SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wist ik niet. Bij GTA Online bijvoorbeeld kan je ook oude xbox savegame importeren naar de ps4.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Was toch allang bekendZeker op de PS$ aangezien daar geen oude games op uit kwamen.
Dit was wel het enige waar ik me aan zat te irriterenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:16 schreef Disker91 het volgende:
Tevens hebben ze die bomen nog niet gefixt, lijkt wel windkracht 20 de hele dag daar
Ik hoop dat ze de radius dat het kan iets groter makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Je moet precies op de juiste plek staan om dingen te pakken of om op je paard te springen. En als je de camera draait gaat dat niet soepel.
Beetje RDRquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wel echt superchill dat je paard gewoon de weg volgt zonder dat je hoeft te sturen.
vind juist helemaal van niet, misschien qua grootte. De combat is tot nu toe ook een beetje saai.quote:
voor mij is het ook RDR tot dat uitkomt. Heb al wat gameplay gekeken en het ziet er superchill uit ondanks dat de graphics niet top notch zijn is het design heel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beetje RDR
Moet zeggen op de PC is het net iets mooier met het licht enz maar voor de rest speelt het precies hetzelfde
wel paypal hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Godver wat is de PS Store kut, zo omslachtig om te betalen, en nee geen CC of PayPal maar dat weerhoudt vrijwel geen enkel ander platform om iets fucking aan te kunnen schaffen.
maar ik niet, heb nu 50 euro met iDEAL overgemaakt (volgende mogelijk was 150 euroquote:
Ik vind de graphics meer dan prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Je moet precies op de juiste plek staan om dingen te pakken of om op je paard te springen. En als je de camera draait gaat dat niet soepel.
En grafisch is het niet veel bijzonders idd, maanlicht lijkt op een soort verf![]()
Toch begint ie nu wel wat leuker te worden.
prima idd, dacht dat het prachtig zou zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de graphics meer dan prima.
Potato potatoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
prima idd, dacht dat het prachtig zou zijn
Koop dat gewoon een psn card? Doe ik ook altijd, zowel in de winkel als ik er aan denk als op de vele sites die codes aanbieden via de mail. Binnen 5 minuten heb ik tegoed om shit te kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar ik niet, heb nu 50 euro met iDEAL overgemaakt (volgende mogelijk was 150 eurowtf, beide achterlijk als alle spellen 70e kosten) en daarna nog 30 toegevoegd met m'n creditcard. Wordt er vrij chaggo van, zeker omdat ik vervolgens m'n PS4 nog op mag starten om de downloads aan te zetten.
Vind het vanuit de store best makkelijk werken. Betalen met ideal en klaar. Op de Vita werkt het veel kutter: Moet je eerst via een website geld in je portemonnee stoppen en daarmee in de winkel je aankopen doen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Godver wat is de PS Store kut, zo omslachtig om te betalen, en nee geen CC of PayPal maar dat weerhoudt vrijwel geen enkel ander platform om iets fucking aan te kunnen schaffen.
dit jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo, in het eerste dorpje gelijk gaan looten, sidequests en gaan exploren. Lang geleden dat ik zo'n enorme wereld tot mijn beschikking had om te ervaren... heerlijk dit
Langs het water kan je ze vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Begin the witcher toch wel leuk te vinden, je moet alleen de camera niet bewegen en combat blijft een beetje matig. En ik ben op zoek naar een drowner brain maar heb geen idee wat het is of waar ik het kan vinden, zou wel handig zijn als je dat ergens terug kon vinden.
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft bij The Witcher nog meer dat die crashed bij het eerste minispel gwent?
dat leek me ook maar ik kom daar niks meer tegen, zijn dat die blauwe beesten? heb ze alleen in t begin gezien.quote:
vind het een beetje traag, blokken gaat langzaam en je kan veel wegrennen om ff op adem te komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de combat nog best een uitdaging op hard, je kan echt niet hersenloos slashen maar je moet je wel degelijk focussen op attack patterns en uitvogelen wat de weakness is. Helemaal als je tegen grotere groepen vecht. Daarbij regenerate je health ook niet als je mediteert.
Ook heel even op normal gespeeld maar dat is imo echt veel te makkelijk en saai.
is het niet te makkelijk met die protective shield sign? Die is so far best overpowered (speel wel op normalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de combat nog best een uitdaging op hard, je kan echt niet hersenloos slashen maar je moet je wel degelijk focussen op attack patterns en uitvogelen wat de weakness is. Helemaal als je tegen grotere groepen vecht. Daarbij regenerate je health ook niet als je mediteert.
Ook heel even op normal gespeeld maar dat is imo echt veel te makkelijk en saai.
Ben vooral gefocussed op aanvallende signs en probeer veel te parryen (bloodborne ftw!!!), misschien eens proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is het niet te makkelijk met die protective shield sign? Die is so far best overpowered (speel wel op normal) die kan je blijven gebruiken lijkt het wel en je verliest amper meer leven
hahah ja probeer die ook eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben vooral gefocussed op aanvallende signs en probeer veel te parryen (bloodborne ftw!!!), misschien eens proberen.
Dat had ik ook. Ik kreeg een hele mooie foutcode.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft bij The Witcher nog meer dat die crashed bij het eerste minispel gwent?
zal het eens proberen maar als ik het vergelijk met de app store is dit echt een heel gedoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het vanuit de store best makkelijk werken. Betalen met ideal en klaar. Op de Vita werkt het veel kutter: Moet je eerst via een website geld in je portemonnee stoppen en daarmee in de winkel je aankopen doen..
ja ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Nog mensen die de Rocket League beta spelen?
Ja, alleen rage ik telkens om mijn ''team''quote:
Dat haalt juist de sfeer bij mij weg. Ik snap dat nooit hoor dat mensen de muziek uitzetten in games. Hoeft ook niet super hard te staan maar wil wel wat muziek horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb trouwens ook de muziek uitgezet, komt de sfeer zwaar ten goede imo.
ja dat wel ja, of kan je net scoren en dan beuken ze je wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, alleen rage ik telkens om mijn ''team''
Blocken, eigen goals, alles.
Echt hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat wel ja, of kan je net scoren en dan beuken ze je weg
ja dan kan je ten minste fatsoenlijk samenspelen. Moest laatst tegen zo'n team die sowieso vaker speelt. 14-2 verloren ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he
Maar dit lijkt me ook meer iets om met friends te spelen.
Ouchquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dan kan je ten minste fatsoenlijk samenspelen. Moest laatst tegen zo'n team die sowieso vaker speelt. 14-2 verloren ofzo
ligt eraan, in het begin bij de 'aftrap' ligt het eraan waar je begint maar dan beuk ik er gewoon vol in. Dan een beetje verdedigend van een afstandje toekijken en dan met boost die bal erin schieten als hij goed valtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch![]()
![]()
Meeste goals in 1 match; 3 (van mij dan)
Al ben ik meestal de ''verdediger''. En jij? Of rush je gewoon achter die bal aan?:D
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
ligt eraan, in het begin bij de 'aftrap' ligt het eraan waar je begint maar dan beuk ik er gewoon vol in. Dan een beetje verdedigend van een afstandje toekijken en dan met boost die bal erin schieten als hij goed valtmijn meeste goals is 4 ofzo en wat assists, had toen meer dan 1000 punten
ja beste strategiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Zo doe ik dat ook, en dat werkt behoorlijk!
Ben wel nieuwsgierig naar de customization mogelijkheden later.
instabuy hier. heel lang geleden dat ik zoveel lol met een game gehad hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja beste strategie![]()
Ik houd de game ook in de gaten. Ik ga hem denk ik niet gelijk kopen, maar ik haal hem wel denk ik. Even kijken wat de prijs wordt en wat voor features enzo erbij zitten.
Onder de 20 euro zeggen ze, dus dat is voor mij in dit geval een insta-buy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja beste strategie![]()
Ik houd de game ook in de gaten. Ik ga hem denk ik niet gelijk kopen, maar ik haal hem wel denk ik. Even kijken wat de prijs wordt en wat voor features enzo erbij zitten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
instabuy hier. heel lang geleden dat ik zoveel lol met een game gehad heb
Onder de 20 is wel nice! Ik wacht eerst wel even af hoe iedereen het vindt, kan altijd nog tegenvallen. Maar daar ga ik niet van uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Onder de 20 euro zeggen ze, dus dat is voor mij in dit geval een insta-buy.
Ben vooral van de AMA op Reddit uitgegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Onder de 20 is wel nice! Ik wacht eerst wel even af hoe iedereen het vindt, kan altijd nog tegenvallen. Maar daar ga ik niet van uit.
oke nice! Ik heb er vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben vooral van de AMA op Reddit uitgegaan
En de antwoorden klinken iig positief.
Helemaal eens met dit verhaal, ik heb de gevoeligheid op 0.7 gezet... werkt perfect idd. Net een level 6 beer gesloopt, ik was trots op mezelf. De exploration is oh zo tof in deze game... zit nog steeds in het eerste gedeelte om alles daar te ontdekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Na een paar uur The Witcher begrijp ik iig echt niet hoe je dit matige graphics kunt vinden, maar misschien is het een kwestie van smaak?
Camera gestotter merk ik amper op tijdens het spelen en ik heb de gevoeligheid naar 0.75 gezet wat het voor mij goed te besturen maakt. Ook loot pakken of op je paard springen vind ik niet lastiger dan bij andere games, de combat uitdagend genoeg... (1 na hoogste moeilijkheidsgraad)
En wat de wereld, quests en karakters betreft ben ik tot nu toe ook erg tevreden.
Klote alleen dat zo'n doordeweekse avond zo snel weer voorbij is...
de graphics zijn prima maar de filmpjes die je voor de release zag waren toch echt wel een stuk mooier. Heb de camera nu op het allerlaagste gezet maar als je rondjes rent en de camera draait dan stottert ie alsnog, alleen als je heel langzaam de camera draait zijn er geen problemen. Combat is zeker wel moeilijk genoeg maar niet echt spectaculair, vooral omdat blokken niet echt lekker gaat en je (nu iig nog) vaak een stukje weg moet rennen om te healen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Na een paar uur The Witcher begrijp ik iig echt niet hoe je dit matige graphics kunt vinden, maar misschien is het een kwestie van smaak?
Camera gestotter merk ik amper op tijdens het spelen en ik heb de gevoeligheid naar 0.75 gezet wat het voor mij goed te besturen maakt. Ook loot pakken of op je paard springen vind ik niet lastiger dan bij andere games, de combat uitdagend genoeg... (1 na hoogste moeilijkheidsgraad)
En wat de wereld, quests en karakters betreft ben ik tot nu toe ook erg tevreden.
Klote alleen dat zo'n doordeweekse avond zo snel weer voorbij is...
ik zal het even lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ue_ama_with_psyonix/
In vergelijking met de eerste gameplay reveal is het zeker minder spectaculair, dat ben ik met je eens! Maar alsnog vind ik het hele mooie graphics voor een open world RPG op de PS4.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de graphics zijn prima maar de filmpjes die je voor de release zag waren toch echt wel een stuk mooier. Heb de camera nu op het allerlaagste gezet maar als je rondjes rent en de camera draait dan stottert ie alsnog, alleen als je heel langzaam de camera draait zijn er geen problemen. Combat is zeker wel moeilijk genoeg maar niet echt spectaculair, vooral omdat blokken niet echt lekker gaat en je (nu iig nog) vaak een stukje weg moet rennen om te healen.
Verder wel een prima spel, alleen de 10en vind ik erg overdreven.
vind de camera echt het meest storende, wil graag rustig om me heen kijken terwijl ik rond rijd maar dat ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In vergelijking met de eerste gameplay reveal is het zeker minder spectaculair, dat ben ik met je eens! Maar alsnog vind ik het hele mooie graphics voor een open world RPG op de PS4.
Dat gestotter zie ik ook wel als ik de camera draai maar het valt me iig 100% mee na vanmiddag een boel posts te hebben gezien op allerlei fora over dit probleem. Maar de een zal zich er misschien meer aan storen dan een ander.
Combat vind ik vooralsnog vermakelijk, misschien dat er nog genoeg irritatie aan zit te komen maar dat zien we dan wel weer.
Niet waard. Zit nu te wachten op Witcherquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
die moet je jatten uit die vrachtwagen achter de MM
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Serieus, welk gestotter hebben jullie het nou over met de camera? Bij mij is er geen gestotter of ben ik nou scheel
http://gfycat.com/BraveDistortedAruanas
dit loopt toch gewoon soepel?
boh die quest heb ik net gedaan. en idd ook nergens last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Serieus, welk gestotter hebben jullie het nou over met de camera? Bij mij is er geen gestotter of ben ik nou scheel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heen
beta loopt vandaag af. maar binnenkort komt ie dan hoorquote:
Free?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beta loopt vandaag af. maar binnenkort komt ie dan hoor
dat spel
hier ook geen last van gestotter. Misschien spelen ze op een oude televisie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
ik zie nog steeds het probleem niet.
De camera spaced hem niet het scherm.... Maar volgens mij is het nu beter dan gisterquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
hier ook geen last van gestotter. Misschien spelen ze op een oude televisie?
ik denk dat je met jouw paard richting logopedist moet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga eens op een paard zitten en kijk dan om je heen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heel vreemd dat jij daar zo'n last van hebt.quote:
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:23 schreef Akilla het volgende:
Na een 2 uurtjes gespeeld te hebben moet ik zeggen... wauw![]()
Eerste rpg ooit denk ik, maar wel gelijk op death march begonnen (trophy hoer dat ik ben) Ik merk dat er kleine bugs en andere rare dingen in zitten, maar de sfeer maakt het wel goed. Zit pas in het eerste dorpje, maar heb wel 1 of andere ghost by the well verslagen. Hier merkte ik dat het zwemmen echt een hel is... voor nu iig.
Verder geen last van camera gestotter gehad, alleen 1 van de tussenfilmpjes liep een beetje gestotterd. Ohw en het is continu windkracht 10 geloof ik
De crashes zijn allesbehalve charmant.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.
Dan moet het wel goed gaan komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kleine bugjes zijn vaak een groot gedeelte van de charme van een RPG.
Dat is geen kleine bugquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De crashes zijn allesbehalve charmant.
Oh dat gaat een probleem worden voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed gaan komen![]()
Iemand anders trouwens last van dat het lettertype veel te klein is? De ondertiteling is te lezen, maar zodra ik in mn inventory oid ben is het voor mij klaar (50 inch op 4,2 meter, en dan te bedenken dat ik dalijk naar een ander huis ga waar ik waarsch op 5,3 meter zit)
Dat wordt naar voren leunen elke xquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is geen kleine bug
[..]
Oh dat gaat een probleem worden voor mij
Ik zit op een meter of 4.
Ohw, nou dat ga ik dan veel gebruiken in dit spelquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
PS button + vierkant zoomt in trouwens.
Lees het ook maar ergens anders hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ohw, nou dat ga ik dan veel gebruiken in dit spel
dit was ook wel het lelijkste, maar heb de hele tijd wel van die hickups, ligt volgens mij aan hoe het spel de controller registreert ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij zeker niet.
fast travel gaat wel snel bij mij, als je dood gaat duurt t laden langer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:37 schreef DownBusiness het volgende:
Spel loopt bij mij ook echt heel soepeltjes. Nog geen enkele frame dip meegemaakt en laadtijden na dood gaan of fast travel duren niet langer dan 10 seconden. (ongeveer 5 uur gespeelt).
Dit, ik zit op 3,5 meter en ik kan het nieteens lezen. Moet echt focussen op de letters wil ik het kunnen lezen. Heb geprobeerd te kloten met instellingen maar lukte niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed gaan komen![]()
Iemand anders trouwens last van dat het lettertype veel te klein is? De ondertiteling is te lezen, maar zodra ik in mn inventory oid ben is het voor mij klaar (50 inch op 4,2 meter, en dan te bedenken dat ik dalijk naar een ander huis ga waar ik waarsch op 5,3 meter zit)
Voor de lettertype? Ik heb grotere letters ingeschakeld op het ps4 menu maar merk geen verschil ingamequote:Op woensdag 20 mei 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Je moet die zoom optie nog wel aanzetten in toegankelijkheid geloof ik.
Ja, maar dan moet je dus nog inzoomen (handmatig).quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Voor de lettertype? Ik heb grotere letters ingeschakeld op het ps4 menu maar merk geen verschil ingame
Is dat dan heel het scherm of alleen de ondertiteling? Want lijkt me onhandig als het het eerste isquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus nog inzoomen (handmatig).
Dunno, heb het spel nog nog, las het alleen ergens als tip voor mensen die de loot-tekst etc te klein vonden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is dat dan heel het scherm of alleen de ondertiteling? Want lijkt me onhandig als het het eerste is
Ah, bedankt voor de tip dan!quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, heb het spel nog nog, las het alleen ergens als tip voor mensen die de loot-tekst etc te klein vonden.
Komt het eindelijk een beetje op gang ja?quote:
Ik vind van wel, maar ik vond de vorige episodes ook leuk. Weet niet hoe deze je zal bevallen als je de vorige niet tof vindt, maar anders zeker spelen!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Komt het eindelijk een beetje op gang ja?
Mijn broertje heeft gisteren ook besloten om een PS4 te nemenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Gister mijn PS4 ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een apparaat mensen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit was ook wel het lelijkste, maar heb de hele tijd wel van die hickups, ligt volgens mij aan hoe het spel de controller registreert ofzo.
Welke games heb je al of wil je nog hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Gister mijn PS4 ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een apparaat mensen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt nog volop gespeeld hoor, nooit problemen om servers te vinden iig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Duradonna het volgende:
Ik heb sinds gisteren een PS4 en ik dacht om Battlefield 4 aan te schaffen, hoor er goede dingen over en heb in het verleden ook redelijk veel Battlefield gespeeld.
Alleen lees ik nu dat de servers langzamerhand o.a. door de nieuwe COD een beetje aan het uitsterven zijn, klopt dat?
En zo ja welke andere shooter raad je dan aan voor de PS4 en moet je Battlefield 4 met alle uitbreidingen kopen of is de standaard versie genoeg omdat andere maps nauwelijks worden gespeeld?
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gespeeld hoor, nooit problemen om servers te vinden iig.
En de Premium editie is nu 28 euro in de store, dat is dus met alle DLC.
https://store.playstation(...)_00-BF4PREMIUMEDITIO
veel mensen die hardline hebben zijn alweer terug te vinden in de bf4 servers en ook zonder hen is het altijd druk zatquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.
Ik twijfelde daarom om COD AW te kopen, heel iets anders en persoonlijk ook iets te futuristisch, vliegen door je schoenen etc gaat mij iets te ver.
Black Ops III ga ik dan wel kopen denk ik als afwisseling zo lang het niet ook enorm diezelfde kant op gaat, de trailer doet me twijfelen maar wachten op de E3 presentatie.
Werd mij vertelt in het filmpje van GameKings over de laatste DLC, weet niet hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Donderjagers het volgende:
Weet niet waar je de bron vandaan hebt, maar Battlefield 4 heeft voldoende volle servers.
Gamekingsquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:16 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Werd mij vertelt in het filmpje van GameKings over de laatste DLC, weet niet hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.
Ja ik geef heel eerlijk toe dat ik er geen verstand van heb daarom vraag ik hier een mening en kijk filmpjes / reviews van mensen die er hun geld mee verdienen, of het klopt weet ik niet, daarom hoor en wederhoorquote:
Heb sowieso wel wat ruzie met de controle eerlijk gezegd. Is (nog) geen gamebreaker maar toch. De optie om op je knol alleen x in te drukken gebruik ik daardoor wel veelquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Wel leuk dat witcher maar de controls in combat laat veel te wensen over.
Ik vind het allemaal wel meevallen, het is geen Bloodborne natuurlijk maar voor een game als deze vind ik het goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef n8n het volgende:
Wel leuk dat witcher maar de controls in combat laat veel te wensen over.
Ik ook altijd wel maar met de eerste boss wordt het aardig irritant door de camera, ben zelf alleen God of War gewend qua slash & parry en daar was ik al geen ster in al was dat smooth als boter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb sowieso wel wat ruzie met de controle eerlijk gezegd. Is (nog) geen gamebreaker maar toch. De optie om op je knol alleen x in te drukken gebruik ik daardoor wel veel
Meh na net 10 keer dood te zijn gegaan ondanks voor mn gevoel ruim op tijd weg te rollen en toch een hit te ontvangen ben ik maar even gestoptquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen, het is geen Bloodborne natuurlijk maar voor een game als deze vind ik het goed te doen.
Cameragevoeligheid al naar beneden gedaan?
Die Griffin?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:05 schreef n8n het volgende:
Meh na net 10 keer dood te zijn gegaan ondanks voor mn gevoel ruim op tijd weg te rollen en toch een hit te ontvangen ben ik maar even gestopt
Ja heb die bommen niet alleen die oil, even op yt gekeken en dan lijkt het super-easyquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Griffin?
Weer niet of je het al gedaan hebt maar in de beastiary kun je zijn zwakke plekken vinden.
Zelf had ik 3 pogingen nodig, vnl. quick attacks gedaan, weggerold en soms rennen terwijl ik wat food at.
Gewoon BF4 nemen! Zitten nog zat spelers op. CoD AW is namelijk slechtquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het wel een goede deal maar je moet straks niet hebben dat je na 2 maanden al nauwelijks goed gevulde levels kan vinden, al is het maar 28 euro is toch wel zonde.
Ik twijfelde daarom om COD AW te kopen, heel iets anders en persoonlijk ook iets te futuristisch, vliegen door je schoenen etc gaat mij iets te ver.
Black Ops III ga ik dan wel kopen denk ik als afwisseling zo lang het niet ook enorm diezelfde kant op gaat, de trailer doet me twijfelen maar wachten op de E3 presentatie.
Met alle uitbreidingen of gewoon de basis game?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon BF4 nemen! Zitten nog zat spelers op. CoD AW is namelijk slecht
Gewoon Premium! Er zitten wel leuke maps tussen. Zeker die besneeuwde mapsquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:25 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Met alle uitbreidingen of gewoon de basis game?
Die griffin lukte in 1 keer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja heb die bommen niet alleen die oil, even op yt gekeken en dan lijkt het super-easy
Bij mij lukte het ook in 1x op normaal. Denk dat ik hem nog een standje hoger ook zo had kunnen slopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die griffin lukte in 1 keer.
Wel met hack en slash uiteraard.
ging wel heel simpel op normalquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij mij lukte het ook in 1x op normaal. Denk dat ik hem nog een standje hoger ook zo had kunnen slopen.
welk level was je dan? Ik snap er echt de kloten niet vanquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die griffin lukte in 1 keer.
Wel met hack en slash uiteraard.
heb m makkelijk verslagen nadat ik alle behalve 1 sidequest had gedaan (moet een brief lezen maar er gebeurt niets?) en alle vraagtekens had bezocht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
welk level was je dan? Ik snap er echt de kloten niet van
volgens mij kiest die automatisch dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef Keltie het volgende:
Wat doet die savegame emulation eigenlijk?
Ik was lvl 2.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
welk level was je dan? Ik snap er echt de kloten niet van
Als je die aan hebt gezet moet je in het spel na een tijd vragen beantwoorden over je keuzes in deel 2.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef Keltie het volgende:
Wat doet die savegame emulation eigenlijk?
Ik kreeg een trophy bij die 3 kerels waardoor je werd opgewacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ook vandaag even Witcher gedaan, 1-2 uurtjes.
Auto-finishers (ofzo) uitgezet in de opties, Save-game emulation ook geweigerd, en de tutorial gedaan en na de nachtmerrie naar het eerste dorpje.
Wel al een aantal technische probleempjes gemerkt, zoals wannee rje onderweg naar dat dorp die aanval op dat paard meemaakt, dat was even gewoon screenshots ipv een CGI-filmpje, zo choppy was dat.
Buiten het cafe in dat dorp werd ik opgewacht en was ik kansloos want op de een of andere manier eindigde ik op mijn paard plus de camera had zich achter het gebouw verstopt... maar ik ging niet dood en opeens waren die 3 gasten weg. Vreemd.
Verder redelijk tevreden ove rhoe het eruit ziet. Sommigen klaagden dat het te kleurrijk en cartoony is, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik hoef niet van die idioot grauwe grijze games. Doe maar lekker mooie kleurtjes.
Ook beetje vervelend dat wanneer je onderweg bent naar info over Yennefer dat je opeens een vijand tegenkomt die veel sterker is, dus kansloos dood, zonder dat ik echt de kans had om het te ontwijken of het gevecht niet aan te gaan. Ik kreeg een melding dat ik uit moest kijken voor tegenstanders met een rood cijfer of doodskop naast hun status-bar, en vervolgens binnen 1-2 klappen dood.
Nu dus weer terug in de Inn.
Ik neem aan dat ze die probleempjes met de CGI-tussenstukjes nog wel even fixen. Het vechten moet ik nog even onder de knie krijgen. Had het liefst nog even die tutorial een tweede keer willen doen, maar toen werd Geralt dus wakker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |