Volgaarnequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn rummikub nog. Ga je mee rummikubben? In een stoel, met een kussen in onze rug, een deken over onze schoot, sloffen en een kopje thee?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je komt eten, maak ik cous-cous met kikkererwten salade voor je
Diepvriesfruitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Of het op smaak brengen met een klodder van mijn favo bosbessenjam en garneren met bosbesjes. :$
Wat is dezequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Idd, tegen die tijd is hij een vies oud vrouwtjequote:
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb perziken, appels, bananen en kiwi gekochtEn yoghurt
Morgenochtend maak ik me weer een lekkere smoothie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef Dqod het volgende:
Maarre. Ik ga een meikever als huisdier nemen en ik noem hem of haar (maakt me geen reet uit) Bellatrix
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?quote:
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt echt heel schattig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het ook over eiwitrijke yoghurt of kwarkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kunnen niet op tegen Fage kwark.>10 gr eiwit per 100 gr
Ben bang van wel ja. Nou ja... 'Bang'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.
Alleen voor begeerlijke vrouwen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, Feer ik bedacht me net nog dat ik wilde reageren over dat je naar de markt was geweest.
Op zaterdag in de middag is het fruit en groenten een stuk goedkoper, he? Dan willen ze hun laatste resten dumpen dus betaal je weinig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.
Pist een beer in het bos? :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen voor begeerlijke vrouwen toch?
Het is vaak zat ook duurder hoor. Hangt van de kraam, het seizoen etc. af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.![]()
Smaakt trouwens lekker in koud water met citroen. Heb een fles in de koelkast staan.
Ik heb even vluchtig gekeken. Er waren ook meerdere kramen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak zat ook duurder hoor. Hangt van de kraam, het seizoen etc. af.
Voor bosjes kruiden enzo zou ik eerder naar de Turkse super gaan dan naar de markt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Hoewel ik het sowieso wel goedkoop vond vergeleken met de super. En het zag er tien keer lekkerder uit. Bijvoorbeeld een grote bos munt gekocht voor 1,25. Daar heb je in de supermarkt een paar takjes voor.![]()
Smaakt trouwens lekker in koud water met citroen. Heb een fles in de koelkast staan.
Mag hij naar buiten ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
Ben een meet met badtripbob aan het plannen. Wel spannend
Ik kwam er meer bij toeval en zag het toen liggen. :$ Turkse super heb ik nog niet gespot eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor bosjes kruiden enzo zou ik eerder naar de Turkse super gaan dan naar de markt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Plaatje linkt niet
http://www.collegehumor.com/post/62210/this-is-so-funny
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
Ben een meet met badtripbob aan het plannen. Wel spannend
Waar willen ze je op screenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet dus alles tijdens bezoekuur plannen. En screening ondergaan.
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD picsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.In plaats van een roos op jullie eerste date.
Voor mannelijk of vrouwelijk schoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD pics
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam er meer bij toeval en zag het toen liggen. :$ Turkse super heb ik nog niet gespot eigenlijk.
Ik ging net ook huilen toen mijn cornetto op wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef Dqod het volgende:
Ik ga aan mijn laatste Magnum Pink beginnen. En straks als ie op is huilen natuurljik
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
En een nieuwe fototoestel voor zijn KPD pics
Kom in mijn armen babequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging net ook huilen toen mijn cornetto op was
Dit ja. Heb echt het idee dat het het hier soms bijna weggeven. Munt (voor thee) 0.95 per kilo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.
En ze hebben bijna alles wel.
Hij zit nu in het buitenland, he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet dus alles tijdens bezoekuur plannen. En screening ondergaan.
Zal eens kijken waar die zit. Maar goed, 1,25 voor een muntboeket vond ik sowieso wel een goede deal. :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruiden bij de Turk (vooral gedroogde) zijn meestal spotgoedkoop.
En ze hebben bijna alles wel.
Of een romantisch origamikunstwerkje, gemaakt van een zakdoek vol zaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem even een kunstgebitje voor hem mee.In plaats van een roos op jullie eerste date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |