Wat is dit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Je kwelt jezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij ook al?![]()
Waarom kwellen jullie me zo?
Geen stress Flips, ik mis ook wel eens ietsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Jij komt ook? Top!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Nog beter als jij ze zelf komt brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
Beetje fris windje nu hier, maar ik stuur wel wat straaltjes zon jullie kant op vast![]()
Duur tripje zou dat wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter als jij ze zelf komt brengen
En dat heb je er zeker niet voor over?quote:
Nope. Dinsdag ben ik weer in het land. Helaas voor julliequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat heb je er zeker niet voor over?
Ja sure. PM komt zo je kant op.quote:
Okidoquote:
Moet lukken nuquote:
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden inquote:
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruiktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, staan nog pm`s van 3 jaar geleden in
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar alsnog heb ik maar 14% gebruikt
Verzonden berichten eens legen helptquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap het ook.niet. Vorige keer had ik maar 2 pagina`s aan pm`s en toen stond er 100 procent volNiet mijn schuld dus
Jammer. Wel een leuke wandeling gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
Jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan niet meer lopendus ik meld me definitief af
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |