Volgaarnequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn rummikub nog. Ga je mee rummikubben? In een stoel, met een kussen in onze rug, een deken over onze schoot, sloffen en een kopje thee?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je komt eten, maak ik cous-cous met kikkererwten salade voor je
Diepvriesfruitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Of het op smaak brengen met een klodder van mijn favo bosbessenjam en garneren met bosbesjes. :$
Wat is dezequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Idd, tegen die tijd is hij een vies oud vrouwtjequote:
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb perziken, appels, bananen en kiwi gekochtEn yoghurt
Morgenochtend maak ik me weer een lekkere smoothie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat neem ik me soms ook voor, en dan krijg ik 's nachts honger en vreet al mijn fruit op.
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef Dqod het volgende:
Maarre. Ik ga een meikever als huisdier nemen en ik noem hem of haar (maakt me geen reet uit) Bellatrix
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?quote:
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kakkerlakken, die ik zo train dat ze me knabbeltjes uit de keuken brengen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt echt heel schattig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het ook over eiwitrijke yoghurt of kwarkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kunnen niet op tegen Fage kwark.>10 gr eiwit per 100 gr
Ben bang van wel ja. Nou ja... 'Bang'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pijnlijke confrontatie met de waarheid?
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga je echt geen knabbeltjes brengen.
Alleen voor begeerlijke vrouwen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan wonen en cursussen beginnen voor mensen die dat ook willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |