Wat mij betreft zou het zelfs eerder mogen, zo enorm lang blijft het sowieso niet warmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe laat op CS ook om 15 uur of juist net daarvoor?
En waar op cs?
En HW, sta jij daar dan of ben jij juist al op t vondelpark?
om antwoord zeker te geven, ik heb ook altijd vrij traject gehad, ja het werkt indien het ook voor (een deel van) dat traject Is reis je dat (deel van het) traject gratis. Is het buiten je traject komt het geld erbij op je maandfactuur dat afgeschreven wordt.quote:
Oh ja dat was ik bijna vergetenquote:
Krijg je van mij 2,50 extraquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom kost het ineens nog maar 7,50? Ik wil op vakantie ja.
Hmmm, wist ik niet. Maar ik heb nu een Altijd Vrij en die is niet traject gebonden volgens mij. En ik heb vervoer nu dus ik hoef niet met de treinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om antwoord zeker te geven, ik heb ook altijd vrij traject gehad, ja het werkt indien het ook voor (een deel van) dat traject Is reis je dat (deel van het) traject gratis. Is het buiten je traject komt het geld erbij op je maandfactuur dat afgeschreven wordt.
Ik zeg doenquote:
altijd vrij Is inderdaad altijd vrij, overal ja. Ik heb nu zelf dal vrij dus reis zaterdag ook gratis mocht ik daadwerkelijk komen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmmm, wist ik niet. Maar ik heb nu een Altijd Vrij en die is niet traject gebonden volgens mij. En ik heb vervoer nu dus ik hoef niet met de trein
Ahw, wil kleine Art uit de zon zitten? Mag wel hoor, samen met Straw achter mijn brede rugquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
De GVRDient ook als beschutting.
Gewoon komen. Ik neem de zon mee dus die moet je echt daar komen halen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
altijd vrij Is inderdaad altijd vrij, overal ja. Ik heb nu zelf dal vrij dus reis zaterdag ook gratis mocht ik daadwerkelijk komen.
Mooie wandelingquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgennacht pogen 40km te lopen dus of ik kom hangt ook n beetje af hoe ik me zaterdag voel
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ahw, wil kleine Art uit de zon zitten? Mag wel hoor, samen met Straw achter mijn brede rug
quote:
Miss omdat ie tijnbrein heet?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb voor nu alleen de "zeker" mensen een PM gestuurd, alleen de box van teinbrein is niet beschikbaar.
Oopsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oops.
Dat zou een reden kunnen zijn ja.
Opzich zit het niet in de planning, maar is ook geen enkel probleem eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:57 schreef Cue_ het volgende:
Doenw e vanaf CS ook werst rondje appie of zit die niet in de tour?
Anders sjouw ik als we toch al langs de appie gaan of sjouw ik niet als we er niet eens langsgaan
Och ik haal mn drank toch ergens anders, dus als jij t vlees ook ergens anders haalt lijkt t me niet nodigquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zit het niet in de planning, maar is ook geen enkel probleem eigenlijk. Alleen halen wij dus wel het vlees ergens anders, das qua prijs gewoon veel gunstiger
.
Maar we kunnen best even snel naar de AH voor wat randzaken die we dan idd niet mee hoeven te zeulen.
Allemaal prima, en we kunnen altijd nog kijken hoe en wat op de dag zelfquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik haal mn drank toch ergens anders, dus als jij t vlees ook ergens anders haalt lijkt t me niet nodig
Dat sowieso.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal prima, en we kunnen altijd nog kijken hoe en wat op de dag zelf.
Mag hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Was just for the info. Not being the controlfreak
Ik heb niks gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb voor nu alleen de "zeker" mensen een PM gestuurd, alleen de box van teinbrein is niet beschikbaar.
Dan stuur ik hem jequote:
Dan krijg je blosjes van Artquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dan krijg ik geen zonneblosjes op mijn wangen.
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Inmiddels verstuurd en aangepast in de OP.
Sorry tijn!
quote:
Ik moet wel anders komt Dqodje ook niet.quote:
Nee, ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?quote:
Niet komen en je toch geroepen voelen om er iets over te zeggen:quote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet komen en je toch geroepen voelen om er iets over te zeggen:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:12 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel anders komt Dqodje ook niet.
Vastplakkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef artelligence het volgende:
Wel jammer dat Faxie niet komt. Benieuwd hoe hij in het echt is. Dat hij dan langskomt en zonder iets te zeggen zijn tong uitsteekt ":9"
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef artelligence het volgende:
Wel jammer dat Faxie niet komt. Benieuwd hoe hij in het echt is. Dat hij dan langskomt en zonder iets te zeggen zijn tong uitsteekt ":9"
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting op weer.nl voor Amsterdam is een graadje of 15 en als het goed is droog in ieder geval. Dus het zal niet superwarm zijn, maar als het maar droog is overleven we dat wel denk ik.
DrNick en Silk toegevoegd aan de komerslijst.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.
Niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.
Oeps niet aan gedacht om mijn nicknaam te vermelden. Aan de andere kant jij hebt mij nicknaam ook fout geschrevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik check net mijn rekening, een deel heeft het wel gedaan, maar een paar hebben hun nick niet vermeld, dan heb ik geen idee wie je bent natuurlijk.
Truequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps niet aan gedacht om mijn nicknaam te vermelden. Aan de andere kant jij hebt mij nicknaam ook fout geschrevenIk heb betaald btw.
Heb er cali bijgezetquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik check net mijn rekening, een deel heeft het wel gedaan, maar een paar hebben hun nick niet vermeld, dan heb ik geen idee wie je bent natuurlijk.
Oeps.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Die pleuren we dan op de BBQ vast wel een kannibaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Veel plezier mensen, ik hoop niet dat er een vegetarische beweging op jullie pad kruist.
Zou me niets verbazen, als er daar een paar van rondlopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die pleuren we dan op de BBQ vast wel een kannibaal
Ook onder de Fok!kers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, als er daar een paar van rondlopen.
Ik las dit dus net even iets te laat maar in de pm staat mijn naam inmiddels.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Je kwelt jezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij ook al?![]()
Waarom kwellen jullie me zo?
Geen stress Flips, ik mis ook wel eens ietsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Jij komt ook? Top!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Nog beter als jij ze zelf komt brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
Beetje fris windje nu hier, maar ik stuur wel wat straaltjes zon jullie kant op vast![]()
Duur tripje zou dat wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter als jij ze zelf komt brengen
En dat heb je er zeker niet voor over?quote:
Nope. Dinsdag ben ik weer in het land. Helaas voor julliequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat heb je er zeker niet voor over?
Ja sure. PM komt zo je kant op.quote:
Okidoquote:
Moet lukken nuquote:
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden inquote:
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruiktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden in
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruikt
Verzonden berichten eens legen helptquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volNiet mijn schuld dus
Jammer. Wel een leuke wandeling gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
Jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
quote:
quote:
quote:
Natte worstjes eten danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:37 schreef Fera het volgende:
Ik lees ook 12 graden, af en toe een bui en weinig zon.
Ik mag niet mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Jawelquote:
Stond recht onder die van Loka, maar geeft verder niet. :$ Dank je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JawelMaar ik zag je post niet zo 123
.
Ik stuur jou en Lola nog de PM zo dan.
Nou ja, opzich ben je prima welkom, maar als je dan gewoon bereid bent om je bij het groepje mensen dat naar de AH gaat te voegen hoef je ook geen geld over te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
Tof dat je komtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
OK cool danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Das geen probleem. Twijfel nog wel n beetje om te komen, als ik kom ben ik gewoon 15 uur op station en ga ik mee naar de ah
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Neemt iemand nog plastic mee als in bekertjes?
Tis eerder dat ik t niet hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graag.
Nee joh, zeker niet doen dan, er is altijd wel iets te vinden daar in de buurt, de middenstand is niet gek, we zijn niet de eerstenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis eerder dat ik t niet heb![]()
Dus zit nu te twijfelen om wat glaswerk mee te nemen..
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannenquote:
En straks eten, zuipen en genietenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannen.
Wij hebben een kleed van vuilniszakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Het begint nu idd van motregen naar droog te gaan, hou wel rekening met vochtig gras dus, vuilniszak oid is geen overbodige luxe, ik heb wel iets van afdekzeil (20m2) maar meer kan geen kwaad.
Kurkentrekker heb ik niet maar als je een flesopener nodig hebt wil ik er wel 1 voor je meenemen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Top!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheid
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
heb nog redelijk spierpijn en dan ermee in de kou/nattigheid zitten lijkt me niet heel prettig en het weer lokt ook totaal nietdus veel plezier allemaal.
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
Heb winterjas aan en muts opquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur maken
HW heeft de eerste foto al gemaakt zag ik.quote:
Ja, wacht even.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:17 schreef Bart het volgende:
Kan iemand een screenshot plaatsen van Google maps met een gps locatie of zo? Weet ik waar ik precies moet zijn.
quote:
Optimistquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
quote:
Park was allang leeg hoor, zijn een paar uur voor zonsondergang naar een pub verhuisdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Niemand achter laten in het park vanavond. Scheelt een hoop gezeik
(Veel plezier!)
Nu al jaloers?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
Is al bekend wie de nieuwe stelletjes zijn?
We hebben Aeque ontvoerdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
JaTenzij jij een stelletje gevormd hebt met iemand
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?quote:
Eerst iets met treinenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?
Ow dan heb je niets om jaloers te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
JaTenzij jij een stelletje gevormd hebt met iemand
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?
Nope, de nagel afdrukken zitten nog in het perron ben ik bangquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren de touwen niet stevig genoeg?
Isn't overdoing it a bit when it comes to painful stating domination?quote:
I hope help will be on it's wayquote:
Ik hoor net dat het nu pas begonnen is.quote:
Dominiation can never be "overdone"..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Isn't overdoing it a bit when it comes to painful stating domination?
[..]
I hope help will be on it's way
Logisch welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
Nou, ik vind anders aeque vastbinden aan een trein toch wel een tikje te, hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dominiation can never be "overdone"..
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik vind anders aeque vastbinden aan een trein toch wel een tikje te, hoor
Dqod weer aan het werk?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef aeque het volgende:
Mochten er morgen berichten verschijnen van een verwarde man die bang is voor vrouwen, in het oosten van het land, dan is er een grote kans dat ik dat ben.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef aeque het volgende:
Mochten er morgen berichten verschijnen van een verwarde man die bang is voor vrouwen, in het oosten van het land, dan is er een grote kans dat ik dat ben.
Welnee is niet nodig met mijn celibaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat hij voldoende eenvingerige handschoenen bij zich heeft dan.
Dat slaan we er wel uitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee is niet nodig met mijn celibaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]AfsluitertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You've made your bed, now lie hang in it.
Normen Bates eat your heart outquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zo het idee dat voor sommige mensen deze meet gaat eindigen in een jaren 80 splatter movie...
Goeie meet inderdaad, leuke mensjesquote:
Laat mij er eens buiten he?!quote:
In mijn bed (alleenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu pas? Tijn waar ben je nog heen geweest?
Gelukkigquote:
Was ook top georganiseerd. Met extra dank aan iedereen die heeft lopen bbq'en om de rest van vlees te voorzien.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Hoop dat iedereen zich vermaakt heeft en genoeg verkoold voer heeft gehad.
Was een toffe dag, zowel in het park als de afterparty.
Tnxquote:Op zondag 17 mei 2015 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Was ook top georganiseerd. Met extra dank aan iedereen die heeft lopen bbq'en om de rest van vlees te voorzien.
quote:Op zondag 17 mei 2015 08:52 schreef Harmankardon het volgende:
HW en Ino bedankt voor het regelen van alles, ik heb me uitstekend vermaakt.
Aeque bedankt voor het helpen met de bbq, anders had ik er nu nog gezeten.
Cali en Rokje
quote:Op zondag 17 mei 2015 08:52 schreef Harmankardon het volgende:
Cali en Rokje
Beetje brak nog, is mijn excuusquote:
Afterglow, zullen we het zo noemen? Dat is wat positieverquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Afterglow, zullen we het zo noemen? Dat is wat positiever
Was tofquote:Op zondag 17 mei 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Hoop dat iedereen zich vermaakt heeft en genoeg verkoold voer heeft gehad.
Was een toffe dag, zowel in het park als de afterparty.
Geen dank was geen moeite.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:52 schreef Harmankardon het volgende:
Cali en Rokje
Dit wil ik ook nog even hier zeggen. Speciale dank voor HeatWave en Dable voor de organisatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor zover ik iedereen gesproken heb () vind ik jullie aardige mensen, bedankt voor de gezelligheid
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen uh middag. Was geslaagd gister! En heb niet eens een kater!
Dit ja!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
EL_Thijs trouwens ook bedankt, die heeft minstens evenveel gedaan qua voorbereiding.
Het is wachten op Faxie met z'n smilie...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...
Iets met drank natuurlijk!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Was er drank in het spel?quote:
Was er een spel?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
EL_Thijs trouwens ook bedankt, die heeft minstens evenveel gedaan qua voorbereiding.
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dit ja!![]()
Dankje Thijs voor het compenseren van mijn luiheid.
Werd dat op allemaal op 1 rekening gegooid dan? Dacht dat iedereen voor zichzelf gewoon zijn drankje aan de bar betaaldequote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat er in de kroeg nog een rekening open stond van 86 euro. Iedereen die zich dus spontaan herinnert dat 'ie niet had afgerekend, kan bij HeatWave terecht om het alsnog te betalen. Geldt trouwens ook voor degene die de BBQ niet hebben betaald.![]()
Verder hou ik van jullie.
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt. Blijkbaar zijn mensen zo vrij geweest om daar ook drankjes op te zetten terwijl dat niet de bedoeling was.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd dat op allemaal op 1 rekening gegooid dan? Dacht dat iedereen voor zichzelf gewoon zijn drankje aan de bar betaalde
Als ik dat had geweten had ik meer gedronken op die rekening.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik meer gedronken op die rekening.
Oh, dat is wel lullig jaquote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt. Blijkbaar zijn mensen zo vrij geweest om daar ook drankjes op te zetten terwijl dat niet de bedoeling was.
Gaat ook niet om een drankje of een persoon. Ik vind het gewoon echt een beetje belachelijk en ik heb die rekening niet eens betaald.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja
Yats heeft mijn drankje betaald maar ik neem aan dat hij dat gewoon netjes betaald
Nee snap ik. Gewoon onbeschoft, maar geldt ook voor mensen die kennelijk niet betaald hebben voor bbq, mits goeie redenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gaat ook niet om een drankje of een persoon. Ik vind het gewoon echt een beetje belachelijk en ik heb die rekening niet eens betaald.
Wow, dat is niet zo lief. Vrij veel drankjes ook wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat er in de kroeg nog een rekening open stond van 86 euro. Iedereen die zich dus spontaan herinnert dat 'ie niet had afgerekend, kan bij HeatWave terecht om het alsnog te betalen. Geldt trouwens ook voor degene die de BBQ niet hebben betaald.![]()
Dittem.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, dat is niet zo lief. Vrij veel drankjes ook wel.
Maar ik heb alles gelijk betaald dus ik kan je niet verder helpen in dit mysterie.
Ik wist niet eens dat er een rekening was en heb gewoon meteen ter plekke betaald voor alles wat ik bestelde. Dus nee, ook ik kan geen licht op dit raadsel werpen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja
Yats heeft mijn drankje betaald maar ik neem aan dat hij dat gewoon netjes betaald
Precies, je gaat er toch ook van uit dat het zo werkt.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er niet te zien wat voor iets er gedronken is dat? Misschien hebben ze het in die bar wel niet helemaal goed gedaan?
Heb ook wel iedereen zien afrekenen gelijk volgens mij, was ook duidelijk gezegd.
Zat net te denken: toen de helft weg was gingen andere lui zitten aan de tafel zitten waar wij ook aan zaten. Is er toen niet door hen gedronken op de kaart van HW?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Serieus? Dat zou wel een enorme naaistreek zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zat net te denken: toen de helft weg was gingen andere lui zitten aan de tafel zitten waar wij ook aan zaten. Is er toen niet door hen gedronken op de kaart van HW?
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:05 schreef Harmankardon het volgende:
Als het zo blijft dan ga ik absoluut bijdragenwant dit hoeft HW niet in zijn eentje te fixxen. Attentiepunt voor de volgende keer.
Mja, theoretisch is dat mogelijk. Maar uit ervaring is gebleken dat bij zo ongeveer 90% van de meets een deel van de rekening over blijft aan het eind van de avond. De kans dat dit telkens aan het barpersoneel ligt is bijzonder klein.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er niet te zien wat voor iets er gedronken is dan? Misschien hebben ze het in die bar wel niet helemaal goed gedaan?
Heb ook wel iedereen zien afrekenen gelijk volgens mij, was ook duidelijk gezegd.
Nee als je het zo bekijkt niet nee. Ben blij dat het op alle meets waar ik was wel netjes uitkwamquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, theoretisch is dat mogelijk. Maar uit ervaring is gebleken dat bij zo ongeveer 90% van de meets een deel van de rekening over blijft aan het eind van de avond. De kans dat dit telkens aan het barpersoneel ligt is bijzonder klein.
Het gaat vaak zo: 20 man, iedereen denkt dat ie 5 bier op heeft, maar de helft heeft een 6e op die hij vergeten is. Daarnaast denkt iedereen dat een biertje 3 euro kost omdat het thuis in de kroeg ook 3 euro is, maar hier kost ie dan net 3,50. Dus heb je 10 onbetaalde biertjes, plus 100 deels betaalde biertjes. Gevolg: een tekort van 85 euro, die betaald wordt door de paar man die als laatste weggaan. En iedereen heeft netjes betaald volgens zichzelf, en iedereen gaat naar redenen zoeken als onbekenden die op de rekening hebben gedronken, of barpersoneel dat fouten heeft gemaakt. Maar goed. Als iedereen nou gewoon even een paar euro naar HeatWave overmaakt is het zo opgelost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee als je het zo bekijkt niet nee. Ben blij dat het op alle meets waar ik was wel netjes uitkwam
Ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat vaak zo: 20 man, iedereen denkt dat ie 5 bier op heeft, maar de helft heeft een 6e op die hij vergeten is. Daarnaast denkt iedereen dat een biertje 3 euro kost omdat het thuis in de kroeg ook 3 euro is, maar hier kost ie dan net 3,50. Dus heb je 10 onbetaalde biertjes, plus 100 deels betaalde biertjes. Gevolg: een tekort van 85 euro, die betaald wordt door de paar man die als laatste weggaan. En iedereen heeft netjes betaald volgens zichzelf, en iedereen gaat naar redenen zoeken als onbekenden die op de rekening hebben gedronken, of barpersoneel dat fouten heeft gemaakt. Maar goed. Als iedereen nou gewoon even een paar euro naar HeatWave overmaakt is het zo opgelost.
Ik kan het niet meer dan eens zijn met je laatste zin.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat vaak zo: 20 man, iedereen denkt dat ie 5 bier op heeft, maar de helft heeft een 6e op die hij vergeten is. Daarnaast denkt iedereen dat een biertje 3 euro kost omdat het thuis in de kroeg ook 3 euro is, maar hier kost ie dan net 3,50. Dus heb je 10 onbetaalde biertjes, plus 100 deels betaalde biertjes. Gevolg: een tekort van 85 euro, die betaald wordt door de paar man die als laatste weggaan. En iedereen heeft netjes betaald volgens zichzelf, en iedereen gaat naar redenen zoeken als onbekenden die op de rekening hebben gedronken, of barpersoneel dat fouten heeft gemaakt. Maar goed. Als iedereen nou gewoon even een paar euro naar HeatWave overmaakt is het zo opgelost.
De volgende meet krijg jij gewoon een budget van 85 euro voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Er hoeft verder niets overgemaakt meer te worden hoor. Het is allemaal geen ramp, ik denk zelfs dat het niet eens expres is gegaan.
Het is wel best zo.
Ach joh, ik denk gewoon dat er mensen bestelden en dat er gevraagd werd, "hoor je ergens bij?" ofzo en dat ze gewezen hebben naar de tafel. En technisch gezien stond er een bon, alleen die was niet openbaar, dat wist die barman misschien weer niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
De volgende meet krijg jij gewoon een budget van 85 euro voor jezelf.
Al was je miljardair, het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, ik denk gewoon dat er mensen bestelden en dat er gevraagd werd, "hoor je ergens bij?" ofzo en dat ze gewezen hebben naar de tafel. En technisch gezien stond er een bon, alleen die was niet openbaar, dat wist die barman misschien weer niet.
Foutje bedankt, ik overleef het wel.
Oja nog bedankt HW. Ik zat in 't hoekje daaro en heb lekker op jullie bon gedronken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ach ja, het is toch niet meer te achterhalen en ik ga er gewoon vanuit dat het per ongeluk is gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Al was je miljardair, het gaat om het principe.
Tof maar echt niet nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het wel lullig dat je naast al het werk in voorbereiding en daar ook nog geld toe moet leggen. Wat mij betreft vormen we een potje, al is het maar om het gebaar. But that's just me.
Als ik een voorzet geef:
Harman 10 euro.
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja nog bedankt HW. Ik zat in 't hoekje daaro en heb lekker op jullie bon gedronken.
Niet iedereen heeft hier gereageerd. En ik weet niet of iedereen de waarheid spreekt. Ik ken niet iedereen hier. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen opzettelijk de boel lopen te bedonderen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer dan eens zijn met je laatste zin.
Echter ben ik wel van mening dat je verhaal niet helemaal opgaat, als iedereen van zichzelf weet dat hij/zij direct bij de bar heeft afgerekend, hoe kan er dan een openstaande rekening zijn? Die vlieger gaat dan ook niet op.
Ik noemde fictieve bedragenquote:Ps. Wil je nu zeggen dat bier (¤ 3,50) goedkoper was dan een glas ijs met wat cola(¤ 3,70)?Dan heb ik duidelijk het verkeerde gedronken.
Slotjesquote:
Mijn concept is het ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |