Ik begrijp de hint.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder de douche ben ik sowieso wel graag alleen eigenlijk. :$
On second thought, let's not go there. It's just a silly place.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor je verjaardag vragen
This sounds.....nasty.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor je verjaardag vragen
quote:
Doe eens een foto joh, anders hebben we hier toch niets aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tegenover mij in de trein zit best een mooi meisje. Rood haar, schattig jurkje, goede vormen... en dan heeft ze gympen aan onder haar nette jurkje.
Ask her outquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tegenover mij in de trein zit best een mooi meisje. Rood haar, schattig jurkje, goede vormen... en dan heeft ze gympen aan onder haar nette jurkje.
Vraag haar 06 voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Tof juist.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Worthless without picsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Wat voor soort gympen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
Ik doe denk ik morgen ook lekker mijn gympen aan. Onder mijn rokjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met gympen onder een jurkje? Kan is sommige gevallen best.
Misschien juist niet in dit geval.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met gympen onder een jurkje? Kan is sommige gevallen best.
Ik straks babi pangangquote:
Dappere vrouw. Met 15 gradenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe denk ik morgen ook lekker mijn gympen aan. Onder mijn rokje
Oh okay dan snap ik het weer iets beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef Californium het volgende:
Ik ga geen foto's maken. En ik vind hrt niet mooi myr. Jurkje is te netjes. Alsof je gympen onder een mantelpakje draagt... Zijn van die simpele soort van bootachtige schoenen. Geen idee hoe je ze noemt
Ik draag geen gympen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |