Geen dank was geen moeite.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:52 schreef Harmankardon het volgende:
HW en Ino bedankt voor het regelen van alles, ik heb me uitstekend vermaakt.
Aeque bedankt voor het helpen met de bbq, anders had ik er nu nog gezeten.
Cali en Rokje
Dit wil ik ook nog even hier zeggen. Speciale dank voor HeatWave en Dable voor de organisatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor zover ik iedereen gesproken heb () vind ik jullie aardige mensen, bedankt voor de gezelligheid
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen uh middag. Was geslaagd gister! En heb niet eens een kater!
Dit ja!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
EL_Thijs trouwens ook bedankt, die heeft minstens evenveel gedaan qua voorbereiding.
Het is wachten op Faxie met z'n smilie...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat hebben we idd best knap gedaan, aangezien ik geen flauw idee meer heb wat we gedaan hebben na de treinreis...
Iets met drank natuurlijk!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Was er drank in het spel?quote:
Was er een spel?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
EL_Thijs trouwens ook bedankt, die heeft minstens evenveel gedaan qua voorbereiding.
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dit ja!![]()
Dankje Thijs voor het compenseren van mijn luiheid.
Werd dat op allemaal op 1 rekening gegooid dan? Dacht dat iedereen voor zichzelf gewoon zijn drankje aan de bar betaaldequote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat er in de kroeg nog een rekening open stond van 86 euro. Iedereen die zich dus spontaan herinnert dat 'ie niet had afgerekend, kan bij HeatWave terecht om het alsnog te betalen. Geldt trouwens ook voor degene die de BBQ niet hebben betaald.![]()
Verder hou ik van jullie.
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt. Blijkbaar zijn mensen zo vrij geweest om daar ook drankjes op te zetten terwijl dat niet de bedoeling was.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd dat op allemaal op 1 rekening gegooid dan? Dacht dat iedereen voor zichzelf gewoon zijn drankje aan de bar betaalde
Als ik dat had geweten had ik meer gedronken op die rekening.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik meer gedronken op die rekening.
Oh, dat is wel lullig jaquote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, HW had een rekening geopend voor zichzelf omdat hij er vaker komt. Blijkbaar zijn mensen zo vrij geweest om daar ook drankjes op te zetten terwijl dat niet de bedoeling was.
Gaat ook niet om een drankje of een persoon. Ik vind het gewoon echt een beetje belachelijk en ik heb die rekening niet eens betaald.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja
Yats heeft mijn drankje betaald maar ik neem aan dat hij dat gewoon netjes betaald
Nee snap ik. Gewoon onbeschoft, maar geldt ook voor mensen die kennelijk niet betaald hebben voor bbq, mits goeie redenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gaat ook niet om een drankje of een persoon. Ik vind het gewoon echt een beetje belachelijk en ik heb die rekening niet eens betaald.
Wow, dat is niet zo lief. Vrij veel drankjes ook wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Inolvidable het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat er in de kroeg nog een rekening open stond van 86 euro. Iedereen die zich dus spontaan herinnert dat 'ie niet had afgerekend, kan bij HeatWave terecht om het alsnog te betalen. Geldt trouwens ook voor degene die de BBQ niet hebben betaald.![]()
Verder hou ik van jullie.
Dittem.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, dat is niet zo lief. Vrij veel drankjes ook wel.
Maar ik heb alles gelijk betaald dus ik kan je niet verder helpen in dit mysterie.
Ik wist niet eens dat er een rekening was en heb gewoon meteen ter plekke betaald voor alles wat ik bestelde. Dus nee, ook ik kan geen licht op dit raadsel werpen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja
Yats heeft mijn drankje betaald maar ik neem aan dat hij dat gewoon netjes betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |