Daar kun je prima het maximum van maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, da's de minimum leeftijd om te neuken.
Foto van mijn erectie die spontaan opkwam toen ik even aan haar naakte lichaam dacht, is naar je onderweg.quote:
Kom je tof doen danquote:
Stomme dingen gedaan. Laten we het daar maar op houden. Maar goed, dat is alweer vijf jaar geleden. Sindsdien niet meer gebeurd. Gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sla m'n arm wel om je heen. There there. You can tell ol' missy
Godverquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van mijn erectie die spontaan opkwam toen ik even aan haar naakte lichaam dacht, is naar je onderweg.
Retro, vintage, antiek... Past me allemaal primaquote:
Tof doen? Ben je een Belg ofzo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken
Noem je me nou een dik werkpaard?quote:
Lief und cookiesquote:
Leven = lerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme dingen gedaan. Laten we het daar maar op houden. Maar goed, dat is alweer vijf jaar geleden. Sindsdien niet meer gebeurd. Gaat ook niet meer gebeuren.
Precies.quote:
Past me ook ja.quote:
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.quote:
Wie het hoefijzer past...quote:
Ik heb mn rollator ook maar vast besteldquote:
Lekker samen breien met de damesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.
En nu lekker burgerlijk voor de rest van je levenquote:
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even aan Straw vragen of dat echt slecht is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben me al op bejaardencentra aan het oriënteren.
Ik denk dat ik voor een scootmobiel ga. Lekker lui.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mn rollator ook maar vast besteld
Hehe. Op dat gebied misschien wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nu lekker burgerlijk voor de rest van je leven
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik voor een scootmobiel ga. Lekker lui.Mag wel op m'n oude dag.
Ik vind ze vies overigens. Vooral die met stukjes erinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.
Maar wel lekker.
Vind ik eng ja :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef Dqod het volgende:
Ja, je komt nooit zodat ik er nooit achter kan komen
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.quote:
Trekt de broek uitquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yoghurt en kwark met smaakjes zijn altijd slecht want bomvol suiker.
Maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Op alle gebied joh. Join the dark side. Is zo fijn hierquote:
Traplift inbouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoor
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit vaak wel veel suiker in.Ik gooi gewoon zelf fruit er doorheen.
Goede! Even onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kwark en banaan blenderen, zoveel lekkerder dan bananenkwark uit de supermarkt.
Ik heb m'n kuisheidsgordel al uit het stof getrokken voor jequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet ook maar kijken naar een huisje op de begane grond. Dit huis met 2 trappen kan op mijn leeftijd niet meer hoor
De volgende keer dat je komt eten, maak ik cous-cous met kikkererwten salade voor jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:03 schreef Fera het volgende:
Mmmm, couscous. Zelfs met niks erbij is dat nog heerlijk.
Blenders zijn awesome.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kwark en banaan blenderen, zoveel lekkerder dan bananenkwark uit de supermarkt.
Gelukkig heb ik mn rummikub nog. Ga je mee rummikubben? In een stoel, met een kussen in onze rug, een deken over onze schoot, sloffen en een kopje thee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |