quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange penerquote:
Ik wist die Sikkim niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.
Wow, engquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Is dat een soort inversie therapie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Vroeg hij zelf. Ik ben gewoon de kwaadste niet :$quote:
Gewoon driequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een soort inversie therapie?
Begrijpelijk.quote:
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Een heleboel van die vlaggen had ik nog nooit ergens gezien, eigenlijk.
Ken je die van wikipedia?
Kost dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zweet me intens kapot hier achter het raam. :$
Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef aeque het volgende:
OMG zojuist de oreo milkshake van Myr gemaakt. Zo lekker.
![]()
![]()
![]()
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien ja
Hehe, dat is waar ook ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.
En anderen van oude atlassen die ik van mijn opa had. Zoals Zaire en Zuid Vietnam.
Zat jij naar mijn pener te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$
Volgens mij moet ik mensen geld toe geven om ze hier naar binnen te durven laten komen.quote:
Ik zal je wel het een en ander leren over het menselijk lichaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar ook ja.
Zo zie je maar weer dat ik nog veel te leren heb. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |