NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zet mijn glas even weg nu.quote:
Je leeftijd boeit me niet. Ik zou ouder kunnen daten. Daar ligt het namelijk ook niet aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed...Ik ga maar even weg denk ik. Je bent al de tweede die dat zegt. Zeg dan gewoon dat ik een ouwe lul ben
[..]
Dwergen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
NEE
Geen kleine kinderen pesten héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je leeftijd boeit me niet. Ik zou ouder kunnen daten. Daar ligt het namelijk ook niet aan.
Jij bent ook iets ouder dan Loka natuurlijk.quote:
Er kan er nog wel een bij toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's meer dan ik in mijn hele leven.
Ik zit nu op dag twee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes. Ik probeer het ook, maar het lukt me vaak niet langer dan 3 dagen.
Neequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bied mensen graag een nieuw perspectief op zichzelf.
Wat is hiermee?quote:
Ik voel me gevleid, maar ik ben voorzien. :$quote:
Oh... Ja... Als je het zo bekijkt ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook iets ouder dan Loka natuurlijk.
[..]
Er kan er nog wel een bij toch?
Ik hoop het de komende 36 maanden ook bij één te houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Myraela het volgende:
Maar één de afgelopen 36 maanden.Jeetje, dat had ik 36 maanden geleden echt niet verwacht.
Mannelijk wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dat is super mannelijk en sexy ja
Me likequote:
Hm, vind haar niet echt bijzonder.quote:
Dan mijn oprechte dankquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben voorzien. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |