar komt er volgende week een 3=2 actie bij de MediaMarkt
Je moet ook echt (denk ik) voor de aanbiedingen naar Bol gaan. Want die games zijn vaak boven de adviesprijs mits je ze normaal koopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Duradonna het volgende:
Bol is ook al tot 1 Juni zeer netjes in zijn prijs, altijd tegen de zomer komen de beste acties, goed dat ik dus heb gewacht met aanschaffen van de PS4.
Hou gewoon budgetgaming in de gaten!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Duradonna het volgende:
Bol is ook al tot 1 Juni zeer netjes in zijn prijs, altijd tegen de zomer komen de beste acties, goed dat ik dus heb gewacht met aanschaffen van de PS4.
Dit slaat ook nergens op! Als je ergens anders een game erbij koopt dan heb je en 2 controllers en een game voor bijna dezelfde prijsquote:PS4 + gratis game naar keuze (bijvoorbeeld The Witcher 3, Fifa 15, GTA V, Bloodborne enz.): 399
PS4 + 2 controllers: 359
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
En wat is Bloodborne toch een gaaf spel![]()
Al zullen mijn buren soms wel eens denken dat er een Gilles de la Tourette patient naast hun woont
Haha mooi toch dat zijn goede herinneringen toen je zelf ook te veel tijd had om te gamen !quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.
Heb ik zo'n buurjongen die nonstop zit te gamen (deed ik vroeger ook). Hoe ik daarachter kwam? Zijn raam staat altijd open en lopen vloeken en van die uitspraken als: "DUDE FUCK OFF!!! YOU'RE IN MY LINE OF FIRE!!" "Gast! Linkerzijde LINKERZIJDE GAST- AH GODVERDOMME KEREL!!!"
Heerlijke geluiden terwijl ik mijn pintje op drink
Ik zou weg lopen en het later nog een keer proberenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Ook leuk, wordt er een pakket van die buren (zijn moeder wss) afgedropt bij ons. Wil ik deze langsbrengen bij hun, bel ik aan. Hoor ik die gast boven zeggen:" Godverdomme ik moet effe AFK, er staat één of andere lul aan te bellen!"
hij rent 1x weg naar die beer toe, verder gewoon veel rinkelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:12 schreef Massief het volgende:
Wat is dat voor enorm debiel stuk met die geit in tha witcher. Helemaal verkeerde kant opgelopen en dat tyfus beest luistert amper naar dat belletje.
Hoor ook hele tijd die gast allemaal uitspraken door elkar heen doen.
Beetje crappy allemaal
Tegenwoordig game ik meestal 's avonds na het werk 1 of 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Haha mooi toch dat zijn goede herinneringen toen je zelf ook te veel tijd had om te gamen !
Moet je terug zeggen; hey ik ben die lul hallo. Moet je dan zijn gezicht eens zienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit hier wel eens voor mn huis (als de zon in de achtertuin verdwenen is) na mn werk een potje bier te drinken.
Heb ik zo'n buurjongen die nonstop zit te gamen (deed ik vroeger ook). Hoe ik daarachter kwam? Zijn raam staat altijd open en lopen vloeken en van die uitspraken als: "DUDE FUCK OFF!!! YOU'RE IN MY LINE OF FIRE!!" "Gast! Linkerzijde LINKERZIJDE GAST- AH GODVERDOMME KEREL!!!"
Heerlijke geluiden terwijl ik mijn pintje op drink
-edit-
Ook leuk, wordt er een pakket van die buren (zijn moeder wss) afgedropt bij ons. Wil ik deze langsbrengen bij hun, bel ik aan. Hoor ik die gast boven zeggen:" Godverdomme ik moet effe AFK, er staat één of andere lul aan te bellen!"
Hier ook ja qua tijd. Als ik game is het alleen maar in de avond. Overdag heb ik andere dingen te doen. Of er moet iets van een nieuwe Fallout game uitkomen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegenwoordig game ik meestal 's avonds na het werk 1 of 2 uurtjes.
Heel soms ook wel 3 of 4 uur achter elkaar in het weekend, maar daarna heb ik er ook echt geen zin meer in. Vroeger kon ik ook uren en uren achter elkaar gamen, maar dat trekt deze oude lul niet meer.
Ik denk dat ik zo'n 15 uur gemiddeld game per week, met uitschieters naar boven en beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |