Ja sure. PM komt zo je kant op.quote:
Okidoquote:
Moet lukken nuquote:
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden inquote:
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruiktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden in
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruikt
Verzonden berichten eens legen helptquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volNiet mijn schuld dus
Jammer. Wel een leuke wandeling gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
Jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
quote:
quote:
quote:
Natte worstjes eten danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:37 schreef Fera het volgende:
Ik lees ook 12 graden, af en toe een bui en weinig zon.
Ik mag niet mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Jawelquote:
Stond recht onder die van Loka, maar geeft verder niet. :$ Dank je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JawelMaar ik zag je post niet zo 123
.
Ik stuur jou en Lola nog de PM zo dan.
Nou ja, opzich ben je prima welkom, maar als je dan gewoon bereid bent om je bij het groepje mensen dat naar de AH gaat te voegen hoef je ook geen geld over te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
Tof dat je komtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
OK cool danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Das geen probleem. Twijfel nog wel n beetje om te komen, als ik kom ben ik gewoon 15 uur op station en ga ik mee naar de ah
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Neemt iemand nog plastic mee als in bekertjes?
Tis eerder dat ik t niet hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graag.
Nee joh, zeker niet doen dan, er is altijd wel iets te vinden daar in de buurt, de middenstand is niet gek, we zijn niet de eerstenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis eerder dat ik t niet heb![]()
Dus zit nu te twijfelen om wat glaswerk mee te nemen..
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannenquote:
En straks eten, zuipen en genietenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannen.
Wij hebben een kleed van vuilniszakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Het begint nu idd van motregen naar droog te gaan, hou wel rekening met vochtig gras dus, vuilniszak oid is geen overbodige luxe, ik heb wel iets van afdekzeil (20m2) maar meer kan geen kwaad.
Kurkentrekker heb ik niet maar als je een flesopener nodig hebt wil ik er wel 1 voor je meenemen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn net onderweg, maar zijn vergeten te checken bij 1 fles of t een schroefdop is of kurk. Kan iemand voor de zekerheid een kurkentrekker meenemen / andere methode om t evt open te krijgen
Top!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Woon om de hoek van Vondelpark. Neem wel mee voor de zekerheid
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
heb nog redelijk spierpijn en dan ermee in de kou/nattigheid zitten lijkt me niet heel prettig en het weer lokt ook totaal nietdus veel plezier allemaal.
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
Heb winterjas aan en muts opquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, het is daar nog geen eens 15 graden zo te zien. Ipv een BBQ kun je beter een kampvuur maken
HW heeft de eerste foto al gemaakt zag ik.quote:
Ja, wacht even.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:17 schreef Bart het volgende:
Kan iemand een screenshot plaatsen van Google maps met een gps locatie of zo? Weet ik waar ik precies moet zijn.
quote:
Optimistquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
HA! De eerste zon breekt net voorzichtig door hier.
Iedereen zonnebrand bij zich?.
quote:
Park was allang leeg hoor, zijn een paar uur voor zonsondergang naar een pub verhuisdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Niemand achter laten in het park vanavond. Scheelt een hoop gezeik
(Veel plezier!)
Nu al jaloers?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
Is al bekend wie de nieuwe stelletjes zijn?
We hebben Aeque ontvoerdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
JaTenzij jij een stelletje gevormd hebt met iemand
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?quote:
Eerst iets met treinenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?
Ow dan heb je niets om jaloers te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
JaTenzij jij een stelletje gevormd hebt met iemand
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hangt nu ondersteboven vastgebonden in de sm-kelder?
Nope, de nagel afdrukken zitten nog in het perron ben ik bangquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren de touwen niet stevig genoeg?
Isn't overdoing it a bit when it comes to painful stating domination?quote:
I hope help will be on it's wayquote:
Ik hoor net dat het nu pas begonnen is.quote:
Dominiation can never be "overdone"..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Isn't overdoing it a bit when it comes to painful stating domination?
[..]
I hope help will be on it's way
Logisch welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |