Wat mij betreft zou het zelfs eerder mogen, zo enorm lang blijft het sowieso niet warmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoe laat op CS ook om 15 uur of juist net daarvoor?
En waar op cs?
En HW, sta jij daar dan of ben jij juist al op t vondelpark?
om antwoord zeker te geven, ik heb ook altijd vrij traject gehad, ja het werkt indien het ook voor (een deel van) dat traject Is reis je dat (deel van het) traject gratis. Is het buiten je traject komt het geld erbij op je maandfactuur dat afgeschreven wordt.quote:
Oh ja dat was ik bijna vergetenquote:
Krijg je van mij 2,50 extraquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom kost het ineens nog maar 7,50? Ik wil op vakantie ja.
Hmmm, wist ik niet. Maar ik heb nu een Altijd Vrij en die is niet traject gebonden volgens mij. En ik heb vervoer nu dus ik hoef niet met de treinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om antwoord zeker te geven, ik heb ook altijd vrij traject gehad, ja het werkt indien het ook voor (een deel van) dat traject Is reis je dat (deel van het) traject gratis. Is het buiten je traject komt het geld erbij op je maandfactuur dat afgeschreven wordt.
Ik zeg doenquote:
altijd vrij Is inderdaad altijd vrij, overal ja. Ik heb nu zelf dal vrij dus reis zaterdag ook gratis mocht ik daadwerkelijk komen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmmm, wist ik niet. Maar ik heb nu een Altijd Vrij en die is niet traject gebonden volgens mij. En ik heb vervoer nu dus ik hoef niet met de trein
Ahw, wil kleine Art uit de zon zitten? Mag wel hoor, samen met Straw achter mijn brede rugquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
De GVRDient ook als beschutting.
Gewoon komen. Ik neem de zon mee dus die moet je echt daar komen halen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
altijd vrij Is inderdaad altijd vrij, overal ja. Ik heb nu zelf dal vrij dus reis zaterdag ook gratis mocht ik daadwerkelijk komen.
Mooie wandelingquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgennacht pogen 40km te lopen dus of ik kom hangt ook n beetje af hoe ik me zaterdag voel
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ahw, wil kleine Art uit de zon zitten? Mag wel hoor, samen met Straw achter mijn brede rug
quote:
Miss omdat ie tijnbrein heet?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb voor nu alleen de "zeker" mensen een PM gestuurd, alleen de box van teinbrein is niet beschikbaar.
Oopsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oops.
Dat zou een reden kunnen zijn ja.
Opzich zit het niet in de planning, maar is ook geen enkel probleem eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:57 schreef Cue_ het volgende:
Doenw e vanaf CS ook werst rondje appie of zit die niet in de tour?
Anders sjouw ik als we toch al langs de appie gaan of sjouw ik niet als we er niet eens langsgaan
Och ik haal mn drank toch ergens anders, dus als jij t vlees ook ergens anders haalt lijkt t me niet nodigquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zit het niet in de planning, maar is ook geen enkel probleem eigenlijk. Alleen halen wij dus wel het vlees ergens anders, das qua prijs gewoon veel gunstiger
.
Maar we kunnen best even snel naar de AH voor wat randzaken die we dan idd niet mee hoeven te zeulen.
Allemaal prima, en we kunnen altijd nog kijken hoe en wat op de dag zelfquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik haal mn drank toch ergens anders, dus als jij t vlees ook ergens anders haalt lijkt t me niet nodig
Dat sowieso.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal prima, en we kunnen altijd nog kijken hoe en wat op de dag zelf.
Mag hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Was just for the info. Not being the controlfreak
Ik heb niks gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb voor nu alleen de "zeker" mensen een PM gestuurd, alleen de box van teinbrein is niet beschikbaar.
Dan stuur ik hem jequote:
Dan krijg je blosjes van Artquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dan krijg ik geen zonneblosjes op mijn wangen.
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Inmiddels verstuurd en aangepast in de OP.
Sorry tijn!
quote:
Ik moet wel anders komt Dqodje ook niet.quote:
Nee, ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?quote:
Niet komen en je toch geroepen voelen om er iets over te zeggen:quote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet komen en je toch geroepen voelen om er iets over te zeggen:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:12 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel anders komt Dqodje ook niet.
Vastplakkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef artelligence het volgende:
Wel jammer dat Faxie niet komt. Benieuwd hoe hij in het echt is. Dat hij dan langskomt en zonder iets te zeggen zijn tong uitsteekt ":9"
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef artelligence het volgende:
Wel jammer dat Faxie niet komt. Benieuwd hoe hij in het echt is. Dat hij dan langskomt en zonder iets te zeggen zijn tong uitsteekt ":9"
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting op weer.nl voor Amsterdam is een graadje of 15 en als het goed is droog in ieder geval. Dus het zal niet superwarm zijn, maar als het maar droog is overleven we dat wel denk ik.
DrNick en Silk toegevoegd aan de komerslijst.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.
Niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
En Dqod en ik staan goffer nog steeds op misschien.
Oeps niet aan gedacht om mijn nicknaam te vermelden. Aan de andere kant jij hebt mij nicknaam ook fout geschrevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik check net mijn rekening, een deel heeft het wel gedaan, maar een paar hebben hun nick niet vermeld, dan heb ik geen idee wie je bent natuurlijk.
Truequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps niet aan gedacht om mijn nicknaam te vermelden. Aan de andere kant jij hebt mij nicknaam ook fout geschrevenIk heb betaald btw.
Heb er cali bijgezetquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik check net mijn rekening, een deel heeft het wel gedaan, maar een paar hebben hun nick niet vermeld, dan heb ik geen idee wie je bent natuurlijk.
Oeps.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Die pleuren we dan op de BBQ vast wel een kannibaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Veel plezier mensen, ik hoop niet dat er een vegetarische beweging op jullie pad kruist.
Zou me niets verbazen, als er daar een paar van rondlopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die pleuren we dan op de BBQ vast wel een kannibaal
Ook onder de Fok!kers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, als er daar een paar van rondlopen.
Ik las dit dus net even iets te laat maar in de pm staat mijn naam inmiddels.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij er nou ook eens bij zet HW, incl even de verzonden PM naar mij stuurt. Ik was serieus toen ik in het vorige topic zei dat ik naar de meet wilde komen.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Je kwelt jezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij ook al?![]()
Waarom kwellen jullie me zo?
Geen stress Flips, ik mis ook wel eens ietsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Jij komt ook? Top!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Nog beter als jij ze zelf komt brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
Beetje fris windje nu hier, maar ik stuur wel wat straaltjes zon jullie kant op vast![]()
Duur tripje zou dat wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter als jij ze zelf komt brengen
En dat heb je er zeker niet voor over?quote:
Nope. Dinsdag ben ik weer in het land. Helaas voor julliequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat heb je er zeker niet voor over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |