Is toch maar beperkt tot max 720p?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is die video-kwaliteit van opgenomen gameplay zo matig/brak!? Net een filmpje gemaakt maar wanneer je het terug kijkt op de PC is dat absoluut niet 1080p.
Ik weet nu dat ik met een potion me attacks gaan verzwaren. Morgen lukt het me wel :pquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zwakkeling![]()
Die botchling die later komt
kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik met een potion me attacks gaan verzwaren. Morgen lukt het me wel :p
Volgens mij heb ik geen enkele sidequest gedaan? Zijn dat gewoon losse opdrachten in de omgeving?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter?heb je wel alle sidequests gedaan? Ik was level 6 ofzo en toen versloeg ik ze met gemak.
met mensen praten in dorpjes, de vraagtekens op je map bezoeken en de notes in je inventory lezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Massief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen enkele sidequest gedaan? Zijn dat gewoon losse opdrachten in de omgeving?
Ik had wel een keer van zo'n prikbord een keer een soort opdracht (een burger had last van een beest ofzo, tegen beloning kon je die doden) maar geen idee hoe ik die moet activeren of vinden.
Vergeef mij de amateuristische vraagstelling. Ben echt een noob met dit soort spellen (speel normaal alleen fifa).
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Terwijl de meeste mensen hier hyped zijn van the Witcher 3, kijk ik juist uit naar volgende week naar iets wat de meeste totaal niet zal boeien. Namelijk: de pinballtafel van Portal![]()
Portal is 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb en hoewel minder leuk heb ik ook enorm genoten van Portal 2.
Dat hele wereldje en de bijbehorende sfeer is gewoon uniek en ik hoop dat ze daar iets van kunnen overbrengen in de pinballtafel. Nog even afwachten dus.
Dat klopt.........alleen net iets minder dan Portal 1.quote:
vond m juist veel vetter, deel 1 was eigenlijk een soort demo. Portal 2 had een tof verhaal en leuke liedjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat klopt.........alleen net iets minder dan Portal 1.
Ga je deze Portal kast ook kopen? Hij gaat ¤2,99 kosten
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?
Ahja, die tent tipte je mij ook voor die X-Box stickjes. Heb ze inmiddels binnen maar nog niet vervangenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.
Bestellen voor 10 ct bij Aliexpress en over 2 weken weer z.g.a.n.
Ja, tent, toko, bedrijf. Ik snap wat Aliexpress is, heb ze 20 mails moeten sturen eer dat het fatsoenlijk geregeld was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:15 schreef Rossdale het volgende:
tent?Aliexpress is een soort ebay, of amazon maar dan voor goedkope meuk uit china he
#achtergesteld_gebiedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:27 schreef Keltie het volgende:
Gvd..stroomstoring op je Playstationdag.. Euh.. Papadag.
Alles buiten de randstad is voor zulke bedrijven achtergesteld gebiedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:31 schreef jackson het volgende:
[..]
#achtergesteld_gebied
Verwachten het rond 11.15 weer op de rit te hebben.
Ahh, ok. Dat werd afgegeven die tijd, door Liander zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is voor zulke bedrijven achtergesteld gebied
Wat dat betreft valt het alles mee dat we hier al een glasvezel binnen hebben liggen
Maar de tijd klopt niet (hoorde ik ook op het noodnummer): Het is er weer
De vids die ik via share play opneem kunnen maar tot en met 720P, dus tenzij je wil investeren in een aparte game capture machine heb je helaas geen keusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ziet er niet uit in FullHD op je PC, dus dat is een beetje jammer.
Klopt heb ik ook gedaan alle 4 de knoppen + veertjes voor 1,50 incl. Verzenden. Je vraagt je toch soms af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken he.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe er in zetten, dat metalen veertje hoort los te zitten. Het pinnetje op de R2 natuurlijk niet.
Bestellen voor 10 ct bij Aliexpress en over 2 weken weer z.g.a.n.
Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:31 schreef lel86 het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gedaan alle 4 de knoppen + veertjes voor 1,50 incl. Verzenden. Je vraagt je toch soms af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken he.
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja zelfs daar maken ze winst op, je snapt met zulke prijzen pas hoe goed hoe wij worden afgezet hier in het westen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de mensen daar worden juist afgezet met lage lonen en lange werktijden.
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam net op Marktplaats hier in de buurt Dragon Age Inquisition tegen met een MA 15+ sticker op de hoes.
Exact zoals op onderstaande foto:
[ afbeelding ]
Een rondje Google leerde mij dat dat een Australisch Classificatie systeem is.
- Kan ik die game gewoon hier in Nederland spelen of zit er iets van een regio lock op games?
- Zit er verschil tussen de Australische en Nederlandse versies, qua censuur, graphics, etcetera?
Voor minder dan blauw bloed doe ik het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef wdn het volgende:
[..]
- Alleen films kunnen een actieve regio lock hebben op de PS3 en 4. Voor games is het er wel maar wordt niet gebruikt.
- Als je mazzel heb krijg je groen bloed
Yi-Long speelt alleen games in de originele bloedkleur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor minder dan blauw bloed doe ik het niet![]()
Over bloed gesproken, zometeen maar weer eens verder wandelen in de Unseen City
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:13 schreef Pheno het volgende:
Lomp met controllers gooien als het niet lukt
Ja nieuwe is al besteld duurt alleen evenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij droevig inderdaad. Gezien het afgebroken is, weinig aan te doen denk of kun je een nieuwe plaatsen?
Bij Wehkamp was hij ¤42,- met de code: happy. Geen idee of ze nog op voorraad zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Iemand een leuke aanbieding gezien voor ps plus abbo ? Moet weer verlengen. Liefst voor een jaar.
Dat is een van die account share toko's geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
Ze maken een account en daar kopen ze een spel op. En die verkopen ze dan door aan meerdere mensenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:55 schreef Duradonna het volgende:
Ik ben een leek dus wat houdt dat precies in?
Dit is inderdaad weer 1 van de vele aanbieders van het illegale accountsharing. Nooit doen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:52 schreef Duradonna het volgende:
http://www.ps4store.nl/index.php?route=product/category&path=170
Iemand ervaring hier mee, er staat wel een KvK nummer maar als ik die opzoek krijg ik niks, dacht een leuke manier om GTA 5 goedkoop te krijgen..?
Ben er altijd huiverig voor zeker als ik zoek en er verder geen informatie over vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |