Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maaktquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon stom dat alles zoveel moeite kost.
En dat alle moeite zo weinig oplevert.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzlefde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
Crunches vind ik niet leuk om te doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zag het, maar ik heb in de avond altijd nog wel wat energie over die ik dan nuttig spendeer. Ik ben nu mijn crunches aan het opbouwen en situps. Situps doe ik nu 75 en crunches nog iets minder, meestal rond de 50. Dat gaat op den duur ook omhoog
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
Prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
The North remembers.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
Er iig niet op haten. Want zonder het leven heb je niets. Vind het zelfs oneerbiedig om zulke dingen te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind het pas leuk als ik niet door heb dat ik aan het sporten ben. Dus gewoon voor de fun iets doen, niet met het doel om te bewegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind sport wel leuk, maar hardlopen/fitness/zelf dingen doen niet. Teamsport
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Crunches vind ik niet leuk om te doenSinds de ab-challenge doe ik die ook niet meer
Maar goed bezig wel verder!
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een monstertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar geloof je niet in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aan de andere kant, het is je eigen leven dus waarom mag je niet haten? Beetje in de trant van: "It's my birthday and I cry if I want to".quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er iig niet op haten. Want zonder het leven heb je niets. Vind het zelfs oneerbiedig om zulke dingen te zeggen
Ik vond hem altijd heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sabrina The Teenage Witch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo, even favorite. Thanks Mur!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Vooral hier veel kijken thijs
http://www.bodybuilding.c(...)1/equipment/dumbbell
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Alleen dat is al heel belangrijkquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelen
Gebookmarkedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Zo voel ik me regelmatig.quote:
Het is te lang geleden voor mij om te weten of hij leuk was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelen
Sabrina the teenage witch toch?quote:
KLopt, krijg je niet, daarom gewoon doen wat je moet doen en geen zelfmedelijden hebben en achter je keuzes staan ook al zijn het de verkeerde. Het is jouw leven, kun je inrichten hoe je wil, maar er over janken schiet niemand wat mee opquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.
Zeker. Al hoef ik niet uit mijn shirt te scheuren laterquote:Op maandag 11 mei 2015 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen dat is al heel belangrijk
Salem!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker. Al hoef ik niet uit mijn shirt te scheuren later
Thanks Friend!quote:
Jawel, ik, want het is opluchtend. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
KLopt, krijg je niet, daarom gewoon doen wat je moet doen en geen zelfmedelijden hebben en achter je keuzes staan ook al zijn het de verkeerde. Het is jouw leven, kun je inrichten hoe je wil, maar er over janken schiet niemand wat mee op
OMdat het oneerbiedig is naar mensen die dagelijks aan het vechten zijn om nog maar dagen langer hier rond te lopen, mensen die niets hebben en er toch het beste van maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is je eigen leven dus waarom mag je niet haten? Beetje in de trant van: "It's my birthday and I cry if I want to".
No joke, ik ben eens uit de mouwen van mijn overhemd gescheurd toen ik me uitrektequote:
kwartier tot een uur is lang he :pquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is denk ik niet terecht. Als je lekker bezig bent met oefeningen komt het resultaat vanzelf.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
Niet quoten dan
Shoutout naar artZou aaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zit te twijfelen om foto te maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
Ik zal het niemand maar aandoen om mijn buik te posten.
Kwartier tot HALF uur, lezen Murquote:
Ohmyquote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No joke, ik ben eens uit de mouwen van mijn overhemd gescheurd toen ik me uitrekte
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het eigenlijk toch niet mee eens. Nu nog even de woorden vinden om uit te leggen wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OMdat het oneerbiedig is naar mensen die dagelijks aan het vechten zijn om nog maar dagen langer hier rond te lopen, mensen die niets hebben en er toch het beste van maken.
Ben ergens wel benieuwd omdat je bent afgevallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om foto te maken.
Volgende keer in quote zetten. Dan voorkom je het sowieso.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Dqod het volgende:
Graag even quote aanpassen
En ik kan niet wachten art :$
Dat gaat goed komen. Dan verf ik me groen op de eerstvolgende meetquote:
Zegt ook wel watquote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohmy![]()
Ik ben inderdaad wel eens uit een shirtje gescheurd met mn brede schouders, bedenk ik me nuVroegaah, toen ik nog op topniveau zwom
Goed puntquote:Op maandag 11 mei 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgende keer in quote zetten. Dan voorkom je het sowieso.
Pro.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgende keer in quote zetten. Dan voorkom je het sowieso.
Inspanning leverde in het verleden nooit resultaat op, ik merk vooral vaak dat er helemaal niets is dat me motiveert om dingen te ondernemen, en dan stop ik er maar weer mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is denk ik niet terecht. Als je lekker bezig bent met oefeningen komt het resultaat vanzelf.
Het is alleen niet handig om constant te willen checken voor resultaat en verwachten dat een bepaalde hoeveelheid inspanning een bepaald resultaat heeft. Blijven doorgaan, en dan merk je vanzelf veranderingen die je weer motiveren om door te blijven gaan. Jij kan dit.
Ben ook weer aangekomen hequote:Op maandag 11 mei 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd omdat je bent afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd omdat je bent afgevallen. ik je zo lekker vind.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen. Dan verf ik me groen op de eerstvolgende meet
[..]
Zegt ook wel wat
En dan zo'n oerkreet erbij maken, gewoon omdat het kan
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook weer aangekomen heZou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Maar is het dan niet zo dat je misschien onbewust het wel goed vind zo?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inspanning leverde in het verleden nooit resultaat op, ik merk vooral vaak dat er helemaal niets is dat me motiveert om dingen te ondernemen, en dan stop ik er maar weer mee.
[..]
Ben ook weer aangekomen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan, mag je ook zelf weten. Ik vind het oneerbiedig, ronduit onbeschoft. Maar is sowieso je eigen feestje.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het eigenlijk toch niet mee eens. Nu nog even de woorden vinden om uit te leggen wat ik bedoel.
[..]
Ben ook weer aangekomen heAlles weer erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ook daar zal ik niet over liegen, maar dat is niet de reden.quote:
Nou Fas, wat een onthulling hier zo op maandagavond.quote:
Niet alles, maar ben wat spier kwijtgeraakt. Daardoor is het allemaal wat zachter.quote:
Ik vind dat ergens nogal hard. Alsof je altijd met alles en iedereen rekening moet houden wat dat betreft. En mensen die van niets het beste kunnen maken, die bewonder ik. Maar mensen die dat niet doen vind ik niet per se onbeschoft.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan, mag je ook zelf weten. Ik vind het oneerbiedig, ronduit onbeschoft. Maar is sowieso je eigen feestje.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
Wel last van vieze stinkscheetjes nu, door die pannenkoeken
De gewichten worden niet meer gebruikt?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou Fas, wat een onthulling hier zo op maandagavond.
[..]
Niet alles, maar ben wat spier kwijtgeraakt. Daardoor is het allemaal wat zachter.
Ik ken jou echt door en door.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar zal ik niet over liegen, maar dat is niet de reden.
Ik moet er nog 3, heb ze opgespaardquote:Op maandag 11 mei 2015 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me even concentreren op de season finale van OUAT
Stiemem ben ik dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enjoy. Niks verklappen hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me even concentreren op de season finale van OUAT
Gefeliciteerd. Je bent klaar voor de Fera kennistoets.quote:
Is een natuurlijk proces hoor, weenie ;squote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stiemem ben ik dit.Ik wil een gleuf zien wanneer ik die broek naar beneden trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
De laatste tijd niet meer. Te druk met werk waardoor ik in de vrije tijd de energie daar niet meer voor heb.quote:
Is een proces bby. Eerst hormonen jwtzquote:Op maandag 11 mei 2015 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is een natuurlijk proces hoor, weenie ;s
[..]
Ik wil een gleuf zien wanneer ik die broek naar beneden trek
Kan. Leven is hard, en ik ook soms. Vind het een fijne manier om in het leven te staan, maakt je iig niet slechter. Maar zoals ik al zei jouw feestjequote:Op maandag 11 mei 2015 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens nogal hard. Alsof je altijd met alles en iedereen rekening moet houden wat dat betreft. En mensen die van niets het beste kunnen maken, die bewonder ik. Maar mensen die dat niet doen vind ik niet per se onbeschoft.
Wagt op je schatj :$quote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is een proces bby. Eerst hormonen jwtz
Focus. Dat helpt. Beginnen met simpele technieken en combinaties en niet te veel willen. Houdt je het veel langer volquote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik frustratie eruit sla moet ik na 2 min gaan liggen
Veel huiswerk oid?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer. Te druk met werk waardoor ik in de vrije tijd de energie daar niet meer voor heb.
Wat gebeurt er als ik slaag?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent klaar voor de Fera kennistoets.
Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is een proces bby. Eerst hormonen jwtz
quote:
Dan kun je een biografie over me schrijven.quote:
Mijn scharen alarm ging af.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijn
OI! Pik je m nu al in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myselfquote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je misschien onbewust het wel goed vind zo?
Triotje dan, sleuven feestjequote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
OI! Pik je m nu al in?
Haar? BEDOEL IK! Haar?
WA vrouw, WA...quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Dqod het volgende:
Graag even quote aanpassen
En ik kan niet wachten art :$
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.quote:
Gaat zo lekker worden, moet haast welquote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myself
Ohmyquote:
MISSY! :$quote:
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.
En ik ben gewoon kapot moe na maandag en dinsdag. Zulke lange dagen.
... Of mijn Dqod alarm.quote:
Ja, zal wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.
Mja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je een biografie over me schrijven.
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
[..]
MISSY! :$
Niet boos kijken naar me
Sorry. Kennis over mij heeft verder weinig nut in de huidige maatschappij.quote:
Het gaat al een stuk sneller en beter dan toen ik begon in februari. Toen lag ik echt in coma.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.
I knowwwwquote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.
10/10 zou nat worden als ik een gleuf hadquote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zin om je brievenbus te likken als een postzegel :$
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?quote:
goedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?
Moe als een malle. Volle, doch leuke dag gehad. Still; altijd nat natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?
Ik deel mijn plek graag met je :$quote:
quote:
Kssssht, ik had het niet tegen jou.quote:
Wauw... Klap van de molen gehad?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
I knowwww
Het spijt me zo erg
*groveling at your feat
Hebben we mevrouwtje compromis ook weer hoorquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we mevrouwtje compromis ook weer hoor
Just workin' out plansquote:
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moe als een malle. Volle, doch leuke dag gehad. Still; altijd nat natuurlijk
En met jou, oh waarde Airwin?
Thx Mur, kan ik ook wel wat mee met mijn dumbbells.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Klinkt als een fijne vakantiequote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?
Met mij alles goed. Zit aan het bier, eerder vandaag aan de Middellandse zee gehangen. En verder vooral gerelaxed. Heerlijk zo.
Gelukkigquote:
Zelfs het gezelschap is te pruimen.quote:
Als jij er bent is het sowieso elke dag een feestjequote:
Eerst gewerkt, daarna gechilld met L. in de stad en hier pannenkoeken gegetenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?
Met mij alles goed. Zit aan het bier, eerder vandaag aan de Middellandse zee gehangen. En verder vooral gerelaxed. Heerlijk zo.
Dat altijdquote:
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.quote:
En een pruimquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij er bent is het sowieso elke dag een feestje
Handig idd. Ik keek meestal op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html maar die van jou is wat overzichtelijker.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Ja zeg! Ik zet wel een bak vol ijsklonten er tussenin dan, gevuld met drankjesquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.
We moeten ergens beginnenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Handig idd. Ik keek meestal op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html maar die van jou is wat overzichtelijker.
Ik denk dat dat altijd een welkome bijkomstigheid isquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.
Ook prima om binnen handbereik te hebbenquote:
Jawelquote:
What Fuck The?quote:
Sinds wanneer?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow je mag niet eens een paint van een naakt lichaam in je fobo hebben.
Ook goed, als jij er maar bij bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik zet wel een bak vol ijsklonten er tussenin dan, gevuld met drankjes
De buurman. Met een knobbelcondoom.quote:
quote:
quote:
42quote:
Ik zie jou al echt zitten voor je beeldschermquote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onterecht doelpunt afgekeurd. En vuurwerk wat weer geld gaat kosten
Sws. Maar gewoon lekker lui leventje en drankvoorraad van heb ik jou daar binnen handbereikquote:
Ben nu toch wel een beetje gefrustreerd ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie jou al echt zitten voor je beeldscherm
Watquote:
quote:
quote:
Omg, klinkt zo goed ditquote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Maar gewoon lekker lui leventje en drankvoorraad van heb ik jou daar binnen handbereik
* El_Thijs knuffelt Yvquote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben nu toch wel een beetje gefrustreerd ja.
Nou, dat.quote:
I knoooooowquote:
Gewoon realiteit dit. Teveel alcohol in dit huis.quote:
Kan. Niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon realiteit dit. Teveel alcohol in dit huis.![]()
![]()
Ook geen kopje thee?quote:
Ratatatatatatatata!quote:
Echt waar.quote:
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow je mag niet eens een paint van een naakt lichaam in je fobo hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks word je op de vingers getikt door dit te zeggen
Ik vind je niet lief meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ wellicht op naar 3e plekkie. Spannend volgende ronde
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een knuffel van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb vakantie dus doe niks meer dan noodzakelijk. Oftewel, neem het maar gewoon van mij aan.quote:
Wie werkt er nou met een puntensysteem?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Nu aangezien minder.
Akkoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus doe niks meer dan noodzakelijk. Oftewel, neem het maar gewoon van mij aan.
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie werkt er nou met een puntensysteem?
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Art, never ever, echt waar, nooit 'retteketet' zeggen
Het lijkt eigenlijk best wel.quote:
Wow.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk best wel.
Nu kan ik niet meer normaal naar Bobs Burgers kijken
Ff die foodtruck aflevering weer kijken, die was echt hilarischquote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk best wel.
Nu kan ik niet meer normaal naar Bobs Burgers kijken
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.
Heyquote:
"Retteketet is gooi je op bed en neuk je als een slet"quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen dan wellicht?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.
Als ik dat doe bij Yvie kent dat gewoon hetzelfde resultaat hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Retteketet is gooi je op bed en neuk je als een slet"![]()
en dan niets zeggen over AZ. En ook niet met je klappertje zwaaien.
Terug trappen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.
Sowieso een erg leuke serie.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff die foodtruck aflevering weer kijken, die was echt hilarisch
Geeft niet, ik vind je nog steeds de liefstequote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.
Fijne, stevige tetjes.quote:
quote:
Ohw?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik dat doe bij Yvie kent dat gewoon hetzelfde resultaat hoor.
Gvd, moest hardop lachen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
Zo heeft Loka last van haar rug gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Trainen helpt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Voor jou vergeet ik die klote kaasclub. Kutklappers. Ze zouden mij moeten klappen.
Door je sporten heb je minder spierpijn?quote:
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door je sporten heb je minder spierpijn?
Moet ik ook weer eens gaan doen dan.
Wat voor sport of iets doe je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.
Ohja.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben samen gedanst cutieWe waren super smooth
Dat is liefquote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
Daar heb ik nou al de hele avond zin inquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.quote:
Oh dat werkt inderdaad goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.
Welterusten Art!quote:
Ik nog 1 level en dan ook slapenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja, nog 1 aflevering en dan ook maar slapen
Ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Gezellig. Ik mag rechtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
Ja!quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, zo fucking spannend altijd he
Denk dat het glaasje wijn wel aan zou komen na bijna 4 maanden. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachts
Seizoensfinale van OUATquote:
Quake 2quote:
Ik zou een biertje doen maar door die gezonde praat kilometer of 15 gefietst en water gedronken ipv dat biertjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachts
Ik ga naast jou.quote:
heb niet genoeg vodka om daarmee te helpen denk ikquote:Op maandag 11 mei 2015 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het glaasje wijn wel aan zou komen na bijna 4 maanden. :$
Wat kijk je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, zo fucking spannend altijd he
I'll spread myself on top.quote:
Jij en vrijen?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat wil ik net zeggen.quote:
Dat is een emoticon die enorm veel lol heeft.quote:
Ben je chaggo om Feyenoord?quote:
Zal hem voor jou af doen.quote: