Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
De mannelijke staat van opwinding en het orgasme uit zich iets duidelijker dan het vrouwelijke...Ietsjes maar
quote:
Wat dus onzin is, ieder persoon is immers andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als je dat niet merkt ga je je dus zorgen maken.
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zegt 2 post daarboven dat je ook nooit aan je eigen kunnen twijfelt. Misschien vonden ze jou ook wel ruk....
Hihi ruk...
Niet dus...quote:
Dat wel, maar weet jij altijd 100% zeker of een vrouw niet een orgasme faked?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.
De rukpostquote:
Precies, anders gaat ze gewoon naar huisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.
Ja, vast wel. Maar aan hoeveel oefening moet ik dan denken volgens jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je met oefening niet redelijk tot goed in seks kunt worden.
Ja, dan gaat mijn spider sense af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wat dus onzin is, ieder persoon is immers anders
[..]
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.
[..]
Niet dus...
[..]
Dat wel, maar weet jij altijd 100% zeker of een vrouw niet een orgasme faked?
Weet jij dat wel dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.
[..]
Niet dus...
[..]
Ik denk ook dat ik nooit echt slecht ben geweest, maar met weinig ervaring kan het meestal stukken beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, anders gaat ze gewoon naar huis
Ja, van een seksgod verwacht je toch wel wat...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van je
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van je
Bijzonder dat je daar dan weer zeker over bent. Als er iets is wat sterk verschilt per vrouw is dat het welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet dus...
[..]
Waarover precies gaan de zorgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik maak me weleens zorgen om m'n steeds minder wordende interesse in seks.
Ja hallo Yv, ik was kapot nadat je me 3 uur lang bereden had.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, van een seksgod verwacht je toch wel wat...
Heb je er een verklaring voor?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Het belangrijkste is je op je gemak voelen bij iemand. Dan kan je heel snel beter worden, vooral als de ander het een beetje goed kan. Geen idee hoeveel oefening.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar aan hoeveel oefening moet ik dan denken volgens jou?
Perfect moment om in het het hele heterogebeuren te stappen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Neequote:
Grote kansquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik nooit echt slecht ben geweest, maar met weinig ervaring kan het meestal stukken beter.
Hhehehehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Perfect moment om in het het hele heterogebeuren te stappen.
Als het niet samen gaat met verminderde interesse in andere activiteiten die je voorheen plezierig vond, zou ik me niet veel zorgen maken. Soms komt libido even op een laag pitje als er niemand in the picture is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Tsja zeg dat dan van te voren. Hier kan ik toch niks mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo Yv, ik was kapot nadat je me 3 uur lang bereden had.
Ik ben ook geen 18 meer.
Ja ik wist toch ook niet dat jij zo onverzadigbaar bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja zeg dat dan van te voren. Hier kan ik toch niks mee.
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.quote:
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.quote:
I know, ik ben vreemdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Bijzonder dat je daar dan weer zeker over bent. Als er iets is wat sterk verschilt per vrouw is dat het welEn wie zegt dat een vrouw niet faked?
Tis echt wel makkelijker om een man te laten komen dan een vrouw. Maar het is over het algemeen duidelijk te merken als een vrouw een orgasme heeft hoor
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat zat ik ook al een beetje te denken. Ik hou hoop. ^^quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het niet samen gaat met verminderde interesse in andere activiteiten die je voorheen plezierig vond, zou ik me niet veel zorgen maken. Soms komt libido even op een laag pitje als er niemand in the picture is.
Dus jij hebt de afgelopen periode heel veel seks gehad?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.
[..]
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.
Dan heb ik ook geen idee waarom het altijd slecht gebleven is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het belangrijkste is je op je gemak voelen bij iemand. Dan kan je heel snel beter worden, vooral als de ander het een beetje goed kan. Geen idee hoeveel oefening.Verre van een expert op dit gebied.
Denk je niet dat het weer zal toenemen als je iemand in je leven hebt op dat gebied?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.
[..]
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.
Leer meesteres?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik ben vreemd![]()
En als je goed oplet merk je dat inderdaad wel. Ik heb gelukkig een erg goede leermeesteres gehad in de vorm van mijn eerste ex
[..]
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...
Wat maakt het slecht dan? De krampen? Dat heeft misschien meer met fysieke conditie dan met ervaring te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen idee waarom het altijd slecht gebleven is.
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?quote:
Nee joh. ^^quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt de afgelopen periode heel veel seks gehad?
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik ben vreemd![]()
En als je goed oplet merk je dat inderdaad wel. Ik heb gelukkig een erg goede leermeesteres gehad in de vorm van mijn eerste ex
[..]
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?
Ja, beetje een anti-climax dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.
Elke vrouw blijft toch anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?
Misschien dat juist. Na een tijdje zakt gewoon de zin weg, komt vanzelf wel weer terug als er interesse is lijkt mijquote:
Nee, niet de krampen. Die waren maar incidenteel. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat maakt het slecht dan? De krampen? Dat heeft misschien meer met fysieke conditie dan met ervaring te maken.
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet de krampen. Die waren maar incidenteel. :$
Meer de beroerde focus en een onbehaaglijk gevoel dat ik geen idee had waar ik mee bezig was.
Dit jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo in van een laag libido als je geen vaste sexpartner hebt. Betekent ook geen frustratie.
Ik doe nog steeds maar watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo in van een laag libido als je geen vaste sexpartner hebt. Betekent ook geen frustratie.
Jawel hoor. De spanningsboog was alleen een beetje kort. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.
Nee, maar dat is wel zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Bij de meeste vrouwen hoef je echt niet goed op te letten hoor! Merk je echt wel!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.
Zeker, net als elke man anders is. Al zijn sommige 'technieken' redelijk algemeen toepasbaar.quote:
Dan maar vluggertjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor. De spanningsboog was alleen een beetje kort. :$
Wijze woorden, maar dat zijn we van je gewendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Mwah, valt wel mee. Maar het hoeft dan wel minder vaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan maar vluggertjes.
Nee, maar lijkt me inderdaad vervelend als dat na veel oefening zo blijft.
Hey Straw.quote:
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.quote:
Typisch dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden, maar dat zijn we van je gewend
Of je even je sekspartners van de afgelopen 36 maanden wilt opsommen. For the record enzo he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Straw.
[..]
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.
Wat is typisch, ik geef hem gewoon gelijkquote:
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je even je sekspartners van de afgelopen 36 maanden wilt opsommen. For the record enzo he.
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is typisch, ik geef hem gewoon gelijk
Yats, Roy en Mur toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.
Ik ben duidelijk niet iedereenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.
Deed het pijn omdat het waar was?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is overrated.
Gewoon samen in bed quizjes doen toch.
Op werk vertelde ik hoeveel punten ik met quizzen had en toen vonden ze dat ik geen leven had.
quote:
Wow, hard.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.quote:
Wow, wat is deze?quote:
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.quote:
Afvallen: De Kaneel-methode.quote:
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.quote:
Zeven.quote:
ik niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
[..]
Afvallen: De Kaneel-methode.
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul benquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dwergen?quote:
Promiscue is ze he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
Netjes. Ik probeer het ook, maar het lukt me vaak niet langer dan 3 dagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben trouwens wel weer goed bezig met gezond eten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
'De discussie' wordt niet alleen door jou bepaald, gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Da's meer dan ik in mijn hele leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
JE BENT EEN OUDE LUL!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul ben
Ik zou het zelf iets minder net verwoorden, maar jaquote:
Jij hebt een kaal hoofd.quote:
Nu voel ik me promiscuequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's meer dan ik in mijn hele leven.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zet mijn glas even weg nu.quote:
Je leeftijd boeit me niet. Ik zou ouder kunnen daten. Daar ligt het namelijk ook niet aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul ben
[..]
Dwergen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
NEE
Geen kleine kinderen pesten héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je leeftijd boeit me niet. Ik zou ouder kunnen daten. Daar ligt het namelijk ook niet aan.
Jij bent ook iets ouder dan Loka natuurlijk.quote:
Er kan er nog wel een bij toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's meer dan ik in mijn hele leven.
Ik zit nu op dag twee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes. Ik probeer het ook, maar het lukt me vaak niet langer dan 3 dagen.
Neequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bied mensen graag een nieuw perspectief op zichzelf.
Wat is hiermee?quote:
Ik voel me gevleid, maar ik ben voorzien. :$quote:
Oh... Ja... Als je het zo bekijkt ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook iets ouder dan Loka natuurlijk.
[..]
Er kan er nog wel een bij toch?
Ik hoop het de komende 36 maanden ook bij één te houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Myraela het volgende:
Maar één de afgelopen 36 maanden.Jeetje, dat had ik 36 maanden geleden echt niet verwacht.
Mannelijk wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dat is super mannelijk en sexy ja
Me likequote:
Hm, vind haar niet echt bijzonder.quote:
Dan mijn oprechte dankquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben voorzien. :$
Dat gaat vast wel goed komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Fera het volgende:
Ik hoop het de komende 36 maanden ook bij één te houden.
Hoe...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het de komende 36 maanden ook bij één te houden.
Ik moet mezelf trouwens corrigeren, het waren er vier.
Wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Fera het volgende:
Ik moet mezelf trouwens corrigeren, het waren er vier.
Ik weet nu wel Antananarivo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zodra je de hoofdstedenquiz compleet hebt, msischien.
Nu wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh please Yv![]()
We weten allemaal dat jij elke dag sopt op mijn fobo
Ga zo door, ik zal je elke hoofdstad aantrekkelijker gaan vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow
[..]
Ik weet nu wel Antananarivo.
Wauwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga zo door, ik zal je elke hoofdstad aantrekkelijker gaan vinden.
Glijden ze van hun stoel nu?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Mijn collega's in het kantoor hebben het over geile appjes die ze van vriendjes krijgen
Ik denk dat ik maar even ga werken!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Mijn collega's in het kantoor hebben het over geile appjes die ze van vriendjes krijgen
"Podgorica"quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga zo door, ik zal je elke hoofdstad aantrekkelijker gaan vinden.
Wauw, haha, dat soort verhalen heb ik nog nooit van collega's gehoord. Niet eens van vrienden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
quote:
Trio gehad.quote:
Ken je Ngerulmud ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Podgorica"
Hmm, ja, ga door.
"Sana'a"
Hnngg, niet stoppen nu!
"Ngerulmud"
Ooooowww, hnngg!
Niet hoe je het moet schrijven, dus ik zocht hem even op om indruk op je te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je Ngerulmud ja?
Die vergat ik telkens.
Des te meer voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, vind haar niet echt bijzonder.
Geef me je nummer en ik stuur je wel watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Dan gaat het hard jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook op een positieve manier nog iemand bij komen. Maar dat terzijde.
[..]
Trio gehad.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet hoe je het moet schrijven, dus ik zocht hem even op om indruk op je te maken.
Hear hear.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we trouwens alsjeblieft eens ophouden met "seks" fout te schrijven?
Het is niet zo moeilijk om correct Nederlands te typen toch?
Ervaring rijker?quote:
Een ex en een date. Valt mee toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaat het hard ja
Maar die andere twee dan he...
Ik doe mezelf. Do the mathquote:
Wanneer is er sprake van oud?quote:
Vanaf een jaartje of 22quote:
Eens.quote:
quote:
Even eenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef aeque het volgende:
Even eenvoor mijzelf. Zit zowaar alleen in de bioscoop.
Even huilen.quote:
Welke film?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef aeque het volgende:
Fas godverdomme kom nou eens. Ik wil je knuffelenquote:
quote:
JULLIE ZIJN HASKE JONG UND HIP UND JONG VAN GEESTquote:
Ja, dat zeg je nuquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
JULLIE ZIJN HASKE JONG UND HIP UND JONG VAN GEEST
Ik ga vast Olaz kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef aeque het volgende:
Mietjequote:
Je weet het wanneer ik je teder door je haren strijkquote:
Maar wel in een verzakt en verrimpeld lichaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Alleen als ik het van je af mag likkenquote:
Veel plezier bij avengers!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef aeque het volgende:
Daar is het te duur voor. Dan koop ik wel slagroom.quote:
De jouwe ja :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Je weet het wanneer ik je teder door je haren strijk
LAAT MIJN LIEVE SCHATJEBISJES ALEAUNE EHquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel in een verzakt en verrimpeld lichaam.
Yoghurt, Feer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is het te duur voor. Dan koop ik wel slagroom.
Je noemde ons net zelf oudquote:
Vooruitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is het te duur voor. Dan koop ik wel slagroom.
:$quote:
Ja, je komt nooit zodat ik er nooit achter kan komenquote:
Niet waarquote:
Met of zonder smaakje?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet waar
Ily guys
Ik ben slechts aan het reflecteren
Precies.quote:
Dat hoop ik voorlopig nog even niet voor jequote:
Perziksmaak.quote:
Dat kan ik alleen bepalen in relatie tot de jaren ervoorquote:
Maar wel superlekker.quote:
Oma Lolaquote:
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik voorlopig nog even niet voor je
Die is wel machtig lekker.quote:
Even aan Straw vragen of dat echt slecht is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is wel machtig lekker.
Lang geleden dat ik überhaupt yoghurt met smaak gegeten heb. :$
Beetje dezelfde trend. 1 per jaar ongeveer. Met één uitschieter in 2010, maar daar praat ik liever niet over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen bepalen in relatie tot de jaren ervoor
De helft + nog iets toch? 7?quote:
Zit vaak wel veel suiker in.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even aan Straw vragen of dat echt slecht is.
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje dezelfde trend. 1 per jaar ongeveer. Met één uitschieter in 2010, maar daar praat ik liever niet over.
Nee, da's de minimum leeftijd om te neuken.quote:
Bewijsquote:
Vintage bitch, vintage!quote:
Ik sla m'n arm wel om je heen. There there. You can tell ol' missyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje dezelfde trend. 1 per jaar ongeveer. Met één uitschieter in 2010, maar daar praat ik liever niet over.
Daar kun je prima het maximum van maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, da's de minimum leeftijd om te neuken.
Foto van mijn erectie die spontaan opkwam toen ik even aan haar naakte lichaam dacht, is naar je onderweg.quote:
Kom je tof doen danquote:
Stomme dingen gedaan. Laten we het daar maar op houden. Maar goed, dat is alweer vijf jaar geleden. Sindsdien niet meer gebeurd. Gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sla m'n arm wel om je heen. There there. You can tell ol' missy
Godverquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van mijn erectie die spontaan opkwam toen ik even aan haar naakte lichaam dacht, is naar je onderweg.
Retro, vintage, antiek... Past me allemaal primaquote:
Tof doen? Ben je een Belg ofzo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken
Noem je me nou een dik werkpaard?quote:
Lief und cookiesquote:
Leven = lerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme dingen gedaan. Laten we het daar maar op houden. Maar goed, dat is alweer vijf jaar geleden. Sindsdien niet meer gebeurd. Gaat ook niet meer gebeuren.
Precies.quote:
Past me ook ja.quote:
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.quote:
Wie het hoefijzer past...quote:
Ik heb mn rollator ook maar vast besteldquote:
Lekker samen breien met de damesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.
En nu lekker burgerlijk voor de rest van je levenquote:
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even aan Straw vragen of dat echt slecht is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.
Ik denk dat ik voor een scootmobiel ga. Lekker lui.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mn rollator ook maar vast besteld
Hehe. Op dat gebied misschien wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nu lekker burgerlijk voor de rest van je leven
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik voor een scootmobiel ga. Lekker lui.Mag wel op m'n oude dag.
Ik vind ze vies overigens. Vooral die met stukjes erinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.
Maar wel lekker.
Vind ik eng ja :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef Dqod het volgende:
Ja, je komt nooit zodat ik er nooit achter kan komen
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.quote:
Trekt de broek uitquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.
Maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Op alle gebied joh. Join the dark side. Is zo fijn hierquote:
Traplift inbouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoor
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit vaak wel veel suiker in.Ik gooi gewoon zelf fruit er doorheen.
Goede! Even onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kwark en banaan blenderen, zoveel lekkerder dan bananenkwark uit de supermarkt.
Ik heb m'n kuisheidsgordel al uit het stof getrokken voor jequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoor
De volgende keer dat je komt eten, maak ik cous-cous met kikkererwten salade voor jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:03 schreef Fera het volgende:
Mmmm, couscous. Zelfs met niks erbij is dat nog heerlijk.
Blenders zijn awesome.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kwark en banaan blenderen, zoveel lekkerder dan bananenkwark uit de supermarkt.
Gelukkig heb ik mn rummikub nog. Ga je mee rummikubben? In een stoel, met een kussen in onze rug, een deken over onze schoot, sloffen en een kopje thee?quote:
Volgaarnequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn rummikub nog. Ga je mee rummikubben? In een stoel, met een kussen in onze rug, een deken over onze schoot, sloffen en een kopje thee?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je komt eten, maak ik cous-cous met kikkererwten salade voor je
Diepvriesfruitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Of het op smaak brengen met een klodder van mijn favo bosbessenjam en garneren met bosbesjes. :$
Wat is dezequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Idd, tegen die tijd is hij een vies oud vrouwtjequote:
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb perziken, appels, bananen en kiwi gekochtEn yoghurt
Morgenochtend maak ik me weer een lekkere smoothie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef Dqod het volgende:
Maarre. Ik ga een meikever als huisdier nemen en ik noem hem of haar (maakt me geen reet uit) Bellatrix
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?quote:
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt echt heel schattig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het ook over eiwitrijke yoghurt of kwarkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kunnen niet op tegen Fage kwark.>10 gr eiwit per 100 gr
Ben bang van wel ja. Nou ja... 'Bang'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.
Alleen voor begeerlijke vrouwen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, Feer ik bedacht me net nog dat ik wilde reageren over dat je naar de markt was geweest.
Op zaterdag in de middag is het fruit en groenten een stuk goedkoper, he? Dan willen ze hun laatste resten dumpen dus betaal je weinig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.
Pist een beer in het bos? :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen voor begeerlijke vrouwen toch?
Het is vaak zat ook duurder hoor. Hangt van de kraam, het seizoen etc. af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.![]()
Smaakt trouwens lekker in koud water met citroen. Heb een fles in de koelkast staan.
Ik heb even vluchtig gekeken. Er waren ook meerdere kramen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak zat ook duurder hoor. Hangt van de kraam, het seizoen etc. af.
Voor bosjes kruiden enzo zou ik eerder naar de Turkse super gaan dan naar de markt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.![]()
Smaakt trouwens lekker in koud water met citroen. Heb een fles in de koelkast staan.
Mag hij naar buiten ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
Ben een meet met badtripbob aan het plannen. Wel spannend
Ik kwam er meer bij toeval en zag het toen liggen. :$ Turkse super heb ik nog niet gespot eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor bosjes kruiden enzo zou ik eerder naar de Turkse super gaan dan naar de markt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Plaatje linkt niet
http://www.collegehumor.com/post/62210/this-is-so-funny
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
Ben een meet met badtripbob aan het plannen. Wel spannend
Waar willen ze je op screenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet dus alles tijdens bezoekuur plannen. En screening ondergaan.
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD picsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.In plaats van een roos op jullie eerste date.
Voor mannelijk of vrouwelijk schoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD pics
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam er meer bij toeval en zag het toen liggen. :$ Turkse super heb ik nog niet gespot eigenlijk.
Ik ging net ook huilen toen mijn cornetto op wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef Dqod het volgende:
Ik ga aan mijn laatste Magnum Pink beginnen. En straks als ie op is huilen natuurljik
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD pics
Kom in mijn armen babequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging net ook huilen toen mijn cornetto op was
Dit ja. Heb echt het idee dat het het hier soms bijna weggeven. Munt (voor thee) 0.95 per kilo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.
En ze hebben bijna alles wel.
Hij zit nu in het buitenland, he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet dus alles tijdens bezoekuur plannen. En screening ondergaan.
Zal eens kijken waar die zit. Maar goed, 1,25 voor een muntboeket vond ik sowieso wel een goede deal. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.
En ze hebben bijna alles wel.
Of een romantisch origamikunstwerkje, gemaakt van een zakdoek vol zaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.In plaats van een roos op jullie eerste date.
Ik was een beetje boos op mezelf dat ik uit zelfbescherming maar 1 cornetto heb gehaald en niet gewoon meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |