quote:
Wow, hard.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.quote:
Wow, wat is deze?quote:
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.quote:
Afvallen: De Kaneel-methode.quote:
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.quote:
Zeven.quote:
ik niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
[..]
Afvallen: De Kaneel-methode.
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul benquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dwergen?quote:
Promiscue is ze he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
Netjes. Ik probeer het ook, maar het lukt me vaak niet langer dan 3 dagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben trouwens wel weer goed bezig met gezond eten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
'De discussie' wordt niet alleen door jou bepaald, gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Da's meer dan ik in mijn hele leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
JE BENT EEN OUDE LUL!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul ben
Ik zou het zelf iets minder net verwoorden, maar jaquote:
Jij hebt een kaal hoofd.quote:
Nu voel ik me promiscuequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's meer dan ik in mijn hele leven.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |