Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:31 schreef lel86 het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gedaan alle 4 de knoppen + veertjes voor 1,50 incl. Verzenden. Je vraagt je toch soms af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken he.
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam net op Marktplaats hier in de buurt Dragon Age Inquisition tegen met een MA 15+ sticker op de hoes.
Exact zoals op onderstaande foto:
[ afbeelding ]
Een rondje Google leerde mij dat dat een Australisch Classificatie systeem is.
- Kan ik die game gewoon hier in Nederland spelen of zit er iets van een regio lock op games?
- Zit er verschil tussen de Australische en Nederlandse versies, qua censuur, graphics, etcetera?
Voor minder dan blauw bloed doe ik het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef wdn het volgende:
[..]
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.
- Als je mazzel heb krijg je groen bloed
Yi-Long speelt alleen games in de originele bloedkleur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor minder dan blauw bloed doe ik het niet![]()
Over bloed gesproken, zometeen maar weer eens verder wandelen in de Unseen City
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:13 schreef Pheno het volgende:
Lomp met controllers gooien als het niet lukt
Ja nieuwe is al besteld duurt alleen evenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?
Bij Wehkamp was hij ¤42,- met de code: happy. Geen idee of ze nog op voorraad zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Iemand een leuke aanbieding gezien voor ps plus abbo ? Moet weer verlengen. Liefst voor een jaar.
Dat is een van die account share toko's geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
Ze maken een account en daar kopen ze een spel op. En die verkopen ze dan door aan meerdere mensenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:55 schreef Duradonna het volgende:
Ik ben een leek dus wat houdt dat precies in?
Dit is inderdaad weer 1 van de vele aanbieders van het illegale accountsharing. Nooit doen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |