Kurkentrekker heb ik niet maar als je een flesopener nodig hebt wil ik er wel 1 voor je meenemen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Top!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheid
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
heb nog redelijk spierpijn en dan ermee in de kou/nattigheid zitten lijkt me niet heel prettig en het weer lokt ook totaal nietdus veel plezier allemaal.
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
Heb winterjas aan en muts opquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur maken
HW heeft de eerste foto al gemaakt zag ik.quote:
Ja, wacht even.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:17 schreef Bart het volgende:
Kan iemand een screenshot plaatsen van Google maps met een gps locatie of zo? Weet ik waar ik precies moet zijn.
quote:
Optimistquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |