Klootzak. Doei.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.
Zulke leugenaars hoeven we hier niet, wegwezen!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ga jij ook maar weg danquote:
Zwaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Wel als het op een gezellige meet is.quote:
Helemaal geen alcohol meer?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
Overactieve lever?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.quote:
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.quote:
Join the club, ouwe haatbaardquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Volg het maar op danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
. Nu rest van tas inpakken en treinen.
Tot morgen lieve mensen
Tot morgen Caliquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
Tot morgen lieve mensen
Teveel alcohol op de laatste tijd? En te vet gegeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
We weten nu wel dat je niet komtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volg het maar op dan![]()
Als ik nou kwam had ik m'n siroopfles meegenomen voor je
Had ik al gezegd dat ik niet kom?!quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Je komt maar gewoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volg het maar op dan![]()
Als ik nou kwam had ik m'n siroopfles meegenomen voor je
Voor het bloed prikken had ik al meer dan een week niks gedronken en daar voor niet bizar veel. Ah we shall see.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teveel alcohol op de laatste tijd? En te vet gegeten?
Pic van je tenenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
Maar ik zeg al niks meer hoor/beledigd
Dat vind ik wel lief :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik niet kom?!
'S middags kan je even langs heemskerk komen, werk ik die wallen van je even bij met wat concealer
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke leugenaars hoeven we hier niet, wegwezen!
Het is altijd te laat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik dacht, het werd tijd om mijn geheim te delen, maar dat is dus te vroeg?
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik dacht, het werd tijd om mijn geheim te delen, maar dat is dus te vroeg?
*yats trekt zich even huilend in een hoekje terug*quote:
Ja maar, jij pleitte net toch voor openheid?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.
Beetje als de matrix.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alles in het geheim doen, dan blijft onze relatie goed.
ik zou dan ook mooi in de matrix zijn gebleven als de werkelijkheid zo zwart wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje als de matrix.Schijnrelatie, de werkelijkheid is anders.
Ignorance is in dat geval best wel bliss ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou dan ook mooi in de matrix zijn gebleven als de werkelijkheid zo zwart was
Het was sarcasme, yats.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar, jij pleitte net toch voor openheid?
Ik zag laatst nog een stuk van die film, de gevechten waren minder spectaculair dan ik me kon herinneren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje als de matrix.Schijnrelatie, de werkelijkheid is anders.
Ja dat had ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was sarcasme, yats.
[..]
Ik zag laatst nog een stuk van die film, de gevechten waren minder spectaculair dan ik me kon herinneren.
dat geldt voor n hoop mensen niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Beter ongelukkig met de waarheid dan gelukkig in een leugen.
Whenever I'm sad, I stop being sad and be awesome instead I tell myself a comforting lie and get happeh.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Beter ongelukkig met de waarheid dan gelukkig in een leugen.
Ouchquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whenever I'm sad, I stop being sad and be awesome instead I tell myself a comforting lie and get happeh.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer 15cm lichter/armer, nadat de eerste 3 kappers mij niet wilde helpen omdat ik een vrouw ben daarna gelukkig wel 1 gevonden met vrouwelijke kapsters
wut? Ze wilden je niet knippen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer 15cm lichter/armer, nadat de eerste 3 kappers mij niet wilde helpen omdat ik een vrouw ben daarna gelukkig wel 1 gevonden met vrouwelijke kapsters
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp dat niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geldt voor n hoop mensen niet.
Ik ben er daar een van. Als ik echt gelukkig ben, hoef ik die waarheid niet te weten
Niet wilden helpen? Wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
ik ben sowieso een heel opgewekt en positief mensquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet.
Maar goed, je staat op die manier vast positiever in het leven dan ik, dat dan weer wel.
Snap ik wel, de waarheid is ook maar een versie van de werkelijkheid gepercipieerd door degene om wie het gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geldt voor n hoop mensen niet.
Ik ben er daar een van. Als ik echt gelukkig ben, hoef ik die waarheid niet te weten
quote:
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.quote:
Wees een optimist tot in de kist. Bad things happen to bad people. Bad things happen to good people. So do good things.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet.
Maar goed, je staat op die manier vast positiever in het leven dan ik, dat dan weer wel.
Jeej!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Owkeeeeequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.
Schijnbaar geen ervaring en mogen ze niet allemaal aan het haar van een vrouw zitten en anderen kiezen ervoor uit onkunde (heb er maar naar gevraagd ook gelijk)
o ja. Nou, wel prettig dat ze je dan idd niet gaan knippen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja schijnbaar hoeven vrouwen bijna niet naar de kapper als ze een hoofddoekje op hebben ofzo.
Schijnbaar geen ervaring en mogen ze niet allemaal aan het haar van een vrouw zitten en anderen kiezen ervoor uit onkunde (heb er maar naar gevraagd ook gelijk)
Cursus gedaan of gewoon uitproberen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owkeeeee
Ik knip m'n eigen haar. Gelukkig mag en kan ik dat
Gewoon doenquote:
Nare dingen hebben geen voorkeur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wees een optimist tot in de kist. Bad things happen to bad people. Bad things happen to good people. So do good things.
Voorkant kan nog wel ja, maar achterkant lijkt me zo lastig, want als je dat glad/strak trekt dan kan ik het niet netjes rechthouden en dan ook nog eens knipper met de andere hand.quote:
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.
Aansteller.quote:
Ik doe een staart in, dan recht 'trekken' en onderin ook een elastiekje. En dan onder het elastiekrandje recht afknippenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorkant kan nog wel ja, maar achterkant lijkt me zo lastig, want als je dat glad/strak trekt dan kan ik het niet netjes rechthouden en dan ook nog eens knipper met de andere hand.
Was ook niet 100% serieus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet sad, en daarvoor hoef ik niet tegenover mezelf te liegen.
Ja precies. Beetje jammer alleen dat ze dat alle 15 hier zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, als je naar Islamitische kappers gaat omdat het lekker goedkoop is heb je je ook maar aan hun voorwaarden te houden natuurlijk, het is toch hun winkel.
Ohw dat klikt wel ingenieus eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe een staart in, dan recht 'trekken' en onderin ook een elastiekje. En dan onder het elastiekrandje recht afknippen
Ik begrijp jequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was ook niet 100% serieus.
Laatst voelde ik me niet top door iemand, en nu heb ik mezelf 'beloofd' om met diegene te praten. Neemt bij mij gelijk het vervelende gevoel weg terwijl ik niet eens zeker weet of ik het ga doen. Vaag maar het werkt, en als ik me daardoor beter voel, so be it.
tofquote:
Nee, er waren wat nieuwe klanten binnen gekomen waardoor er weer wat uren te plaatsen waren.quote:
Ik werk op basis van nulurencontract, dus wel andere situatie denk ik, ze kunnen ze net zo snel weer weghalen bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tof![]()
Ik vraag er ook al n half jaar om, maar heb me erbij neergelegd dat dat m niet gaat worden
zij squat welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Soms daarna nog twee staartjes aan beide kanten, zodat de voorkant ook helemaal netjes isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje jammer alleen dat ze dat alle 15 hier zijn
Ik moest door een speciale 'dames ingang'![]()
Heeft wel wat, beetje het vakantiegevoel.
[..]
Ohw dat klikt wel ingenieus eigenlijk
Had zij ook niet zo'n filmpje waarin ze oefeningen deed met haar zoontje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef FrauMilena het volgende:
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
dat heb ik idd niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er waren wat nieuwe klanten binnen gekomen waardoor er weer wat uren te plaatsen waren.
[..]
Ik werk op basis van nulurencontract, dus wel andere situatie denk ik, ze kunnen ze net zo snel weer weghalen bij mij.
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn er mensen die vrijwillig schoonmaken?
Die heb ik ook gezien, maar ik weet niet of het dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had zij ook niet zo'n filmpje waarin ze oefeningen deed met haar zoontje?
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
das niet echt vrijwilligquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.
Ja zelfde. Ff sigaretten pauzequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijnquote:
daar wil ik niet over nadenkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |