Logisch welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet voor iedereen,aar sommigen willen nog thuis komen
Nou, ik vind anders aeque vastbinden aan een trein toch wel een tikje te, hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dominiation can never be "overdone"..
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik vind anders aeque vastbinden aan een trein toch wel een tikje te, hoor
Dqod weer aan het werk?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef aeque het volgende:
Mochten er morgen berichten verschijnen van een verwarde man die bang is voor vrouwen, in het oosten van het land, dan is er een grote kans dat ik dat ben.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef aeque het volgende:
Mochten er morgen berichten verschijnen van een verwarde man die bang is voor vrouwen, in het oosten van het land, dan is er een grote kans dat ik dat ben.
Welnee is niet nodig met mijn celibaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat hij voldoende eenvingerige handschoenen bij zich heeft dan.
Dat slaan we er wel uitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee is niet nodig met mijn celibaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]AfsluitertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You've made your bed, now lie hang in it.
Normen Bates eat your heart outquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zo het idee dat voor sommige mensen deze meet gaat eindigen in een jaren 80 splatter movie...
Goeie meet inderdaad, leuke mensjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |