Ik ben morgen bij de bbq, zo lastig is het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Met oog op deze tt, een hypothetische situatie;
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Rijst en bonen zijn altijd welkom. En als het echt erg wordt neem ik ook genoegen met die zakjes oplosvoedsel die ze de hongerige kinderen in Afrika geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je straks geen stufi meer krijgt, zal ik je wel een mooi voedselpakket sturen.
En een zakje fudge erbij voor de smaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst en bonen zijn altijd welkom. En als het echt erg wordt neem ik ook genoegen met die zakjes oplosvoedsel die ze de hongerige kinderen in Afrika geven.
Water loopt me in de mond nu, zin in fudge.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een zakje fudge erbij voor de smaak.
Wat? Oh laat maar... Ik las kort-ing.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net een vrouw , best gevoelig voor korting.
Nope niet mijn probleem. Lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Met oog op deze tt, een hypothetische situatie;
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Alles is kort aan mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat? Oh laat maar... Ik las kort-ing.
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben net een vrouw , best gevoelig voor korting.
Oh die ga ik ook aandoenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb beenwarmers mee als je benen koud worden lola.
En wat zijn lage hakken myr? Waar is de grens van mooi /lelijk?
Als je het met korting koopt kost het nog steeds geld, en ben ik nog steeds te gierig om dat ervoor neer te leggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.Ik betaal echt zelden de volle prijs voor iets.
Het is maar goed dat we niet samenwonen, anders waren we vies dik geworden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Water loopt me in de mond nu, zin in fudge.
Het zware leven van een foodie.
Hoe weet je dat iets echt korting is? Je wordt aan alle kanten gemanipuleerd met prijzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar niet gevoelig voor zijn.Ik betaal echt zelden de volle prijs voor iets.
Als die vriend er problemen mee heeft dat dat wijf tegen haar man liegt moet hij ermee ophouden het wijf te neuken. Voor de rest haar probleemquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ja precies, zelfde idee had ik ook. Maar die gast kent die vent niet. Vind het gewoon niet kunnen.
Ik durf in jouw aanwezigheid wel minder schandalig te schranzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet samenwonen, anders waren we vies dik geworden.
Voor mij persoonlijk minimaal 10 cm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb beenwarmers mee als je benen koud worden lola.
En wat zijn lage hakken myr? Waar is de grens van mooi /lelijk?
Ik heb vanalles mee om me warm te kunnen houden indien nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die ga ik ook aandoen
Meer omdat het ook wel leuk staan denk ik
Ik heb dat ook met andere mensen erbijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf in jouw aanwezigheid wel minder schandalig te schranzen.
Valt meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat iets echt korting is? Je wordt aan alle kanten gemanipuleerd met prijzen.
Hosti toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vanalles mee om me warm te kunnen houden indien nodig
Anders knuffelen we elkaar wel warmquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vanalles mee om me warm te kunnen houden indien nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |