Klootzak. Doei.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik ga soms vreemd met een andere sc dan deze sc. Ik schaam me nu diep maar ik moest het kwijt. Het vrat teveel aan me...
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek het maar in je reet. Ik wil je hier nooit meer zien. En nu oprotten.
Zulke leugenaars hoeven we hier niet, wegwezen!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef yats het volgende:
Ga jij ook maar weg danquote:
Zwaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Wel als het op een gezellige meet is.quote:
Helemaal geen alcohol meer?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
Overactieve lever?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als het op een gezellige meet is.Maar goed op aanraden van de dokter. Altijd leuk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.quote:
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.quote:
Join the club, ouwe haatbaardquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
Zaterdag wordt een alcoholvrije dag voor mij geloof ik.
Volg het maar op danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
. Nu rest van tas inpakken en treinen.
Tot morgen lieve mensen
Tot morgen Caliquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik hou van shoppen met mijn huidige lichaam. Ga naar de H&M. Zoek een shirtje. Neem mijn maat +1( Ze snappen bij de H&M niet dat vrouwen tieten kunnen hebben
) en 100% succes. Scheelt dat ik van wijdvallende bovenkleding hou. Had weer wat nieuws nodig
. Goede dag qua winkelen. Bij de apotheek hadden ze nog een recept van een half jaar geleden liggen
. Nu rest van tas inpakken en treinen.
Tot morgen lieve mensen
Teveel alcohol op de laatste tijd? En te vet gegeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn advies was weinig tot niks, maar goed het was wel maar een advies natuurlijk.
[..]
Daar kwam het geloof ik wel op neer, maar hij wou er nog geen naam aanhangen en moet over 1 a 2 weken wederom bloed laten prikken. Yay weer een nieuwe blauwe plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |