dat heb ik idd niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er waren wat nieuwe klanten binnen gekomen waardoor er weer wat uren te plaatsen waren.
[..]
Ik werk op basis van nulurencontract, dus wel andere situatie denk ik, ze kunnen ze net zo snel weer weghalen bij mij.
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn er mensen die vrijwillig schoonmaken?
Die heb ik ook gezien, maar ik weet niet of het dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had zij ook niet zo'n filmpje waarin ze oefeningen deed met haar zoontje?
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
das niet echt vrijwilligquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakster na wat corrigerende tikken.
Ja zelfde. Ff sigaretten pauzequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zet een muziekje op, verstand op nul en knallen. Dan valt het wel mee maar leuk is anders.
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijnquote:
daar wil ik niet over nadenkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat hij doet als het onvrijwillig zou zijn
quote:I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch
You watched Pulp Fiction way too often, negroe.quote:
Don't tell me what to doquote:
Go away or I shall taunt you a second time!quote:
A whole new Lola?quote:
Ni!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Go away or I shall taunt you a second time!
Ik douch altijd alleen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon lekker ruikend en schoon.
En alleen kunnen douchen
Your mother was a hamster and your father smelled like elderberrys!quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Your mother was a hamster and your father smelled like elderberrys!
Ahwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon lekker ruikend en schoon.
En alleen kunnen douchen
De realiteit is hardquote:
quote:
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |