Ik ben gewoon te onervaren denk ik, maar van een panty krijg ik het nou ook niet ineens 10graden warmerquote:
Ik neem een dekentje meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te onervaren denk ik, maar van een panty krijg ik het nou ook niet ineens 10graden warmer
Knus met Lola onder een dekentjequote:
Ik heb nog geen 06 in mijn dm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:13 schreef Californium het volgende:
Ik ga geen foto's maken. En ik vind hrt niet mooi myr. Jurkje is te netjes. Alsof je gympen onder een mantelpakje draagt... Zijn van die simpele soort van bootachtige schoenen. Geen idee hoe je ze noemt
Ik draag geen gympen
Ik vind lage hakken echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag bijna altijd mijn veterschoenen met lage hak, lekker truttig. :$
Holy shit. Die temperaturen halen we hier niet eens meer in de nacht. I feel sad for you guysquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen voor A;dam is dat de weersverwachting ja. Soort winterBBQ idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vertel.. wat zou je met die 06 doen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Dqod het volgende:
Ik neem mijn warme persoonlijkheid meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Dqod het volgende:
Ik neem mijn warme persoonlijkheid meeJe vergeet mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja maar eigenlijk neem jij mij mee :$quote:
Niks vergeten, jij werd genoemd in de spoiler.quote:
Met aeque ja. Wordt gezelligquote:
Ik heb deze, ze zitten zo lekker, maar kan me voorstellen dat veel mensen ze niet zouden willen dragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind lage hakken echt afschuwelijk.![]()
Het ergste zijn lage hakken op een schoen met een scherpe punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval neutraal.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze, ze zitten zo lekker, maar kan me voorstellen dat veel mensen ze niet zouden willen dragen.Oh, die vind ik nog wel prima. Gewoon basic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval neutraal.
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die vind ik nog wel prima. Gewoon basic.
Golddiggerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.
Dat klopt.Je hebt van mij nog geen nuttige cadeautjes gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit schoenen voor me laten kopen toch?
Ik koop ook veel minder schoenen. Maar soms ben ik ineens verliefd en zijn ze in de aanbieding. Dan moet ik wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Past bij alles, en ik kan niet veel schoenen betalen omdat ik een sloeber ben.
Ik zat net weer even op zalando, voor je het weet heb ik weer voor 150 euro kleren in mijn mandje liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop ook veel minder schoenen. Maar soms ben ik ineens verliefd en zijn ze in de aanbieding. Dan moet ik wel.
Ik wacht nog even met vragen, eerst je vertrouwen zien te winnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.Je hebt van mij nog geen nuttige cadeautjes gehad.
Herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat net weer even op zalando, voor je het weet heb ik weer voor 150 euro kleren in mijn mandje liggen
Als het de vrouw van een goede vriend is welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Met oog op deze tt, een hypothetische situatie;
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Alleen als die man een goede vriend is lijkt mij. Anders er niet mee bemoeien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je kent iemand die soms seks heeft met een getrouwde vrouw, en dit stuit je tegen de borst, neem jij dan contact op met de man van die vrouw?
Nee, maar ik hoef diegene die seks heeft met de getrouwde vrouw ook niet meer in mijn vriendenkring dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik bevriend met die man ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ik neem altijd mijn knuffel mee onder de douchequote:
Nee, ik zou eerst haar erop aanspreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als je straks geen stufi meer krijgt, zal ik je wel een mooi voedselpakket sturen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met vragen, eerst je vertrouwen zien te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |