quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even mijn pener ernaast leggen. Moment.
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange penerquote:
Ik wist die Sikkim niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de rest had ik misschien nog wel wat kunnen gokken met random niet meer bestaande landen, maar dat is eigenlijk een soort van valsspelen.
Wow, engquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Is dat een soort inversie therapie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer al opnieuw behangen met een fotocollage van art's 10 cm lange pener
Vroeg hij zelf. Ik ben gewoon de kwaadste niet :$quote:
Gewoon driequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een soort inversie therapie?
Begrijpelijk.quote:
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Een heleboel van die vlaggen had ik nog nooit ergens gezien, eigenlijk.
Ken je die van wikipedia?
Kost dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zweet me intens kapot hier achter het raam. :$
Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:08 schreef aeque het volgende:
OMG zojuist de oreo milkshake van Myr gemaakt. Zo lekker.
![]()
![]()
![]()
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vond dat wel een beetje eng om te zien ja
Hehe, dat is waar ook ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige landen waren nog landen toen ik jong was.
En anderen van oude atlassen die ik van mijn opa had. Zoals Zaire en Zuid Vietnam.
Zat jij naar mijn pener te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag echt wel dat je t opwindend vond royco! :$
Volgens mij moet ik mensen geld toe geven om ze hier naar binnen te durven laten komen.quote:
Ik zal je wel het een en ander leren over het menselijk lichaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar ook ja.
Zo zie je maar weer dat ik nog veel te leren heb. :$
Doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik wil het ook eens maken binnenkort.
Nee toen ik tegen je aan liep en jij zei dat het een beugelfles was :$quote:
Ik ben erg benieuwd wat je me nog allemaal kunt bijbrengen daarover.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je wel het een en ander leren over het menselijk lichaam.
Ja dat was niet mijn beste smoes nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee toen ik tegen je aan liep en jij zei dat het een beugelfles was :$
Ik heb hem al geliked op fb. Nu nog eens ijs halen.quote:
De eerste les gaat over de piemelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je me nog allemaal kunt bijbrengen daarover.
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geliked op fb. Nu nog eens ijs halen.
[..]
De eerste les gaat over de piemel
quote:
Flink onderwerp.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.
Wow kaneel, wat is dit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt een korte les danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kabouter Plop?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker niet toen jij hem zo graag wilde laten ploppen.
Hehehehehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment jegens de onschuld die je bij mij veronderstelt dat je daar een hele les aan wilt besteden.
Oreo milkshake van Myra.quote:
Godverquote:
Ik hoop dat je de aandacht kan trekken terwijl je het onderwerp in je hand neemt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
[..]
Oreo milkshake van Myra.
[..]
Godver
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;pquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker niet toen jij hem zo graag wilde laten ploppen.
Ze hebben het best mooi gehecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;p
Sorry nog :$
Dit klinkt naar. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja haha hing ik er zo met m'n tanden aan hahaahahha ;p
Sorry nog :$
Ja was foutje. Alles leek groen en rook naar bier :$quote:
Jij ziet het niet voor je, dqod haar tanden in roy zijn eikel?quote:
Dat weet ik niet. Misschien rinkelt het ook wel leuk.quote:
Goh, dat is wel nieuw voor me, dat iemand zegt dat hij naar bier ruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was foutje. Alles leek groen en rook naar bier :$
Voor alles een eerste keerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh, dat is wel nieuw voor me, dat iemand zegt dat hij naar bier ruikt.
Ik zie het voor me, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet het niet voor je, dqod haar tanden in roy zijn eikel?
Ik bedoelde het tweede deel van jouw post...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
[..]
Oreo milkshake van Myra.
[..]
Godver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |