Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
De mannelijke staat van opwinding en het orgasme uit zich iets duidelijker dan het vrouwelijke...Ietsjes maar
quote:
Wat dus onzin is, ieder persoon is immers andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als je dat niet merkt ga je je dus zorgen maken.
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zegt 2 post daarboven dat je ook nooit aan je eigen kunnen twijfelt. Misschien vonden ze jou ook wel ruk....
Hihi ruk...
Niet dus...quote:
Dat wel, maar weet jij altijd 100% zeker of een vrouw niet een orgasme faked?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.
De rukpostquote:
Precies, anders gaat ze gewoon naar huisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het ook snel genoeg duidelijk of ze het fijn vind wat je doet.
Ja, vast wel. Maar aan hoeveel oefening moet ik dan denken volgens jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je met oefening niet redelijk tot goed in seks kunt worden.
Ja, dan gaat mijn spider sense af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wat dus onzin is, ieder persoon is immers anders
[..]
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.
[..]
Niet dus...
[..]
Dat wel, maar weet jij altijd 100% zeker of een vrouw niet een orgasme faked?
Weet jij dat wel dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, al betwijfel ik dat. Gek genoeg is dat een van de weinige dingen waar ik niet onzeker over ben.
[..]
Niet dus...
[..]
Ik denk ook dat ik nooit echt slecht ben geweest, maar met weinig ervaring kan het meestal stukken beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, anders gaat ze gewoon naar huis
Ja, van een seksgod verwacht je toch wel wat...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van je
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toen best wel lullig van je
Bijzonder dat je daar dan weer zeker over bent. Als er iets is wat sterk verschilt per vrouw is dat het welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet dus...
[..]
Waarover precies gaan de zorgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik maak me weleens zorgen om m'n steeds minder wordende interesse in seks.
Ja hallo Yv, ik was kapot nadat je me 3 uur lang bereden had.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, van een seksgod verwacht je toch wel wat...
Heb je er een verklaring voor?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik maak me weleens zorgen om m'n steeds minder wordende interesse in seks.
Het belangrijkste is je op je gemak voelen bij iemand. Dan kan je heel snel beter worden, vooral als de ander het een beetje goed kan. Geen idee hoeveel oefening.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar aan hoeveel oefening moet ik dan denken volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |