Klootzak. Doei.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.
Zulke leugenaars hoeven we hier niet, wegwezen!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ga jij ook maar weg danquote:
Zwaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Wel als het op een gezellige meet is.quote:
Helemaal geen alcohol meer?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
Overactieve lever?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.quote:
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.quote:
Join the club, ouwe haatbaardquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Volg het maar op danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
. Nu rest van tas inpakken en treinen.
Tot morgen lieve mensen
Tot morgen Caliquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
Tot morgen lieve mensen
Teveel alcohol op de laatste tijd? En te vet gegeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
We weten nu wel dat je niet komtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volg het maar op dan![]()
Als ik nou kwam had ik m'n siroopfles meegenomen voor je
Had ik al gezegd dat ik niet kom?!quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Je komt maar gewoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volg het maar op dan![]()
Als ik nou kwam had ik m'n siroopfles meegenomen voor je
Voor het bloed prikken had ik al meer dan een week niks gedronken en daar voor niet bizar veel. Ah we shall see.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teveel alcohol op de laatste tijd? En te vet gegeten?
Pic van je tenenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
Maar ik zeg al niks meer hoor/beledigd
Dat vind ik wel lief :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik niet kom?!
'S middags kan je even langs heemskerk komen, werk ik die wallen van je even bij met wat concealer
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke leugenaars hoeven we hier niet, wegwezen!
Het is altijd te laat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik dacht, het werd tijd om mijn geheim te delen, maar dat is dus te vroeg?
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik dacht, het werd tijd om mijn geheim te delen, maar dat is dus te vroeg?
*yats trekt zich even huilend in een hoekje terug*quote:
Ja maar, jij pleitte net toch voor openheid?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.
Beetje als de matrix.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.
ik zou dan ook mooi in de matrix zijn gebleven als de werkelijkheid zo zwart wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje als de matrix.Schijnrelatie, de werkelijkheid is anders.
Ignorance is in dat geval best wel bliss ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou dan ook mooi in de matrix zijn gebleven als de werkelijkheid zo zwart was
Het was sarcasme, yats.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar, jij pleitte net toch voor openheid?
Ik zag laatst nog een stuk van die film, de gevechten waren minder spectaculair dan ik me kon herinneren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje als de matrix.Schijnrelatie, de werkelijkheid is anders.
Ja dat had ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was sarcasme, yats.
[..]
Ik zag laatst nog een stuk van die film, de gevechten waren minder spectaculair dan ik me kon herinneren.
dat geldt voor n hoop mensen niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Beter ongelukkig met de waarheid dan gelukkig in een leugen.
Whenever I'm sad, I stop being sad and be awesome instead I tell myself a comforting lie and get happeh.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Beter ongelukkig met de waarheid dan gelukkig in een leugen.
Ouchquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whenever I'm sad, I stop being sad and be awesome instead I tell myself a comforting lie and get happeh.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer 15cm lichter/armer, nadat de eerste 3 kappers mij niet wilde helpen omdat ik een vrouw ben daarna gelukkig wel 1 gevonden met vrouwelijke kapsters
wut? Ze wilden je niet knippen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer 15cm lichter/armer, nadat de eerste 3 kappers mij niet wilde helpen omdat ik een vrouw ben daarna gelukkig wel 1 gevonden met vrouwelijke kapsters
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp dat niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geldt voor n hoop mensen niet.
Ik ben er daar een van. Als ik echt gelukkig ben, hoef ik die waarheid niet te weten
Niet wilden helpen? Wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
ik ben sowieso een heel opgewekt en positief mensquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet.
Maar goed, je staat op die manier vast positiever in het leven dan ik, dat dan weer wel.
Snap ik wel, de waarheid is ook maar een versie van de werkelijkheid gepercipieerd door degene om wie het gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geldt voor n hoop mensen niet.
Ik ben er daar een van. Als ik echt gelukkig ben, hoef ik die waarheid niet te weten
quote:
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.quote:
Wees een optimist tot in de kist. Bad things happen to bad people. Bad things happen to good people. So do good things.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet.
Maar goed, je staat op die manier vast positiever in het leven dan ik, dat dan weer wel.
Jeej!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Owkeeeeequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.
Schijnbaar geen ervaring en mogen ze niet allemaal aan het haar van een vrouw zitten en anderen kiezen ervoor uit onkunde (heb er maar naar gevraagd ook gelijk)
o ja. Nou, wel prettig dat ze je dan idd niet gaan knippen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.
Schijnbaar geen ervaring en mogen ze niet allemaal aan het haar van een vrouw zitten en anderen kiezen ervoor uit onkunde (heb er maar naar gevraagd ook gelijk)
Cursus gedaan of gewoon uitproberen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owkeeeee
Ik knip m'n eigen haar. Gelukkig mag en kan ik dat
Gewoon doenquote:
Nare dingen hebben geen voorkeur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wees een optimist tot in de kist. Bad things happen to bad people. Bad things happen to good people. So do good things.
Voorkant kan nog wel ja, maar achterkant lijkt me zo lastig, want als je dat glad/strak trekt dan kan ik het niet netjes rechthouden en dan ook nog eens knipper met de andere hand.quote:
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.
Aansteller.quote:
Ik doe een staart in, dan recht 'trekken' en onderin ook een elastiekje. En dan onder het elastiekrandje recht afknippenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorkant kan nog wel ja, maar achterkant lijkt me zo lastig, want als je dat glad/strak trekt dan kan ik het niet netjes rechthouden en dan ook nog eens knipper met de andere hand.
Was ook niet 100% serieus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.
Ja precies. Beetje jammer alleen dat ze dat alle 15 hier zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, als je naar Islamitische kappers gaat omdat het lekker goedkoop is heb je je ook maar aan hun voorwaarden te houden natuurlijk, het is toch hun winkel.
Ohw dat klikt wel ingenieus eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe een staart in, dan recht 'trekken' en onderin ook een elastiekje. En dan onder het elastiekrandje recht afknippen
Ik begrijp jequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was ook niet 100% serieus.
Laatst voelde ik me niet top door iemand, en nu heb ik mezelf 'beloofd' om met diegene te praten. Neemt bij mij gelijk het vervelende gevoel weg terwijl ik niet eens zeker weet of ik het ga doen. Vaag maar het werkt, en als ik me daardoor beter voel, so be it.
tofquote:
Nee, er waren wat nieuwe klanten binnen gekomen waardoor er weer wat uren te plaatsen waren.quote:
Ik werk op basis van nulurencontract, dus wel andere situatie denk ik, ze kunnen ze net zo snel weer weghalen bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tof![]()
Ik vraag er ook al n half jaar om, maar heb me erbij neergelegd dat dat m niet gaat worden
zij squat welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Soms daarna nog twee staartjes aan beide kanten, zodat de voorkant ook helemaal netjes isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje jammer alleen dat ze dat alle 15 hier zijn
Ik moest door een speciale 'dames ingang'![]()
Heeft wel wat, beetje het vakantiegevoel.
[..]
Ohw dat klikt wel ingenieus eigenlijk
Had zij ook niet zo'n filmpje waarin ze oefeningen deed met haar zoontje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
dat heb ik idd niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er waren wat nieuwe klanten binnen gekomen waardoor er weer wat uren te plaatsen waren.
[..]
Ik werk op basis van nulurencontract, dus wel andere situatie denk ik, ze kunnen ze net zo snel weer weghalen bij mij.
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn er mensen die vrijwillig schoonmaken?
Die heb ik ook gezien, maar ik weet niet of het dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had zij ook niet zo'n filmpje waarin ze oefeningen deed met haar zoontje?
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
das niet echt vrijwilligquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.
Ja zelfde. Ff sigaretten pauzequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijnquote:
daar wil ik niet over nadenkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch
You watched Pulp Fiction way too often, negroe.quote:
Don't tell me what to doquote:
Go away or I shall taunt you a second time!quote:
A whole new Lola?quote:
Ni!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Go away or I shall taunt you a second time!
Ik douch altijd alleen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon lekker ruikend en schoon.
En alleen kunnen douchen
Your mother was a hamster and your father smelled like elderberrys!quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Your mother was a hamster and your father smelled like elderberrys!
Ahwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon lekker ruikend en schoon.
En alleen kunnen douchen
De realiteit is hardquote:
quote:
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction!quote:
Ik begrijp de hint.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder de douche ben ik sowieso wel graag alleen eigenlijk. :$
On second thought, let's not go there. It's just a silly place.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor je verjaardag vragen
This sounds.....nasty.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor je verjaardag vragen
quote:
Doe eens een foto joh, anders hebben we hier toch niets aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tegenover mij in de trein zit best een mooi meisje. Rood haar, schattig jurkje, goede vormen... en dan heeft ze gympen aan onder haar nette jurkje.
Ask her outquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tegenover mij in de trein zit best een mooi meisje. Rood haar, schattig jurkje, goede vormen... en dan heeft ze gympen aan onder haar nette jurkje.
Vraag haar 06 voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tof juist.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Worthless without picsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Wat voor soort gympen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Ik doe denk ik morgen ook lekker mijn gympen aan. Onder mijn rokjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met gympen onder een jurkje? Kan is sommige gevallen best.
Misschien juist niet in dit geval.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik straks babi pangangquote:
Dappere vrouw. Met 15 gradenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe denk ik morgen ook lekker mijn gympen aan. Onder mijn rokje
Oh okay dan snap ik het weer iets beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef Californium het volgende:
Ik ga geen foto's maken. En ik vind hrt niet mooi myr. Jurkje is te netjes. Alsof je gympen onder een mantelpakje draagt... Zijn van die simpele soort van bootachtige schoenen. Geen idee hoe je ze noemt
Ik draag geen gympen
15 graden? U serious?quote:
Ik ben gewoon te onervaren denk ik, maar van een panty krijg ik het nou ook niet ineens 10graden warmerquote:
Ik neem een dekentje meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te onervaren denk ik, maar van een panty krijg ik het nou ook niet ineens 10graden warmer
Knus met Lola onder een dekentjequote:
Ik heb nog geen 06 in mijn dm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef Californium het volgende:
Ik ga geen foto's maken. En ik vind hrt niet mooi myr. Jurkje is te netjes. Alsof je gympen onder een mantelpakje draagt... Zijn van die simpele soort van bootachtige schoenen. Geen idee hoe je ze noemt
Ik draag geen gympen
Ik vind lage hakken echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag bijna altijd mijn veterschoenen met lage hak, lekker truttig. :$
Holy shit. Die temperaturen halen we hier niet eens meer in de nacht. I feel sad for you guysquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen voor A;dam is dat de weersverwachting ja. Soort winterBBQ idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vertel.. wat zou je met die 06 doen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Dqod het volgende:
Ik neem mijn warme persoonlijkheid meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Dqod het volgende:
Ik neem mijn warme persoonlijkheid meeJe vergeet mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja maar eigenlijk neem jij mij mee :$quote:
Niks vergeten, jij werd genoemd in de spoiler.quote:
Met aeque ja. Wordt gezelligquote:
Ik heb deze, ze zitten zo lekker, maar kan me voorstellen dat veel mensen ze niet zouden willen dragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind lage hakken echt afschuwelijk.![]()
Het ergste zijn lage hakken op een schoen met een scherpe punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval neutraal.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze, ze zitten zo lekker, maar kan me voorstellen dat veel mensen ze niet zouden willen dragen.Oh, die vind ik nog wel prima. Gewoon basic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval neutraal.
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die vind ik nog wel prima. Gewoon basic.
Golddiggerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.
Dat klopt.Je hebt van mij nog geen nuttige cadeautjes gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit schoenen voor me laten kopen toch?
Ik koop ook veel minder schoenen. Maar soms ben ik ineens verliefd en zijn ze in de aanbieding. Dan moet ik wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.
Ik zat net weer even op zalando, voor je het weet heb ik weer voor 150 euro kleren in mijn mandje liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop ook veel minder schoenen. Maar soms ben ik ineens verliefd en zijn ze in de aanbieding. Dan moet ik wel.
Ik wacht nog even met vragen, eerst je vertrouwen zien te winnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.Je hebt van mij nog geen nuttige cadeautjes gehad.
Herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat net weer even op zalando, voor je het weet heb ik weer voor 150 euro kleren in mijn mandje liggen
Als het de vrouw van een goede vriend is welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Met oog op deze tt, een hypothetische situatie;
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Alleen als die man een goede vriend is lijkt mij. Anders er niet mee bemoeien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Nee, maar ik hoef diegene die seks heeft met de getrouwde vrouw ook niet meer in mijn vriendenkring dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik bevriend met die man ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ik neem altijd mijn knuffel mee onder de douchequote:
Nee, ik zou eerst haar erop aanspreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als je straks geen stufi meer krijgt, zal ik je wel een mooi voedselpakket sturen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met vragen, eerst je vertrouwen zien te winnen.
Ik ben morgen bij de bbq, zo lastig is het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Rijst en bonen zijn altijd welkom. En als het echt erg wordt neem ik ook genoegen met die zakjes oplosvoedsel die ze de hongerige kinderen in Afrika geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je straks geen stufi meer krijgt, zal ik je wel een mooi voedselpakket sturen.
En een zakje fudge erbij voor de smaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst en bonen zijn altijd welkom. En als het echt erg wordt neem ik ook genoegen met die zakjes oplosvoedsel die ze de hongerige kinderen in Afrika geven.
Water loopt me in de mond nu, zin in fudge.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een zakje fudge erbij voor de smaak.
Wat? Oh laat maar... Ik las kort-ing.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net een vrouw , best gevoelig voor korting.
Nope niet mijn probleem. Lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Alles is kort aan mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat? Oh laat maar... Ik las kort-ing.
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben net een vrouw , best gevoelig voor korting.
Oh die ga ik ook aandoenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb beenwarmers mee als je benen koud worden lola.
En wat zijn lage hakken myr? Waar is de grens van mooi /lelijk?
Als je het met korting koopt kost het nog steeds geld, en ben ik nog steeds te gierig om dat ervoor neer te leggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.Ik betaal echt zelden de volle prijs voor iets.
Het is maar goed dat we niet samenwonen, anders waren we vies dik geworden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Water loopt me in de mond nu, zin in fudge.
Het zware leven van een foodie.
Hoe weet je dat iets echt korting is? Je wordt aan alle kanten gemanipuleerd met prijzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.Ik betaal echt zelden de volle prijs voor iets.
Als die vriend er problemen mee heeft dat dat wijf tegen haar man liegt moet hij ermee ophouden het wijf te neuken. Voor de rest haar probleemquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ja precies, zelfde idee had ik ook. Maar die gast kent die vent niet. Vind het gewoon niet kunnen.
Ik durf in jouw aanwezigheid wel minder schandalig te schranzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet samenwonen, anders waren we vies dik geworden.
Voor mij persoonlijk minimaal 10 cm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb beenwarmers mee als je benen koud worden lola.
En wat zijn lage hakken myr? Waar is de grens van mooi /lelijk?
Ik heb vanalles mee om me warm te kunnen houden indien nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die ga ik ook aandoen
Meer omdat het ook wel leuk staan denk ik
Ik heb dat ook met andere mensen erbijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf in jouw aanwezigheid wel minder schandalig te schranzen.
Valt meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat iets echt korting is? Je wordt aan alle kanten gemanipuleerd met prijzen.
Hosti toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vanalles mee om me warm te kunnen houden indien nodig
Anders knuffelen we elkaar wel warmquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
In mijn eentje schaam ik me minder voor dingen als een half pak hagelslag opeten, zo uit de hand. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met andere mensen erbij
Altijd wel fijn
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf in jouw aanwezigheid wel minder schandalig te schranzen.
quote:
Manlets for life?quote:
Komt omdat we ons nu nog van onze beste kant aan elkaar willen laten zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Gelukkig dat ik je zo af en toe zie, dan. Anders was ik nog dikker.
Ik zie het ook gewoon voor mequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In mijn eentje schaam ik me minder voor dingen als een half pak hagelslag opeten, zo uit de hand. :$
Ja hoiquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook brandewijn toevallig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon weten wat je koopt. Vaak spullen van het vorige seizoen, maar daar geef ik dan weer niets om.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe weet je dat iets echt korting is? Je wordt aan alle kanten gemanipuleerd met prijzen.
Ah ok wist ik niet. Ik ben de droom voor winkeliers, als ik het mooi vind koop ik het. Prijs boeit me niet zo, onderhandelen kan ik dan ook totaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Valt meeniet alle retailers zijn leugenaars. Als iets 70% korting heeft, kun je ervan uit gaan dat spul onder de inkoopsprijs verkocht wordt, daar kleding meestal 2,5 keer over de kop gaat
Elektronica zit heel weinig marge op.
Maar goed ook voor de rest van de mannen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders knuffelen we elkaar wel warm
Preciesquote:
Valt meequote:
Uiteraard. Is ie ergens goed voorquote:
Laten we dat blijven doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat we ons nu nog van onze beste kant aan elkaar willen laten zien.
Nu hoef je zo ook niet blind te vertrouwen, maar vaak zijn online rond Sint en Kerst wel onderzoekjes te vinden over prijsmanipulatie bij (r)e-tailers. Bijvoorbeeld de prijs van LEGO een paar weken van tevoren iets opschroeven en met Sint en Kerst 'hogere' kortingen bieden. Maar in retailland zit je met inkoopsprijzen, adviesprijzen en zelfs prijsafspraken. Je mag Apple producten bijvoorbeeld niet spotgoedkoop aanbieden, tenzij je afspraken hebt gemaakt met de leverancier (oudere modellen/bulk). Daarom zie je ook nooit echte stuntprijzen op bepaalde 'luxe' merken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah ok wist ik niet. Ik ben de droom voor winkeliers, als ik het mooi vind koop ik het. Prijs boeit me niet zo, onderhandelen kan ik dan ook totaal niet.
Ja, doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had er maar zes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/us(...)that-no-longer-exist
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange penerquote:
Ik wist die Sikkim niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.
Wow, engquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Is dat een soort inversie therapie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Vroeg hij zelf. Ik ben gewoon de kwaadste niet :$quote:
Gewoon driequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een soort inversie therapie?
Begrijpelijk.quote:
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Een heleboel van die vlaggen had ik nog nooit ergens gezien, eigenlijk.
Ken je die van wikipedia?
Kost dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zweet me intens kapot hier achter het raam. :$
Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef aeque het volgende:
OMG zojuist de oreo milkshake van Myr gemaakt. Zo lekker.
![]()
![]()
![]()
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien ja
Hehe, dat is waar ook ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.
En anderen van oude atlassen die ik van mijn opa had. Zoals Zaire en Zuid Vietnam.
Zat jij naar mijn pener te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$
Volgens mij moet ik mensen geld toe geven om ze hier naar binnen te durven laten komen.quote:
Ik zal je wel het een en ander leren over het menselijk lichaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar ook ja.
Zo zie je maar weer dat ik nog veel te leren heb. :$
Doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik wil het ook eens maken binnenkort.
Nee toen ik tegen je aan liep en jij zei dat het een beugelfles was :$quote:
Ik ben erg benieuwd wat je me nog allemaal kunt bijbrengen daarover.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je wel het een en ander leren over het menselijk lichaam.
Ja dat was niet mijn beste smoes nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee toen ik tegen je aan liep en jij zei dat het een beugelfles was :$
Ik heb hem al geliked op fb. Nu nog eens ijs halen.quote:
De eerste les gaat over de piemelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je me nog allemaal kunt bijbrengen daarover.
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geliked op fb. Nu nog eens ijs halen.
[..]
De eerste les gaat over de piemel
quote:
Flink onderwerp.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.
Wow kaneel, wat is dit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt een korte les danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kabouter Plop?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker niet toen jij hem zo graag wilde laten ploppen.
Hehehehehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.
Oreo milkshake van Myra.quote:
Godverquote:
Ik hoop dat je de aandacht kan trekken terwijl je het onderwerp in je hand neemt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
[..]
Oreo milkshake van Myra.
[..]
Godver
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;pquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker niet toen jij hem zo graag wilde laten ploppen.
Ze hebben het best mooi gehecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;p
Sorry nog :$
Dit klinkt naar. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;p
Sorry nog :$
Ja was foutje. Alles leek groen en rook naar bier :$quote:
Jij ziet het niet voor je, dqod haar tanden in roy zijn eikel?quote:
Dat weet ik niet. Misschien rinkelt het ook wel leuk.quote:
Goh, dat is wel nieuw voor me, dat iemand zegt dat hij naar bier ruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was foutje. Alles leek groen en rook naar bier :$
Voor alles een eerste keerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh, dat is wel nieuw voor me, dat iemand zegt dat hij naar bier ruikt.
Ik zie het voor me, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet het niet voor je, dqod haar tanden in roy zijn eikel?
Ik bedoelde het tweede deel van jouw post...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
[..]
Oreo milkshake van Myra.
[..]
Godver
Gofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |