Perfect moment om in het het hele heterogebeuren te stappen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ik maak me weleens zorgen om m'n steeds minder wordende interesse in seks.
Neequote:
Grote kansquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik nooit echt slecht ben geweest, maar met weinig ervaring kan het meestal stukken beter.
Hhehehehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Perfect moment om in het het hele heterogebeuren te stappen.
Als het niet samen gaat met verminderde interesse in andere activiteiten die je voorheen plezierig vond, zou ik me niet veel zorgen maken. Soms komt libido even op een laag pitje als er niemand in the picture is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Tsja zeg dat dan van te voren. Hier kan ik toch niks mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo Yv, ik was kapot nadat je me 3 uur lang bereden had.
Ik ben ook geen 18 meer.
Ja ik wist toch ook niet dat jij zo onverzadigbaar bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja zeg dat dan van te voren. Hier kan ik toch niks mee.
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.quote:
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.quote:
I know, ik ben vreemdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Bijzonder dat je daar dan weer zeker over bent. Als er iets is wat sterk verschilt per vrouw is dat het welEn wie zegt dat een vrouw niet faked?
Tis echt wel makkelijker om een man te laten komen dan een vrouw. Maar het is over het algemeen duidelijk te merken als een vrouw een orgasme heeft hoor
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat zat ik ook al een beetje te denken. Ik hou hoop. ^^quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het niet samen gaat met verminderde interesse in andere activiteiten die je voorheen plezierig vond, zou ik me niet veel zorgen maken. Soms komt libido even op een laag pitje als er niemand in the picture is.
Dus jij hebt de afgelopen periode heel veel seks gehad?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.
[..]
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.
Dan heb ik ook geen idee waarom het altijd slecht gebleven is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het belangrijkste is je op je gemak voelen bij iemand. Dan kan je heel snel beter worden, vooral als de ander het een beetje goed kan. Geen idee hoeveel oefening.Verre van een expert op dit gebied.
Denk je niet dat het weer zal toenemen als je iemand in je leven hebt op dat gebied?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik en een eventuele partner niet in dezelfde mate seks willen en ik kan wel genieten van opgewonden zijn, maar dat wordt steeds minder.
[..]
Misschien vergelijkbaar met eten waar je na een tijdje op afgegeten raakt.
Leer meesteres?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik ben vreemd![]()
En als je goed oplet merk je dat inderdaad wel. Ik heb gelukkig een erg goede leermeesteres gehad in de vorm van mijn eerste ex
[..]
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...
Wat maakt het slecht dan? De krampen? Dat heeft misschien meer met fysieke conditie dan met ervaring te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen idee waarom het altijd slecht gebleven is.
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?quote:
Nee joh. ^^quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt de afgelopen periode heel veel seks gehad?
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik ben vreemd![]()
En als je goed oplet merk je dat inderdaad wel. Ik heb gelukkig een erg goede leermeesteres gehad in de vorm van mijn eerste ex
[..]
Waarom? Als je er geen zin in hebt heb je geen zin...
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?
Ja, beetje een anti-climax dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zag jou vastgebonden voor me met een meesteres in het leer.
Elke vrouw blijft toch anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, zo noem je dat toch? Iemand waar je samen dingen mee leert/ontdekt en die jou dingen leert (en andersom)?
Misschien dat juist. Na een tijdje zakt gewoon de zin weg, komt vanzelf wel weer terug als er interesse is lijkt mijquote:
Nee, niet de krampen. Die waren maar incidenteel. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat maakt het slecht dan? De krampen? Dat heeft misschien meer met fysieke conditie dan met ervaring te maken.
Oh, je kon er dus niet goed in opgaan? Ik had dat alleen de eerste keren. Dat ik maar 'wat deed'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet de krampen. Die waren maar incidenteel. :$
Meer de beroerde focus en een onbehaaglijk gevoel dat ik geen idee had waar ik mee bezig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |