Natte worstjes eten danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:37 schreef Fera het volgende:
Ik lees ook 12 graden, af en toe een bui en weinig zon.
Ik mag niet mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Jawelquote:
Stond recht onder die van Loka, maar geeft verder niet. :$ Dank je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JawelMaar ik zag je post niet zo 123
.
Ik stuur jou en Lola nog de PM zo dan.
Nou ja, opzich ben je prima welkom, maar als je dan gewoon bereid bent om je bij het groepje mensen dat naar de AH gaat te voegen hoef je ook geen geld over te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
Tof dat je komtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik wilde net mezelf weer aanmelden omdat het lopen weer n stuk beter gaat maar het wordt blijkbaar te druk voor hw
OK cool danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Das geen probleem. Twijfel nog wel n beetje om te komen, als ik kom ben ik gewoon 15 uur op station en ga ik mee naar de ah
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Neemt iemand nog plastic mee als in bekertjes?
Tis eerder dat ik t niet hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we nemen iig iets mee, maar als je iets mee kan/wil nemen, graag.
Nee joh, zeker niet doen dan, er is altijd wel iets te vinden daar in de buurt, de middenstand is niet gek, we zijn niet de eerstenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis eerder dat ik t niet heb![]()
Dus zit nu te twijfelen om wat glaswerk mee te nemen..
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Lokale weersverwachting is inmiddels "matig". Maar wel blijft eventuele regen beperkt tot de ochtend.
http://www.weer.nl/wereld(...)sterdam/vandaag.html
Warm wordt het niet, maar daar is tegen te kleden. Doe dus iets warms aan en we maken het zelf wel warm
.
Lokasenna nog de PM gestuurd..
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannenquote:
En straks eten, zuipen en genietenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx dude, voorlopig is het voornamelijk "stressen" en plannen.
Wij hebben een kleed van vuilniszakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Het begint nu idd van motregen naar droog te gaan, hou wel rekening met vochtig gras dus, vuilniszak oid is geen overbodige luxe, ik heb wel iets van afdekzeil (20m2) maar meer kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |