Dit jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo in van een laag libido als je geen vaste sexpartner hebt. Betekent ook geen frustratie.
Ik doe nog steeds maar watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo in van een laag libido als je geen vaste sexpartner hebt. Betekent ook geen frustratie.
Jawel hoor. De spanningsboog was alleen een beetje kort. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.
Nee, maar dat is wel zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Bij de meeste vrouwen hoef je echt niet goed op te letten hoor! Merk je echt wel!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.
Zeker, net als elke man anders is. Al zijn sommige 'technieken' redelijk algemeen toepasbaar.quote:
Dan maar vluggertjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor. De spanningsboog was alleen een beetje kort. :$
Wijze woorden, maar dat zijn we van je gewendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
Mwah, valt wel mee. Maar het hoeft dan wel minder vaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan maar vluggertjes.
Nee, maar lijkt me inderdaad vervelend als dat na veel oefening zo blijft.
Hey Straw.quote:
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.quote:
Typisch dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden, maar dat zijn we van je gewend
Of je even je sekspartners van de afgelopen 36 maanden wilt opsommen. For the record enzo he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Straw.
[..]
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.
Wat is typisch, ik geef hem gewoon gelijkquote:
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je even je sekspartners van de afgelopen 36 maanden wilt opsommen. For the record enzo he.
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is typisch, ik geef hem gewoon gelijk
Yats, Roy en Mur toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die vraag zou Faxie nog 'ja' kunnen zeggen. Niet erg specifiek.
Ik ben duidelijk niet iedereenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar die zijn bij iedereen wel bekend.
Deed het pijn omdat het waar was?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks is overrated.
Gewoon samen in bed quizjes doen toch.
Op werk vertelde ik hoeveel punten ik met quizzen had en toen vonden ze dat ik geen leven had.
quote:
Wow, hard.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.quote:
Wow, wat is deze?quote:
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.quote:
Afvallen: De Kaneel-methode.quote:
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, heel spectaculair is het allemaal niet. Het zijn er ook maar drie.
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.quote:
Zeven.quote:
ik niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een vaderlijk hoofd. :$ No offense.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
[..]
Afvallen: De Kaneel-methode.
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul benquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dwergen?quote:
Promiscue is ze he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
Netjes. Ik probeer het ook, maar het lukt me vaak niet langer dan 3 dagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben trouwens wel weer goed bezig met gezond eten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat jij beter was in quizzen als de hoofdsteden en presidenten en toen waren ze blij voor me dat ik iemand als jou had.
'De discussie' wordt niet alleen door jou bepaald, gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nogal een open deur (en totaal niet waar de discussie over ging trouwens) en daar ben jij kampioen in.
Da's meer dan ik in mijn hele leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Meer dan mijn gemiddelde van de afgelopen 3 jaar anders
JE BENT EEN OUDE LUL!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul ben
Ik zou het zelf iets minder net verwoorden, maar jaquote:
Jij hebt een kaal hoofd.quote:
Nu voel ik me promiscuequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's meer dan ik in mijn hele leven.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feer, ik kan niet eens fatsoenlijk drinken door jouw posts, ik moet steeds lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |